|

بهترین قصابی های تهران / مراکزی که گوشت منجمد رو نصف قیمت بازار عرضه میکنن براشون صفه

در این مقاله چندتا از بهترین قصابی های تهران رو بهتون معرفی کردیم که محصولاتشون رو در نهایت کیفیت و بهداشت ارائه میکنن.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همه ی ما به دنبال راحت ترین زندگی برای خودمون هستیم و خب این موضوع کاملا طبیعی هست چرا که چه کسی بدش میاد از سختی و مشقت رهایی پیدا کنه مسلما هیچ کس و اصلا هر کسی که از بودن توی سختی خوشش بیاد مسلما مازوخیسم و خودآزاری داره و باید برای این موضوع یه چاره ای پیدا کنه به همین دلیل هست که خیلی ها برای بالا بردن کیفیت و راحتیه زندگیه خودشون تلاش میکنن و برای این منظور راه های مختلفی تست میکنن تا در انتها اونی رو که از همه مناسب تر هست رو پیدا کنن که خب در این بین یکی از راه های این مدلی رفتن به سراغ بهترین هاست اون هم در هر زمینه ای یعنی مهم نیست که دقیقا یه مورد کوچک باشه و یا بزرگ در هر صورت باید برای به دست آووردن بهترین در اون زمینه نهایت تلاش خودتون رو کنید.

مثلا در صورتی که میخواهید حتی برای صبح جمع تون کله پاچه تهیه کنید تا با خانواده و دور هم میل کنید باید بگردید و بهترین کله پاچه پزی های تهران رو پیدا کنید از اون ها خرید داشته باشید تا علاوه بر یه کله پاچه ی لذیذ و خوشمزه از بهداشتی و تر و تمیز بودن اون مطمئن باشید و یا در صورتی که میخواهید برای تعطیلات آخر هفته ی خودتون با خانواده برنامه ریزی کنید میتونید یه سری به زیباترین روستاهای اطراف تهران در فصل پاییز بزنید که بهترین نقاط برای تفریح هستن و میتونن برای شما خاطرات خوشی رو رقم بزنن. خوشبختانه هم پیدا کردن بهترین ها این روزا اصلا کار سختی نیست و شما میتونید به راحتی بهترین ها رو در هر زمینه ای از آن خودتون کنید چرا که اینترنت پر هست از اطلاعات گوناگون در این زمینه و حالا ما هم در این سری از مقالات خودمون در خصوص بهترین ها و چطور به دست آووردن اون ها باهاتون حرف میزنیم تا کارتون رو در این زمینه راحت تر کنیم، حالا در این مطلب هم میخواهیم در خصوص بهترین قصابی های تهران باهاتون صحبت کنیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین قصابی های تهران

سوپر پروتئین ملل از بهترین قصابی های تهران

یکی از بهترین قصابی ها در سطح شهر تهران که میتونید از اون انواع مختلفی از گوشت و محصولات جانبی رو با بالاترین کیفیت تهیه کنید سوپر پروتئین ملل هست که یکی از مراکز پر آوازه در این زمینه بشمار میاد و شاید براتون جالب باشه که بدونید که برای تضمین سلامت گوشت های موجود در این مجموعه، دام ها ها قبل از ذبح توسط یه دامپزشک معتبر بررسی و معاینه میشن. شما میتونید تو این سوپر گوشت انواع محصولات نظیر گوشت گوساله، گوسفندی، سیرابی، کله پاچه، جگر گاو و گوسفند، قلوه گاه، ماهی، مرغ و... رو خریداری کنید.

راه‌های ارتباطی

آدرس: تهران، بلوار دادمان، بین جلیلوند و هفدهم

شماره تلفن: 02188574108

اینستاگرام: melalbutchery

ساعت کاری: همه روزه از ساعت 10 الی 22

بهترین قصابی های تهران

سوپر گوشت نصیری از بهترین قصابی های تهران

یکی دیگه از قصابی های معتبر توی تهران سوپر گوشت نصیری هست که محصولات خودش رو با بالاترین کیفیت ممکن عرضه میکنه و از این رو مشتریان زیادی داره. شما میتونید توی این قصابی گوشت تازه ی گوساله و گوسفندی رو و در در برخی از مواقع گوشت های منجمد رو با قیمت بسیار مناسب خریداری کنید. این رو هم اضافه کنیم که توی این قصابی رعایت کردن نکات بهداشتی بسیار مهم و حائز اهمیت هست از این رو شما میتونید به بهداشتی بودن محصولات عرضه شده در این فروشگاه اطمینان کامل داشته باشید.

راه‌های ارتباطی

آدرس: تهران، گلشن دوست، قاری، بین عبداللهی و هویدا

شماره تلفن: 09122458015

ساعت کاری: همه روزه از ساعت 10 الی 22

بهترین قصابی های تهران

پروتئین پدر از بهترین قصابی های تهران

یکی دیگه از بهترین مکان ها برای خرید گوشت و مرغ تازه پروتئین پدر هست که تمام محصولات خودش رو در نهایت بهداشت و کیفیت به فروش میرسونه چرا که شما در این مجموعه مشاهده خواهید کرد که روی تمامی مواد غذایی سلفون کشیده شده تا یه وقت آلوده نشن که خب این موضوع میتونه به خوبی بیانگر رعایت موارد بهداشتی از سمت کارکنان و مسئولین حاضر در این سوپر گوشت باشه. پس در صورتی که میخواهید گوشت گوساله، گوسفندی، سیرابی، کله پاچه، مرغ کامل، جگر، ران گوسفند و... رو تهیه کنید پیشنهاد ما به شما سر زدن به این پروتئینی در خیابان هاشمی علیا هست.

راه‌های ارتباطی

آدرس: تهران، هاشمی علیا، پلاک 11

شماره تلفن: 02122243785

اینستاگرام: Protein_Pedar_chizar

ساعت کاری: همه روزه از ساعت 10 الی 22

بهترین قصابی های تهران

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها