|

بهترین گوشی ها تا 20 میلیون / با این قیمت هم گوشی گیمینگ گیرت میاد هم مناسب برا عکاسی

در این مقاله چندتا از بهترین گوشی ها تا 20 میلیون رو بهتون معرفی کردیم که پردازنده های فوق العاده ای دارن.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دنیا کم کم داره به سمت و سویی میره که شما چه بخواهی چه نخواهی انجام خیلی از کارها آنلاین شده و شما تنها و تنها با استفاده از یه گوشی میتونید اون ها رو انجام بدید  مثلا این روزا دیگه برای انجام یه سری کارها نیازی به این که به اداره های مختلف سر بزنید ندارید و یا حتی در صورتی که بخواهید مبلغ زیادی رو به حساب های دیگه انتقال بدید نیازی به این که به بانک برید ندارید و همه ی این کارها تنها و تنها با یه گوشی انجام میشه و خب این وسیله ی الکترونیکی کوچک هم در حال حاضر در اختیار هر کسی از پیر و جوون قرار داره از این رو میشه گفت که یکی از جداناپذیرترین ها در زندگیامون بشمار میاد و از این رو طبیعی هست که زندگی کردن بدون اون امکانپذیر نباشه.

ولی موضوعی که در این بین وجود داره این هست که شما گاهی اوقات میمونید که در بین تنوع زیاد موجود در بازار گوشی به سراغ کدوم یک از اون ها برید چرا که کمپانی های مختلف سازنده در رقابت تنگاتنگ با هم قرار دارن و مسلما در این رقابت آپشن های مختلفی رو به محصولاتشون اضافه میکنن که همه و همه در کنار هم جذابیت گوشی که رو به روی شما قرار داره رو زیاد و زیادتر میکنن به همین دلیل این موضوع باعث میشه که انتخاب برای افرد سخت بشه ولی خب در صورتی که شما با آگاهی کامل به سراغ خرید یه محصول برید مسلما ضرر نخواهید کرد پس قبل از این که پا به بازار بذارید گوشیتون رو نشون کنید و تمام مشخصات اون رو از بر بشید و بعد خریدتون رو نهایی کنید به همین خاطر ما هم برای این که بهتون در این زمینه کمک کنیم میخواهیم در خصوص بهترین گوشی ها تا 20 میلیون باهاتون حرف بزنیم و چندتا از اون ها رو بهتون معرفی میکنیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین گوشی ها تا 20 میلیون

پوکو F5 نسخه 256/12 گیگابایت از بهترین گوشی ها تا 20 میلیون

بریم سر وقت اولین محصولی که در این مقاله میخواهیم بهتون معرفی کنیم یعنی پوکو F5 از برند چینی شیائومی که از یه صفحه نمایش به اندازه ی 6.67 اینچ برخورداره که رزولوشنش فول اچ دی پلاسه و از این رو کیفیت تصویر خوب و بالایی داره. همچنین توان نوسازی تصویر در این پنل در هر ثانیه برابر با 120 هرتزه که این نشون از اسکرول نرم و روان در اون داره و شما میتونید محتواهای مختلف رو در این گوشی بدون لگ و تاخیر مشاهده کنید.

در بخش پردازنده برای این محصول از یه تراشه ی اسنپدراگون 7 پلاس نسل 2 استفاده شده که سرعت و قدرت پردازشی خوبی داره. دوربین اصلی محصول سنسور 64 مگاپیکسلی و دوربین سلفی اون سنسور 16 مگاپیکسلی داره که روی هم رفته میتونن عکس ها و فیلم های باکیفیتی رو ثبت و ضبط کنن. باتری هم از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره و طول عمر و دوام خوبی از خودش نشون میده.

بهترین گوشی ها تا 20 میلیون

گلکسی A54 نسخه 256/8 گیگابایت از بهترین گوشی ها تا 20 میلیون

بریم سراغ محصول دوم که در لیست این مقاله بهتون معرفی میکنیم یعنی گلکسی A54 که یکی از پرطرفدارترین کهکشانی های سامسونگ هست و از یه نمایشگر به اندازه ی 6.4 اینچ برخورداره که از نوع سوپرامولده و کیفیت تصویر خوبی داره و رنگ ها رو با وضوح و درخشندگی بالا به نمایش درمیاره. توان نوسازی تصویر در هر ثانیه در این نمایشگر برابر با 120 هرتزه که این نشون میده شما هیچ گونه لگ و تاخیری موقع تماشای محتواها در این پنل مشاهده نخواهید کرد. همچنین حداکثر میزان روشنایی در فضای باز اون هم برابر با 1000 نیت هست که از این رو کار کردن باهاش زیر نور خورشید کار سختی نخواهد بود.

پردازنده یه تراشه ی اگزینوس 1380 هست که سرعت و قدرت پردازشی خوبی داره. دوربین سلفی سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی سنسور 32 مگاپیکسلی داره که روی هم رفته میتونن دقایق شما رو به خوبی و زیبایی ثبت و ضبط کنن. باتری هم از 5000 میلی آمپرساعت ظرفیت برخورداره.

بهترین گوشی ها تا 20 میلیون

ردمی نوت 13 پرو 5G نسخه 512/12 گیگابایت از بهترین گوشی ها تا 20 میلیون

برای محصول آخری هم که میخواهیم بهتون معرفی کنیم مجددا به سراغ شیائومی رفتیم و ردمی نوت 13 پرو 5G اون رو بهتون پیشنهاد میکنیم که از یه نمایشگر به اندازه ی 6.67 اینچ برخورداره و توان نوسازی تصویر در اون در هر ثانیه 120 هرتزه و حداکثر میزان روشناییش هم 1800 نیت هست. 

به عنوان پردازنده هم برای اون از یه تراشه ی اسنپدراگون 7s نسل 2 استفاده شده که میتونه از پس به اجرا در آووردن برنامه های مختلف بربیاد. دوربین اصلی این محصول سنسور 200 مگاپیکسلی و دوربین سلفی سنسور 16 مگاپیکسلی داره. باتری هم از 5100 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره و شارژدهی خوبی ارائه میکنه.

بهترین گوشی ها تا 20 میلیون

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها