|

بهترین کارواش های تهران / اولین کارواش اتوماتیک ایران رو ببین ربات کارا رو انجام میده

در این مقاله چندتا از بهترین کارواش های تهران رو بهتون معرفی کردیم که خدمات مختلفی رو در این زمینه ارائه میدن.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در دنیای امروزی اگر به کم قانع باشید هرگز پیشرفتی در زندگیتون رخ نخواهد داد البته که منظور ما این نیست حریص باشید خیر ولی دیگه اونقدر هم نباید بیخیال بود چرا که کمال طلبی در کل در ذات انسان هست و از این رو آدم دوست داره در زندگی پیشرفت کنه و خب در صورتی که شما این حس رو در خودتون خفه کنید مسلما آسیب های جدیش رو در آینده مشاهده خواهید پس همیشه برای این منظور در زندگیتون برنامه و پلن داشته باشید و تلاش کنید تا بهترین ها نصیبتون بشه چرا که شما لایق و سزاوار بهترین ها هستید ولی خب گفتیم که باید برای این موضوع تلاش خودتون رو کنید چرا که در این دنیا باد آوورده رو باد میبره.

ولی خب در برخی موارد هم نیاز نیست برای دستیابی به یه سری از بهترین ها کار شاقی انجام بدید و تنها با یه ذره فر خوردن در اینترنت میتونید اون ها رو پیدا کرده و مال خودتون کنید و برای این که کیفیت زندگیتون بالاتر بره بهتره که این اخلاق رو در مورد کارهای روزمره تون هم جا بندازید مثلا در صورتی که میخواهید برید کافی شاپ بهترین کافه های تهران رو پیدا کنید تا خدمات شایسته تری دریافت کنید و یا مثلا در مورد تفریحاتتون در صورتی که میخواهید یه لوکیشن ناب و خوب پیدا کنید که با اطرافیان حالا یا خانواده و یا دوستان بهش سر بزنید، بگردید جاهای توپ رو در تهران و اطراف اون برای این منظور پیدا کنید مثلا شما میتونید در این حالت به زیباترین روستاهای اطراف تهران سر بزنید و از دیدن مناظر فوق العاده ی اون ها غرق در لذت بشید یا در یه مثال پیش پا افتاده تر خب هر کسی که ماشین داره مسلما به فکر تمیز کردن اون هم خواهد بود که خب در این حالت باید بره کارواش که خب شما در اینجور مواقع می بایست بهترین کارواش های تهران رو پیدا کنید تا بهترین نتیجه رو بگیرید، به همین دلیل در این مقاله میخواهیم چندتاشون رو بهتون معرفی کنیم، پس در ادامه برای شناختن اون ها با ما همراه باشید.

بهترین کارواش های تهران

کارواش تاپ سرویس

یکی از بهترین کارواش هایی که در سطح شهر تهران قرار داره کارواش تاپ سرویس هست که در محله ی شمس آباد تهران واقع شده و از جمله خصوصیات فوق العاده ی اون نزدیکیش به ایستگاه های اتوبوس هست که باعث سهولت توی حمل و نقل مشتریانی میشه که ماشینشون رو میذارن تو کارواش و میرن به کارهای دیگه شون برسن. خدماتی که توی این کارواش ارائه میشه عبارتند از صفرشویی، شستشو نانو، تاچ لس، بلک واش و... که همه و همه در کنار هم سبب شدن که این کارواش پک کاملی رو در زمینه ی شست و شوی خودر ارائه بده.

آدرس: تهران، شمس آباد، خیابن استاد حسن بنا، بالاتر از میدان ملت، کوچه طاهر، مجموعه خدمات خودرویی تاپ سرویس

بهترین کارواش های تهران

کارواش دلشاد

نوبت به کارواش دلشاد رسید و شاید براتون جالب باشه که این مجموعه به کارواش اتوماتیک تهران معروف هست و در نزدیکی پمپ بنزین قرار داره و از این رو میتونید هم ماشینتون رو بشورید و هم بنزینش رو فول کنید. شست و شوی ماشین ها توی این کارواش با سرعت خیلی بالایی انجام میشه به همین دلیل در صورتی که زمان کمی در اختیارتون باشه این کارواش خیلی سریع کارتون رو راه میندازه البته که باید به این موضوع دقت کنید که با توجه به اتوماتیک بودن این کارواش دستمزد اون نسبت به سایر کارواش ها بالاتر هست.

آدرس: تهران، منطقه ۲، بلوار مرزداران، بلوار آریافر، مجتمع خدماتی و پمپ بنزین ۱۹۷

شماره تماس: ۰۲۱۴۴۲۷۰۱۰۰

بهترین کارواش های تهران

کارواش اتوشناس

کارواش اتوشناس رو میشه یکی از کارواش های VIP در تهران بشمار آوورد که بسیار لوکس هست و تاچ لس و صفرشویی رو با بالاترین کیفیت انجام میده. از جمله خدمات قابل توجهی که این کارواش ارائه میده میشه به جلوبندی و زیربندی، تعمیرات گیربکس، تعمیرات موتور، صافکاری ، نقاشی و خدمات برق خودرو اشاره کرد. پس با این حساب میشه گفت که این کارواش در خصوص کارشناسی خودرو هم مشاوره و خدمات میده و با همه ی این ها در کنار هم تونسته یکی از بهترین و کامل ترین کارواش های تهران بشه.

آدرس شعبه های کارواش اتوشناس:

  • خودروهای وارداتی: تهران، خیابان شریعتی، نرسیده به سه راه معلم، روبروی فروشگاه اتکا، ساختمان اتوشناس، پلاک ۶۰۴
  • خودروهای ایرانی و چینی: تهران، کیلومتر ۱۱ جاده مخصوص، نبش سپاه اسلام
  • شعبه برج میلاد تهران

بهترین کارواش های تهران

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها