|

بیوگرافی و عکس‌های شخصی سارا رسول زاده / نجلای جذاب با ظاهر مثبت و منفی متضادش

سارا رسول زاده بازیگر مشهور ایرانیست که در نجلا ایفای نقش کرد و مورد توجه بسیاری از مخاطبین قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بازیگران زیادی هستند که کار و حرفه خود را از تلویزیون آغاز کرده و بعد تر وارد سینما و شبکه خانگی شده اند. یکی از این دست هنرمندان سارا رسول زاده می باشد که البته این چهره ابتدا کار خود را با مجری گری شروع کرد و در برنامه "ترمه طلا" در سال 1388 جلوی دوربین رفت. بعد تر و در سال 1390 سارا رسول زاده رو در برنامه "دوستان" از شبکه جام جم دیدیم که خب یه برنامه جالب برای نوجوان ها بود و اون زمان با چهره هایی همچون نوید محمدزاده و کیوان ساکت اف و فاطیما بهارمست اجرای برنامه رو در دست داشتند. البته که تموم این چهره ها اون زمان بسیار جوان تر و حتی نوجوان بودند و جویای نام. هیچ کدام شهرت آنچنانی نداشتند و در این برنامه با اشتیاق کامل حضور پیدا میکردند.

بیوگرافی سارا رسول زاده

همونطور که گفتیم سارا رسول زاده سابقه مجری گری دارد اما وی بر این نظر بود که نمیخواست در این حیطه و مجری باقی بمونه و به همین علت به سمت و سوی بازیگری سوق داده شد. وی اولین حضورش در سریال های نمایش خانگی ایفای نقش در سریال "عاشقانه" بود و از دیگر سریال های بسیار مشهوری که خانوم بازیگر حضوری بولد داشت سریال "نجلا" بود که خب نقش اصلی رو بر عهده داشت. سارا رسول زاده بازیگر تئاتر نیز می باشد که در "پرده نشین" سال 1393 نیز ایفای نقش داشته. وی در یک خانواده 6 نفره متولد شد و دو خواهر و یک برادر بزرگتر نیز دارد. یکی از خواهرانش فارغ‌التحصیل مقطع دکترا هستش و دیگری حقوق و برادرش مکانیک نیز خوانده است. وی متولد سال 1368 می باشد و یک شهریور ماهیست.

6461

پدر سارا رسول زاده سالهاست که فوت کردن و مادرش نیز به دلیل مسئولیت دوچندانی که به گردن داشت همیشه بر این آرزو بود که این بانوی هنرمند به درجات عالی تحصیلاتی دست پیدا کنه و همین شد تا علاقه زیادی به بازیگر شدن وی نداشته باشه. همین امر باعث تا در بازیگر شدن سارا رسول زاده وقفه ای بیفته و دیر تر از اونچه که میخواست جلوی دوربین رفت. سارا رسول زاده فارغ‌التحصیل لیسانس رشته مدیریت صنعتی از دانشگاه تهران می باشد که به دلیل علاقه به رشته هنر، تحصیلاتش رو رشته کارگردانی تا مقطع فوق لیسانس ادامه داد.

ازدواج و همسر سارا رسول زاده

سارا رسول زاده در برنامه دورهمی اعلام کرد هنوز ازدواج نکرده و مجرد است که خب بر این باوره هنوز براش زوده.

146699

سارا رسول زاده به دنیای هنر ورود می کند

سارا رسول زاده از دست هنرمندانی محسوب میشه که از بچگی به تئاتر و نمایش های دانش آموزی علاقه داشته و جالبه که در کانون پرورشی فکری کودکان تا ده سال کار تئاتر عروسکی انجام داده و برنده جایزه عروسک گردان برتر نیز شد. این چهره در دوران دانشجویی هم دست از بازیگری نکشیده و جایزه بهترین بازیگر تئاتر دانشجویی رو دریافت کرد.

687864

نقش های متفاوت و تضاد دار سارا رسول زاده

سارا رسول زاده تا به این در کارنامه کاری خود کاراکتر های مختلفی رو به ثبت رسونده که خب ابتدا خانم بازیگر رو در سریال تلویزیونی "پرده نشین" دیدیم که نقش دختری محجبه و مثبت رو داره، اما در مقابل کاراکتری بسیار منفی و به معنای عامیانه "آب زیرکاه" در سریال نمایش خانگی عاشقانه داشت. گریم های دو نقش بسیار متفاوت از همدیگه بودند و سارا رسول زاده رو با دو کاراکتر کاملا جدا از هم می بینید.

sarah-rasulzadeh02-4

در سریال پرده نشین بازیگرانی همچون ویشکا آسایش، حامد کمیلی، آتیلا پسیانی، سارا بهرامی، فرهاد آئیش، هومن برق نورد، مهران رجبی، محمود پاک نیت، علی دهکردی، بابک حمیدیان، مائده طهماسبی و ... نقش آفرینی کرده اند و سارا رسول زاده نیز ایفاگر شخصیت هاجر همسر یک طلبه بنام براتعلی با بازی محسن کیایی می باشد.

6947

و اما سارا رسول زاده در عاشقانه

او در این سریال نیز با بازیگران مطرحی همبازی بود. چهره هایی همچون حسین یاری، پانته آ بهرام، هومن سیدی، محمدرضا گلزار، ساره بیات، بهاره کیان افشار، حمیدرضا پگاه، مسعود رایگان و ... که خب نقش دختری رو ایفا می کرد که با فردی مسن اما ثروتمند ازدواج کرده و جهت گرفتن کلیپ عروسی خود با یک گروه فیلمبرداری عازم شمال میشن. اما آرامش ظاهری زندگی این گروه فیلمبرداری که به همراه خانواده های خود در شمال بودند با گم شدن سگی کوچیک به نام پاپت به هم میخورده و ماجرای اصلی سریال آغاز میشه.

سارا رسول زاده

سارا رسول زاده

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها