|

استایل سلبریتی ها؛ جنگ تن به تن جنیفر لوپز و کیم کارداشیان درترفندهای زیباییشان

سلبریتی ها همیشه از هزینه های هنگفت برای زیبایی استفاده نمی کنند بعضی اوقات ساده ترین چیزها بهترین نتیجه رو می دهند .

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- هنگامی که به دنبال بهترین ها در زیبایی باشید، افراد مشهور سلبریتی هالیوودی مانند جنیفر لوپز در این علم سرشته دار هستند. قطعا پول بی تاثیر نیست در موارد رسیدگی به خودشون ولی فقط هزینه کردن و پول نقد دلیل زیبایی سلبریتی ها نیستد. ممکن است تعجب کنید که برخی از اسرار زیبایی آن ها شامل مواردی می شود که ممکن است به راحتی در خانه خود بتوانید انجام دهید.

از شامپو گرفته تا روغن بدن کیم کارداشیان هیچ چیز غیر متعارفی برای زیبایی دوچندان آن ها وجود ندارد لازم نیست برای انجام و دانستن آن ها نخبه باشید. بیایید هک ها و ترفند های زیبایی عجیب و شگفت انگیز افراد مشهور را یاد کنیم.

بلیک لایولی از سس مایونز به عنوان ماسک مو استفاده می کند

بعضی اوقات بهترین ترفند ها از مادر ها به دختر ها به ارث می رسند. در اینجا بازیگر محبوب به ما راز های زیبایی خود را گفته است و آن ها را فاش کرده است و گفت که اغلب از روغن یا سس مایونز برای موهای خود استفاده می کند تا از خشک شدن آن ها جلوگیری کند.

989566102bdd55c0af44862dde538124

لطیب

6576c1250712492e981b5a1c346d1bd4

بلیک می گوید: مادرم این ترفند واقعا عالی را به من آموخته است، او قبل از دوش گرفتن روغن یا سس مایونز را در لایه های زیرین موهای خود قرار می داد به همین دلیل هنگام شامپو کردن موهایش به خود نمی پیچید و تار های مو خشک و شکننده نمی شوند.

گینت پالترو از موم برای کاهش التهاب استفاده می کند

اگر تا به حال به وب سایت او مراجعه کرده باشید می دانید که او دوست دارد نکات زیبایی عجیب و غریب را به اشتراک بگذارد و چندین بار توسط توصیه ها و نظراتش دچار چالش شده است همچنین هنگامی که او علاقه اش را به محصولات ساخته شده از عسل بیان کرد. محصولات تهیه شد از موم عسل برای کاهش التهاب است.

e56a1164ae11d51da63599d395ca0c45

fcd3b83fbecb98fac79e81b2bfe85d72

او می گوید من عاشق محصولاتی هستم که زنبور عسل درست می کند و بسیاری از مردم هم از آن ها استفاده می کنند برای کم کردن التهاب و زخم. شما هم اگر در مورد این جادوی طلایی رنگ تحقیق کنید واقعا باور نکردنی است.

 

کیم کارداشیان از روغن بدن قبل از تمرین ورزشی استفاده می کند

در بین افراد مشهور می توانید برای ترفند های زیبایی روی کیم کارداشیان حساب کنید. مادر سه بچه ی ناز و زیبا ده ها ترفند مخفی را در گنجینه خود دارد و گاهی اوقات برخی از آن ها مانند این یکی را در اختیار عموم قرار می دهد. کیم می گوید من قبل از تمرین روغن بدن را استفاده می کندم چرا که باعث می شود پوستی سفت داشته باشید و از چین و چروک جلوگیری می کند. هیات منصفه ای در کار نیست که به ما بگوید آیا این ترفند ها واقعا خوب کار می کند یا خیر اما چیزی که مشخص است این است که برای کیم به اندازه کافی خوب بوده است.

929f4c158328b1ea343993637cc95092

جنیفر لوپز از روغن زیتون استفاده می کند

جنیفر که چند روز بیشتر از یه ماه دیگر تولدش را جشن می گیرد یکی از رازهای زیبایی خود را برای مجله ووگ به اشتراک گذاشته است و آن استفاده از روغن زیتون برای مو وپوست است که از جمله کارهایی است که از خاله و مادر خود آموخته است او می گوید که از روغن زیتون به مقدار کم بعد از حمام روی موهای خود استفاده می کنید و کمی روی پوست خود می زند. از آن جا که در سن 55 سالگی از زیبا ترین ها در دنیای هالیوود است به نظر می رسد که از هر کلامش برای زیبایی، بهترین استفاده را بکنیم.

e4f6fe98ae7aed5b64ce8b5a96425051

9c18f0f0c57e15fa3413cd6f18e05df9

سخن آخر 

برای زیبا به نظر رسیدن احتیاج به هزینه های هنگفت و طاقت فرسا نیست و شما لازم است تا ترفند های مخفی آن را از انسان های باتجربه در این زمینه بشنوید و راهشان را ادامه دهید تا با چیزهای معمولی که در خانه تان پیدا می شود بیش پیش بدرخشید. گاهی اوقات ترفند ها درست در کنار ما هستند ولی ما از آن ها غافل می شویم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها