|

تلاش های سارا بهرامی برای شیک دیده شدن در نمایشگاه نقاشی با شکست مواجه شد

سارا بهرامی (زادهٔ ۱۳۶۱) بازیگر اهل ایران است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- سارا بهرامی (زادهٔ ۱۳۶۱) بازیگر اهل ایران است. او برای بازی در مجموعهٔ تلویزیونی پروانه (۱۳۹۲) به شهرت رسید و برای بازی در نقش مکمل فیلم خانه‌ای در خیابان چهل و یکم (۱۳۹۵) نامزد دریافت جایزهٔ حافظ شد.

بهرامی برای بازی در نقش اصلی دارکوب (۱۳۹۶) موفق به کسب سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن شد. او از آن زمان برای بازی در ایتالیا ایتالیا (۱۳۹۵)، علفزار (۱۴۰۰) و جنگل پرتقال (۱۴۰۱) نیز نامزد دریافت سیمرغ بلورین شد.

خانم بازیگر در افتتاحیه نمایشگاه نقاشی «آن جا» حضور یافت که استایل شیک و جذاب این بازیگر مورد توجه قرار گرفت.

سارا بهرامی در استایل خود از کت و شلوار خوش دوخت مشکی استفاده کرده که شلوارش مدل بگ و به طوری بلند است که کفش های او را پوشانده و حتی شاید زیر کفش هم برود! برای زیر کت و شلوار خود از پیراهن پترن پلنگی استفاده نموده که انتخاب بجا و زیبایی می باشد در آخر نیز برای پوشاندن موهای خود از شال مشکی تور استفاده کرده که این  روز ها به شدت ترند شده.

روی کت او یک سنجاق سینه به شکل زنبور هم دیده می شود که بسیار بانمک است.

در نهایت خانم بازیگر برای تکمیل استایل از اکسسوری های زنجیر و دو انگشتر در انگشت های کوچک و اشاره خود استفاه کرده است اما کاش یک ساعت نیز دست میکرد. 

در کل او از استایل ساده و پترن استفاده کرده تا شیک دیده شود اما ظاهرا زیاد موفق نبوده است و صورت خانم بازیگر بی روح به نظر می آید. 

سارا بهرامی از هیر استایل کرلی با چتری استفاده کرده که سن او را کمتر نشان می دهد.

461824327_454234090974943_1812212126218391302_n

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها