|

پرسپولیس خارج از خانه یک تیم متوسط!

پرسپولیس در حالی برابر تیم پاختاکور ازبکستان با نتیجه 1-1 متوقف شد که این حضور در ورزشگاه شهر قدس سومین مدل حضور پرسپولیس به عنوان میزبان…

لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیس در این مدت در شهرهای اراک، قزوین و شهر قدس میزبان بوده است و هیچ بعید نیست مکان های دیگری به مکان های میزبانی پرسپولیس اضافه شود. با این اوصاف باید گفت پرسپولیس به علت تعدد میزبانی هایش نمی تواند از امکانات واقعی میزبانی شامل زمین ثابت و ورزشگاه اصلی که به آن عادت دارد و حضور خیل تماشاگرانش اتکا کند.

به گزارش «شایانیوز»  به نقل از طرفداری؛ بازی در زمین نه چندان خوب شهر قدس از دیگر مشکلات تیم فوتبال پرسپولیس در این عرصه بود، ضعیف ترین نسخه پرسپولیس در ورزشگاه آزادی از تیم پرسپولیس در ورزشگاه شهر قدس هم مقابل پاختاکور بهتر بازی می کرد.

در اوج دوران حرفه ای فوتبال امروز ما از کشورهای منطقه به طور کامل عقب هستیم، حتی ازبک ها و قرقیزها و عراقی ها هم مشکلات ما را در زمینه سخت افزار و ورزشگاه و چمن مناسب ندارند.

تاسف ما تنها به این بخش محدود نمی شود، فوتبال ما از حداقل حقوق خودش هم نمی تواند در این زمینه دفاع کند، بعد از 57 سال از تشکیل تیم فوتبال پرسپولیس، در اوج دوران حرفه ای گری این تیم باید در کوچکترین ورزشگاه تاریخ فوتبال خودش میزبانی کند، در حالی که در هر بازی پرسپولیس حداقل 50 هزار نفر می توانستند در آزادی بازی این تیم را از نزدیک تماشا کنند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها