|

بهترین گوشی ها تا 15 میلیون در بازار / سازنده تراشه ی گوشیای گرونترو برا اینا گذاشته

در این مقاله چندتا از بهترین گوشی ها تا 15 میلیون رو در بازار فعلی بهتون معرفی کردیم که کیفیت بسیار بالایی ارائه میکنن.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا خیلی از ماها وابسته به گوشی هستیم و بدون این وسیله ی الکترونیک کوچک کارهامون پیش نمیره چرا که از صبح که چشم باز میکنیم با آلارم گوشی بیدار میشیم تا آخر شب که میخواهیم بخوابیم هم در حال تنظیم آلارم اون برای صبح فردا هستیم و صد البته که خیلی ها حتی نونشون رو با گوشی درمیارن و در صورتی که نباشه عملا اون ها هم بیکار میشن مثلا بلاگرا به بهترین گوشی برای تولید محتوا نیاز دارن چون افرادی که اون ها رو دنبال میکنن توقع دارن که عکس و فیلم هایی که این دوستان توی پیجش هاشون میذارن از کیفیت بالایی برخوردار باشه پس مهمه که دووبینشون خوب باشه.

البته که شاید بگید خب مسلما با صرف پول زیاد میتونیم بهترین گوشی از هر لحاظ رو خریداری کنیم  که خب این موضوع میتونه تا یه جایی درست باشه ولی خب در صورتی که پول زیاد نداریم باید چیکار کنیم بزنیم تو سر خودمون و یا بدون گوشی بمونیم؟! مسلما خیر در عوض این موضوع شما باید شکار کردن رو اون هم در این بازار یاد بگیرید مثلا در صورتی که ده میلیون دارید برید دست بذارید روی بهترین گوشی تا 10 میلیون و اون رو از آن خودتون کنید چون شما با هر بودجه ای که دارید لایق بهترین ها هستین و و خب کی گفته نمیشه با ده پونزده تومن گوشی های عالی خرید مسلما هر کسی گفته قصد ناامید کردنتون رو داشته چون ما در این مقاله میخواهیم چندتا از بهترین گوشی ها تا 15 میلیون رو بهتون معرفی کنیم که میتونید از بین اون ها یه خرید مطمئن داشته باشید، پس در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین گوشی ها تا 15 میلیون

گلکسی A35 نسخه 256/8 گیگابایت

بریم سر وقت اولین محصولی که در لیست این مقاله معرفیش میکنیم یعنی گلکسی A35 که یه میان رده ی عالی از برند سامسونگ بشمار میاد و از وزن 209 گرمی برخورداره و قاب پشتیش شیشه ای هست که ظاهر زیبا و جذابی بهش بخشیده و میشه گفت از این جهت نسبت به نسل قبلیه خودش بهبود داشته. کمپانی کره ای برای این محصول خودش از یه نمایشگر به اندازه ی 6.6 اینچ بهره گرفته که از نوع سوپر امولده و رزولوشنش فول اچ دی پلاسه و توان نوسازی تصویر در اون در هر ثانیه برابر با 120 هرتزه از این رو اسکرول روانی داره و شما میتونید محتواهای مختلف رو در اون بدون هیچ تاخیری مشاهده کنید.

برای این محصول از یه تراشه ی اگزینوس 1380 استفاده شده که قدرت پردازشی مناسبی داره. دوربین اصلیش سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفیش سنسور 13 مگاپیکسلی داره که روی هم رفته میتونن کیفیت خوبی ارائه کنن. باتری محصول هم از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره که از فست شارژ هم پشتیبانی میکنه.

بهترین گوشی ها تا 15 میلیون

پوکو X5 پرو نسخه 256/8 گیگابایت

بریم به سراغ دومین محصول که در بین بهترین ها تا 15 میلیون در بازار امروز شناخته میشه یعنی پوکو X5 پرو از برند شیائومی که وزنش چیزی حدد 20 گرم از نسل قبلیش کمتر شده به همین دلیل ارگونومی بهتری داره. صفحه نمایش این محصول 6.69 اینچ اندازه داره و از نوع امولده و رزولوشنش فول اچ دی پلاسه. توان نوسازی تصویر در هر ثانیه در این نمایشگر برابر با 120 هرتز هست که این یعنی تاخیر در اون معنایی نداره. همچنین حداکثر میران روشنایی این محصول در زیر نور خورشید تا بالای 900 نیت هم میرسه.

پردازنده اش هم یه تراشه ی 6 نانومتری اسنپدراگون 778 هست که سرعت پردازشی خوبی داره. دوربین اصلی محصول سنسور 108 مگاپیسکلی و دوربین سلفیش هم سنسور 16 مگاپیکسلی داره که روی هم رفته عکس و فیلم هایی با کیفیت بالا رو براتون ثبت و ضبط میکنن. باتری محصول هم از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخوردار هست و از فست شارژ هم پشتیبانی میکنه.

بهترین گوشی ها تا 15 میلیون

آنر X9a نسخه 256/8 گیگابایت

بریم سر وقت آخرین محصول در لیست این مقاله یعنی آنر X9a که کمپانی سازنده براش یه صفحه نمایش به اندازه ی 6.67 اینچ در نظر در گرفته که از نوع امولده و رزولوشنش فول اچ دی پلاسه و توان نوسازی تصویر در اون در هر ثانیه برابر با 120 هرتزه. نسبت نمایشگر این محصول به بدنه اش چیزی حدود نود درصد هست که این عدد تنها در گوشی های پرچمدار به چشم میاد و از این رو ظاهر این گوشی بسیار جذابه. 

در زمینه ی پردازنده یه تراشه ی 6 نانومتری اسنپدراگون 695 استفاده شده که قدرت و سرعت خوبی داره. باتری محصول 5100 میلی آمپر ساعت ظرفیت داره و طول عمر و دوام خوبی از خودش نشون میده. دوربین اصلی دارای سنسور 64 مگاپیکسلی و دوربین سلفیش هم سنسور 16 مگاپیکسلی داره.

بهترین گوشی ها تا 15 میلیون

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها