|

بهترین گوشی های اقتصادی سامسونگ / حلال خوریه سامسونگ تو اینا واضحه کیفیت در حد قیمته

در این مقاله چندتا از اقتصادی ترین گوشی های سامسونگ رو بهتون معرفی کردیم که از کیفیت و قیمت مناسبی برخوردار هستن.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا در هر فضایی که قرار میگیرد ناخودآگاه وجود گوشی ها رو حس میکنید مثلا رفتید برای خرید و یهو میبینید که صاحب مغازه ازتون میخواد که پیج مغازه رو توی فضای مجازی فالو کنید که خب برای این منظور نیاز به گوشی دارید و یا یه سری خرید ها انجام میدید که خب باید برای پرداخت مبلغ اون ها کارت به کارت انجام بدید که خب مسلما برای این منظور استفاده از همراه بانک های فعال در گوشی بسیار کار عاقلانه و راحت تری خواهد بود تا این که شما تو خیابون اسیر پیدا کردن عابر بانک بشید! پس با این حساب میشه گفت که شما چه بخواهید و چه نخواهید با این وسیله ی الکترونیکی کوچک درگیر و مشغول سر و کله زدن هستید و برای خیلی ها حتی چرخ زدن در فضای اون و استفاده از اپ های موجود در اون تبدیل شده به سرگرمیشون و از این رو در صورت نبود گوشی معلوم نیست که چه اختلال هایی ایجاد بشه.

البته که درسته نبودن گوشی میتونه یه سری اختلال ها ایجاد میکنه ولی گاهی اوقات بودن یه گوشی بی کیفیت میتونه خیلی بدتر از نبودن این وسیله باشه چرا که یه گوشی بی کیفیت مدام هنگ میکنه و با خراب شدن های پی در پی اعصاب آدم رو بهم میریزه طوری که دلتون میخواد گوشی و یا سر تون رو بکوبید تو دیوار به همین دلیل در انتخاب و خرید این وسیله باید نهایت دقت و توجه خودتون رو به کار بگیرید که خب ما هم در این سری از مقالات خودمون برای این که در این زمینه بهتون کمک کنیم به معرفی مشخصات گوشی های متنوع پرداختیم در حال حاضر هم میخواهیم چندتا از بهترین گوشی های اقتصادی سامسونگ رو در بازار فعلی بهتون معرفی کنیم، پس برای شناختن اون ها با ما همراه باشید.

بهترین گوشی های اقتصادی سامسونگ

Galaxy A05 4G از اقتصادی ترین گوشی های سامسونگ

اولین محصولی که در لیست این مقاله بهتون معرفی میکنیم Galaxy A05 که یکی از فوق ارزون ترین گوشی های سامسونگ بشمار میاد و در حال حاضر با مبلغ 5,700,000 تومان در بازار به فروش میرسه و میتونه یه گوشی بسیار مناسب برای کارهای عادی و روزمره باشه. این محصول از یه صفحه نمایش به اندازه ی 6.7 اینچ برخورداره که توان نوسازی تصویر در اون در هر ثانیه برابر با 60 هرتزه که خب با توجه به قیمت یه عدد قابل پیشبینی هست. همچنین حداکثر میزان روشنایی این پنل در فضای باز برابر با 108.4 نیت هست که خب مجددا با توجه به قیمت این کیفیت قابل انتظاره.

به عنوان پردازنده برای این محصول از یه تراشه ی Helio G85 استفاده شده که از پس کارهای روزمره برمیاد و دوربین اصلی محصول سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی اون سنسور 8 مگاپیکسلی داره که روی هم رفته و در نور روز میتونن عکس و فیلم های خوبی رو ثبت و ضبط کنن. باتری هم از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره.

بهترین گوشی های اقتصادی سامسونگ

Galaxy A06 4G از اقتصادی ترین گوشی های سامسونگ

بریم سراغ محصل دوم در لیست این مقاله که با قیمت 7,160,000 تومان در بازار امروز فروخته میشه یعنی Galaxy A06 که از یه نمایشگر به اندازه ی 6.7 اینچ برخورداره که خب با این حساب اندازه ی بزرگی داره و تماشای محتواهای مختلف مثل فیلم و سریال در اون بسیار لذتبخش خواهد بود.

به عنوان پردازنده هم برای اون از یه تراشه ی MediaTek Helio G85 استفاده شده که با توجه به قیمت سرعتش خوبه. دوربین اصلی محصول سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی سنسور 8 مگاپیکسلی داره که شاید در حد یه گوشی میان رده نتونن کیفیت داشته باشن ولی خب در بین رقبای خودشون کیفیتشون خوبه. باتری هم از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره و طول عمر و دوام خوبی از خودش نشون میده.

بهترین گوشی های اقتصادی سامسونگ

Galaxy A15 4G از اقتصادی ترین گوشی های سامسونگ

خوب نوبت به آخرین محصول در این مطلب میرسه یعنی Galaxy A15 که در حال حاضر در بازار به قیمت 8,810,700 تومان به فروش میرسه. این گوشی از یه صفحه نمایش به اندازه ی 6.5 اینچ برخورداره که از نوع سوپرامولده و از این رو کیفیت تصویر و رزولوشن اون خوبه و توان نوسازی تصویر در اون در هر ثانیه برابر با 90 هرتزه که این عدد نشون از تاخیر و لگ بسیار اندک و اسکرول نسبتا روان در اون داره. همچنین حداکثر میزان روشنایی این پنل در فضای باز برابر با 800 نیت هست که با این عدد کار کردن باهاش در محیط باز و زیر نور خورشید خیلی سخت نخواهد بود.

به عنوان پردازنده برای اون یه تراشه ی Mediatek Helio G99 تعبیه شده که سرعت و قدرت خوبی داره. دوربین اصلی محصول سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی سنسور 13 مگاپیکسلی داره که روی هم رفته عکس و فیلم های خوبی رو ثبت و ضبط میکنن. باتری هم از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره و شارژدهی خوبی ارائه میکنه.

بهترین گوشی های اقتصادی سامسونگ

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها