|

بهترین ساعت های مچی زنانه / انتخاب خانومای مدرن و برندباز کاسیو و سواچه حالا خوددانی

در این مقاله چدتا از بهترین برندهای ساعت مچی زنانه رو بهتون معرفی کردیم که در زیبایی و ظرافت حرف اول رو میزنن.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- استایل این روزا از اهمیت بسیار زیادی برخوردار هست طوری که چهره دیگه اونقدرا که باید و شاید اهمیت نداره چرا که شما میتونید با استایل درست و اصولی حتی خودتون رو خوش چهره تر از اون چیزی که هستید هم به نظر بیارید چون استایل میتونه حتی عیب و ایرادات موجود در اندام شما رو هم کاور کنه مثلا در صورتی که قد کوتاهی دارید میتونید با دونستن این که زنان قد کوتاه چگونه لباس بپوشند بدون این که تغییری در جسم و قدتون رخ بده تنها و تنها با خطای دید خودتون رو قدبلندتر از اون چیزی که هستید نشون بدید ولی در این بین یه موضوعی که وجود داره این هست که شما باید برای زدن یه استایل شیک به جزئیات توجه ویژه داشته باشید تا اون نتیجه ای که مدنظرتون هست حاصل بشه که خب در این بین یکی از جزئیات اکسسوری هایی هست که همواره با استایلتون استفاده میکنید و یکی از این اکسسوری ها ساعت مچی هست که در صورتی که در دستتون نباشه کاملا خلاء اون در استایلتون حس میشه و خب در اصل ساعت حتی میتونه تیپ شما رو اعیونی تر از اون چیزی که هست هم نشون بده حتی با وجود این که یه وسلیه ی کوچک هست به همین دلیل در این مقاله میخواهیم در خصوص بهترین برندهای ساعت مچی زنانه باهاتون صحبت کنیم و یه سری از نمونه کارهای اون ها رو بهتون نشون بدیم تا تفاوت های موجود در بینشون رو بهتر مشاهده کنید و انتخاب زیباتری در این زمینه داشته باشید، پس در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین ساعت های مچی زنانه

برند کاسیو (Casio) از بهترین برندهای ساعت مچی زنانه

کاسیو یه برند ساعت ژاپنی هست که میشه اون رو یکی از غول های بزرگ در صنعت ساعت سازی در جهان بشمار آوورد که این روزا بین ایرانی ها هم بسیار به نام و پر آوازه شده. این برند در طی سال های طولانیه فعالیتش با استفاده از تکنولوژی های متنوع تونسته ساعت های خاص و منحصر به فردی تولید کنه که در زیبایی و دوام حرف های زیادی برای گفتن دارن و میتونن باب میل خیلی از افراد باشن.

برند کاسیو میتونه انوع و اقسام ساعت های مچی دیجیتال و عقربه ای رو در اختیارتون قرار بده که با استایل های متنوع هماهنگی دارن و میتونن شما رو یه فرد مدرن و به روز به نظر بیارن. حالا در این بین کالکشن جی شاک از بین محصولات کاسیو یکی از محبوب ترین کالکشن های اون بشمار میاد که یه مجموعه ی بینظیر از ساعت های دیجیتال ضد ضربه و اسپرت رو عرضه میکنه و میتونه برای استفاده در حین انواع ورزش ها و فعالیت هایی مثل طبیعت گردی باشه.

هر چند که این برند ساعت های لوکس هم تولید میکنه ولی شاید براتون جالب باشه که قیمت اون ها در مقایسه با خیلی از برندهای دیگه بسیار به صرفه هست و میتونن ظاهر کلاسیک و اعیونی به استایل شما ببخشن. بنابراین در صورتی که به دنبال ساعت های کژوال با کارکرد و موندگاری عالی هستید توصیه ی ما به شما خرید از این برند هست که در زیر یه سری از نمونه کارهای اون رو مشاهده میکنید.

بهترین ساعت های مچی زنانه

برند سواچ (Swatch) از بهترین برندهای ساعت مچی زنانه

سواچ یکی دیگه دیگه از پرفروش ترین و محبوب ترین برندهای ساعت مچی در جهان بشمار میاد که از سال 1983 فعالیت خودش در شهر زوریخ کشور سوییس آغاز کرده و تا به امروز تونسته به یکی از پر آوازه ترین برندهای جهان در زمینه ی تولید ساعت مچی تبدیل بشه. از سال 2006 تا به امروز این برند تونسته هر ساله در صدر پروفروش ترین برندهای ساعت مچی در جهان باقی بمونه و بدرخشه.

شما میتونید انواع ساعت مچی زنانه رو در بین محصولات این برند مشاهده کنید اما در حالت کلی ساعت های زنانه ی اسپرت عقربه ای این برند محبوبیت و شهرتشون بسیار بیشتر از سایر محصولاتش هست. در زیر نمونه از ساعت های تولیدی توسط این برند رو مشاهده میکنید.

بهترین ساعت های مچی زنانه

برند اوماکس (Omax) از بهترین برندهای ساعت مچی زنانه

بریم سراغ یه برند سوییسی دیگه یعنی اوماکس که اصالتی دیرینه در صنعت ساعت سازی داره و در ایران هم طرفدارای بیشماری داره. کیفیت بالا در کنار طراحی زیبا و ظریف از جمله خصوصیات ساعت های این برند هست. در بین ساعت های زنانه ای هم که تولید میکنه شما میتونید با هر سلیقه ای اون ساعتی رو که مدنظرتون هست رو پیدا کنید و با وجودش به استایلتون عمق و زیبایی بیشتری ببخشید خصوصا در صورتی که به دنبال خرید یک جفت ساعت ست عروس و داماد هستید توصیه ی ما بهتون خرید از این برند هست. در زیر نمونه ای محصولات اون رو مشاهده میکنید.

بهترین ساعت های مچی زنانه

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها