|

بیوگرافی ریما رامین فر و تغییر چهره کاریکاتوری‌اش / اعظم چک برگشتی مهاجرتی به آلمان

ریما رامین فر بازیگر مشهور و جذابی ایرانیست که این روزا در سریال چک برگشتی حضور دارد و مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- سریال های تلویزیون قبلنا خیلی بیشتر و جذاب تر بودن. اصلا همین که هنرمندانی همچون رضا عطاران و علی صادقی در کارها حضور داشتند خودش یک پای طنز تلویزیون بود. جالبه که این سریال ها حتی حالا هم بعد از شونصد بار نشون دادن باز هم وقتی از آی فیلم باز پخش دارند مورد توجه قرار میگیرند و خیلی بیننده دارند. بازیگران طنز ما زیاد هستن که خب برخیشون هنوز هم با تلویزیون کار می کنن و برخیشون هم صدا و سیما رو بوسیدن و کنار گذاشتند. مثل خانوم ریما رامین فر که در سال 1391 در سریال "چک برگشتی" و پایتخت بازی می کرد، حالا هم همچنان در پایتخت اگر ساخته بشه حضور داره. ریما رامین فر رو این روزها در سریال چک برگشتی و در شبکه آی فیلم می بینیم. در این کار هنرمندان بسیاری همچون هومن برق نورد و امیر جعفری نقش آفرینی داشتند. البته که اون موقع ها هنوز خانوم بهاره رهنما هم بازی می کرد و در این سریال حضور دارد.

ریما رامین فر

شهرت ریما رامین فر یا هما سعادت

ریما رامین فر خیلی ساله که داره تو این عرصه بازیگری میکنه و چهره مشهور و البته محبوبه. شاید خیلی ها او را با اسم اصلی خود یعنی ریما رامین فر نشناسند، اما بی شک هما سعادت رو می شناسند که در سریال پایتخت همسر نقی معمولی است. این بازیگر دهه دهه چهلی که با ایفای نقش در این سریال خیلی خیلی بولد و معروف شد، شادی اگر در پایتخت بازی نداشتند و هما زبنی مهربون رو به واقعیت تبدیل نمی کرد، هنوز هم همون ریمای ده سال پیش و کم مشهور بود. ریما بانو چهره ای بسیار با استعداد است که البته همسر امیر جعفری نیز می باشد، البته در واقعیت.

ریما رامین فر

بیوگرافی ریما رامین‌ فر

ریما رامین فر از متولدین ۵ فروردین ۱۳۴۹ در تهران است که فارغ التحصیل فوق لیسانس رشته کارگردانی تئاتر می باشد. خانوم بازیگر درست زمانی که دیپلم گرافیک رو گرفت، رفت و بازی و کار خود را با تئاتر شروع کرد و حالا او چهره ایست که در تلویزیون می درخشد.

ریما رامین فر

بچگی که با خجالت گذشت

ریما رامین فر در مورد خودش میگه وقتی بچه بودم به شدت خجالتی بودم و هیچکس از اطرافیانم حتی به ذهنش خطور هم نمیکرد که من یک وز بازیگر شوم و سر از دنیای سینما در بیاورم. پدر ریما بانو ابوالحسن رامین فر می باشد که اصالتا اصفهانی و کارخانه دار هستند.

مهاجرت به آلمان

ریما رامین فر در سن 18 سالگی و در سال 1367 بعد از اینکه دیپلم خود را گرفت، راهی آلمان شد تا ادامه تحصیل دهد. اما خب در نهای باز برگشت به ایران و در دانشگاه آزاد تحصیلش را ادامه داد. او با حضور در کلاس های استاد سمندریان خجالتش فرو ریخت اما همچنان می گوید رگه های خجالت درون من وجود دارد. 

ریما رامین فر

از نوشتن تا تئاتر و جایزه

ریما بانو در سال 1375 بود که وقتی 26 ساله شد با نمایش شب بخیر مامان تونست اولین تجربه اش رو در بازیگری به دست بیاره، البته در تئاتر. تا اینکه کم کم وارد نوشتن فیلمنامه برای تئاتر شد و پیشرفت کرد. 

نمایشنامه "پس تا فردای" ریما رامنی فر در جشنواره تئاتر فجر تونست جایزه سوم نمایشنامه نویسی رو بگیره بعد هم به کارگردانی ورود نمود.

ریما رامین فر

ازدواج و ثمره زندگی

در سال 1382 بود که ریما رامین فر در فیلم "نان و عشق و موتور 1000" با اقای امیر جعفری بازیگر اشنا شد. این دو عاز مدتی با هم نامزد کردن تا اینکه در نهایت کار به عروسی کشید. ثمره این زندگی و این زوج پسری به نام آیین است که از متولدین سال 1386 می باشد.

ریما رامین فر

عاشق رستوران شمال

ریما رامین فر میگه مردم شمال، خونگرم و بسیار مهربانند، به همین دلیل از همنشینی با اونها خیلی لذت می‌ برم. مردم شمال ضمن داشتن فرهنگ غنی، از تنوع بی‌ نظیر غذایی هم برخوردار هستند. به همین دلیل از خوردن غذاهای شمالی واقعا لذت می‌ برم.

ریما رامین فر

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها