|

جدیدترین و خوشگلترین سبک لاک ناخن / شیک و ترند 1403 که بزنی بقیه از روت تقلید میکنن

اگر شما هم به دنیال ترند ها هستید و دنباله رو مدگرایی، پس حتما با این مطلب همراه بشید تا با جدید های دنیای ناخن و لاک آشنا بشیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- لاک ناخن یکی از واجبات استایل زیبای هر بانو هستش که خب بهش اهمیت فراوونی میده چرا که میتونه تاثیر زیادی در ظاهر اون خانوم داشته باشه. البته که بی شک لاک ناخن و حتی انتخاب رنگ و فرمش بسیار موثر در این روند زیباسازی هسش و کافیه تا شما به سمت و سوی رنگ یا مدلی اشتباه برید اونوقته که جذابیت رو از شما گرفته و یه حس و نمای نه چندان خوب بهتون تحویل میده. پس در اینکه چه رنگ یا طرحی برای ناخن هاتون انتخاب کنید خیلی حساس و باشید و یادتون نره که این آیتم قراره شما رو خوشگل تر کنه و صرفا هر چیزی که ترند شده قرار نیست به شما بیاد.

وقتی بحث ظاهر و استایل میاد وسط، بی شک ناخن ها یکی از اون قسمت هایی هستند که جزئیات مهم و ظریفی دارند و میتونن تاثیر مستقیم بر روی شیک پوشی و اعتماد به نفس افراد داشته باشند. بخش ناخن و ظاهر خوشگلی که پیدا میکنه از اون دتس مواردی هستش که به هر دختری این فرصت رو میده تا اونچه که دوست داره و سلیقشه رو نمایش بگذاره. از طراحی های ساده گرفته تا اون شیک و با کلاساشون، همگی در دنیای طراحی ناخن و ترد ها جای خودشون رو دارند که بسته به موقعیت  فصل ها تغییر می کنند. مثلا در سال 1403 اونچه که خیلی مورد توجه قرار گرفت و اومد رو مد، طرح و رنگ هایی آمیخته با اکلیل هستش. اید بگین اکلیل که دیگه از مد افتاده که خب ما در پاسخ میگیم با ما همراه باشید تا بهتون ثابت بشه این جذابای لعنتی چقدر میتونن خوشگل باشن، به خصوص روی ناخن های بادومی و بلند.

6874684

فرنچ های جذاب همراه نگین یا اکلیل

اغلب افر به طراحی های شلوغ و درهم نمیگن شیک، بلکه به اون دست از مدل هایی که ساده و با طراحی های خاص هستند اسم شیک رو میذارند. مثلا یکی از اون دست سبک هایی که همیشه رو مد هستن و کلاسیک دیده میشن سبک فرنچ هستش که خب محبوبیت فراوونی هم داره. در این سبک و طرح لبه بیرونی ناخن ها به رنگ سفید و یا دیگر رنگ ها لاک زده میشه و باقیش باید بی رنگ بمونه و یا با یک رنگ شفاف و بی رنگ لاک زده بشه. اگر شما دلتون میخواد تا کمی متفاوت تر باشید کافیست تا بیاید و از کمی اکلیل و یا نگین استفاده کنید، اونوقته که یه جلوه خاص تری تحویل خواهید گرفت.

52757

لاک مناسب ورزشکارا و مینیمال دوست ها

اما برای اون دست از بانوانی که ورزشکار هستن و اراحت تر و اسپرت تر میخوان گزینه ای دیگر داریم و اون سبکه طراحی ناخن اسپرت هستش. این مدل ها اغلب به شکل کم جزئیات تر و ساده تر هستند که خب با یه ترکیب رنگ و یا طراحی جذاب، میتونه ایده آل بشه. یکی از ترند های جذاب در این راستا استفاده از لاک های مینیمال و مات هستش. در اینجا شما میتونید از رنگ ها خحنثی هم کمک بگیرید و یا با استفاده از خطوط و اشکال هندسی ساده، جلوه ای مدرن به ناخن هاتون بدید. در واقع این طراحی ها هم شیک و خاصن، و هم برای روزمره و فضاهای مختلف کاملا کاربردی اند و هیچ وقت هم اذیت نمیکنن.

7575

ناخن شیک و بی دردسر فقط این مدلی

خیلی وقت ها تصور افراد اینجوریه که ناخنهای بلند شیک تر هستند، در حالی که این اصلا درست نیست. طراحی ناخن های کوتاه و باکلاس هم طرفداران زیاد خودش رو داره. ناخن های کوتاه علاوه بر اینکه همیشه شیک و مرتب هستن، خیلی هم میتونن کاربردی باشند و تو زندگی باهاشون میشه راحت تر همه کارارو انجام داد. در واقع شما هم دستاتون رو خوشکل و شیک کرده اید، و هم اینکه باهاشون هیچ چالش و سختی ندارید. جهت زیباتر شدن طراحی یک ناخن شیک کوتاه میشه که از رنگ های ملایم استفاده کرد. رنگ هایی مثل صورتی و یا کرمی با کمی جزئیات مثل نقطه های ریز طلایی یا نقره ای. اینجوری هم خوش ظاهر و مرتب هستید، و هم راحت و بی دردسر.

687486

طراحی لاک ترند شده با لاک متالیک

لاک ناخن نیز به شدت تحت تاثیر مد و ترند ها هستش که خب هر ساله با سبک های جدیدی از طراحی ناخن مواجه میشیم که بعضیاشون واقعا جذابن و چشمگیر. مثلا اون مدل هایی که امسال خیلی مورد توجه قرار گرفتن طراحی هایی هستند که توشون از فرم های هندسی و رنگ های خاص استفاده شده. مثلا ناخن هایی به رنگ متالیک و براق که داخلشون با خطوط موازی تزیین شده. این طرح ها علاوه بر اینکه خیلی خاصن و به هر سبک استایلی میان، تو مهمونی ها و جمع ها هم به شدت به چشم میان. اگر شما هم خانومی هستی که دلت میخواد همیشه به چشم بیای، پس حتما یکی از این طرح و رنگ ها رو انتخاب کن.

634684

874864

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها