|

میوه آرایی شیک حنابندون؛ خانواده داماد که عروسشو دوست داشته باشه اینجوری دیزاین میکنه

در این مقاله ایده هایی در خصوص میوه آرایی شیک حنابندون ارائه دادیم که میتونید با استفاده از اون ها تو چشم فامیل باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در هر جامعه ای برای انجام مناسبت های مختلف یه سری رسم و رسومات وجود داره که کشور ما ایران هم از این قضیه مستثنی نیست مثلا توی عید نوروز برای سفره ی هفت سین از دیزیان تخم مرغ هفت سین بگیر تا پخت سمنو و... رو انجام میدیم تا این عید باشکوه و باستانی رو به زیباترین شکل ممکن جشن بگیریم ولی خب این روزا یه سری از مراسمات رنگ و بوی لاکچری بودن به خودشون گرفتن و در صورتی که اون هار و شیک و پیک و اعیونی برگزار نکنید هم به دل خودتون نمیشینه و هم فک و فامیل براتون حرف درمیارن که خب مسلما هیچ کسی این موضوع رو دوست نداره ولی خب از طراف دیگه لاکچری پیش رفتن هم هزینه های خاص خودش رو میخواد که شاید یه عده از پس اون ها برنیان که خب در این حالت باید به دنبال این باشید که کاری کنید لاکچری دیده بشید حتی با کمترین امکانات!

مثلا یکی از مراسم هایی که به خاطره اون جیب هر کسی که میخواد برگزارش کنه خالی میشه عروسی هست طوری که خیلی ها دیگه بیخیال برگزاری اون شدن و بدون عروسی گرفتن میرن سر خونه و زندگیشون ولی خب گرفتن یه همچنین تصمیمی واقعا دل بزرگی میخواد چرا که عروسیه آدم میتونه یکی از شب های خاص در زندگیش باشه و خب مسلما هم دنگ و فنگش زیاده چرا که شما باید از کوچک ترین کارها مثل دیزاین ماشین عروس تا نحوه ی پذیرایی و... رو هماهنگ کنید که خب این موضوع میتونه باعث بشه که استرس زیادی متحمل بشید و در کنار اون جیبتون هم خالی بشه ولی خب شما میتونید با ایده گرفتن یه سری از خرج ها رو برای خودتون کم کنید اما همچنان لاکچری باشید مثلا در مراسم حنابندان که یکی از جشن های قدیمی عروسی بشمار میاد خانواده ی داماد برای عروس خانوم میوه پیشکش میکنن که شما میتونید به جای این که تزئین این میوه ها رو به افرادی بسپارید که ازتون پول میگیرن خودتون و با هزینه ی کم انجام بدید که خب برای این منظور یه سری طرح های میوه آرایی رو بهتون نشون میدیم و یه سری توضیحات در این باره بهتون ارائه میدیم تا ایده بگیرید بلکه بتونیم مقداری از خرج های شما رو کم کنیم پس با ما همراه باشید.

میوه آرایی شیک حنابندون

در انتخاب میوه ها دقت کنید

یکی از اصلی ترین چیزهایی که همیشه در هر موضوعی مورد توجه هست رنگ ها هستن مثلا شما در صورتی که یه ماشین ببینید که اسمش رو نمیدونید مسلما برای نشون داد اون به یه فرد دیگه از رنگ اون ماشین میگید به عنوان مثال میگید فلانی اون ماشین قرمز رو ببین و... پس رنگ ها بسیار تاثیرگذار هستن و میتونن جذب کننده ی توجه و نگاه ما باشن از این رو موقعی که دارید برای حنابندون میوه آرایی میکنید سعی کنید که از میوه های رنگی با رنگ های ساد استفاده کنید مثلا سیب قرمز، موز، پرتقال، انار، آناناس و... برای این منظور بسیار مناسب هستن چرا که تلفیق رنگشون کنار هم میتونه بسیار جذاب و چشمگیر باشه. دقت کنید که به تازه بودن میوه ها هم توجه لازم رو داشته باشید.

میوه آرایی شیک حنابندون

میوه آرایی شیک حنابندون

ظرف مناسبی رو برای قرار دادن میوه ها انتخاب کنید

همیشه وقتی که براتون مهمون میاد به سراغ شیک ترین میوه خوری که دارید میرید تا میوه ها رو در اون بچینید چرا که اینطوری جلوه ی بسیار خاص و ویژه ای به دکور میبخشید پس در مورد میوه آرایی حنابندان هم ظرفی که در اون میوه ها رو میچینید از اهمیت بسیار زیادی برخوردار هست و خب این روزا شما میتونید ظرف ها و یا سبدهای زیبا و متنوع رو برای این منظور اجاره کنید و از اون ها برای چیدن میوه ها استفاده کنید.

میوه آرایی شیک حنابندون

جلوه ی اغراق آمیز به میوه آرایی ببخشید

خب تا الان رنگ و ظرف میوه ها مشخص شد ولی خب نمیشه که همینجوری خشک و خالی میوه ها رو بچینید و ببرید بلکه اینجا باید سلیقه ی خودتون رو به کار بندازید و برای زیباتر کردن میوه آراییتون بهشون جلوه ی اعیونی ببخشید که خب برای این منظور میتونید از ابزار مختلف مثل تور در دور ظرف و یا گل های های طبیعی در لابه لای میوه ها و یا پیچیده شده دور ظرف میوه و دسته ی اون استفاده کنید طوری که آدم با دیدن ظرف میوه ها فکر کنه که هدیه ای از بهشت هست.

میوه آرایی شیک حنابندون

میوه آرایی شیک حنابندون

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها