|

سفید شدن زیر بغل با روش خانگی / دیگه واسه مهمونی غصه نگیر چی بپوشی زیر بغلت دیده نشه

در این مقاله در خصوص سفید شدن زیر بغل با روش خانگی صحبت کردیم تا دیگه ناراحتی از بابت سیاهی این ناحیه از بدنتون نداشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا خانوم ها در مورد زیبایی بسیار جزئی نگر شدن و یه جوری هستن که یهو به یه سری چیزهای کوچک گیر میدن که شاید اصلا تا به حال کسی به اون توجه نکرده باشه مثلا شاید یه منگوله ی پوستی ریز روی پوستشون بره رو مخشون در حالی که کسی حتی اون رو نمیبینه ولی خب چه میشه کرد که وقتی یه سری چیزها برن رو مخ خانوم ها دیگه اونا رو از سرشون انداختن کار هر کسی نیست ولی خب واقعا این همه وسواس برای کامل بودن از چی نشات میگیره همه ی ما انسان هستیم و هیچ خانومی توی این دنیا نیازی به این که زیبای مطلق باشه نیست و اصلا از اینا به کنار همیشه دست بالای دست بسیار هست و شما هر چقدر هم که خوشگل باشید باز هم یه نفر هست که از شما خوشگل تره و خب انگار این تقلا و تلاش برای کامل بودن نه تنها دردی از خانوم ها دوا نمیکنه بلکه اون ها رو توی منجلاب کمال گرایی افراطی میندازه که واقعا میتونه آسیب های جبران ناپذیری براشون داشته باشه.

پس با این حساب به دنبال زیبایی باشید ولی خب در حد متعادل و نرمال و در این بین حتی به د نبال زیبایی های اصولی و همیشه ترند برید مثلا پوست صاف همیشه ترنده به همین دلیل از راه هایی که مناسبتون هست برای به دست آووردن اون تلاش کنید مثل استفاده از فواید ماسک خاک رس برای پوست و یا موهای سالم هم در کنار پوست سالم همیشه جذاب بودن که خب برای رسیدن به اون هم میتونید از ماسک مو استفاده کنید تا موهای ابریشی و بدون موخوره و وزی داشته باشید. اما این رو بگیم که در این بین یه سری از مشکلات هستن که دیگه ریشه در وسواس ندارن و خب برای همه ی خانوم ها آزار دهنده هستن مثل تیرگی زیر بغل که واقعا اذیت کننده هست و میتونه اعتماد به نفس هر کسی رو کاهش بده که خب در این مقاله برای رفع اون به صورت خانگی و سفید شدن زیر بغل میخواهیم براتون صحبت کنیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

سفید شدن زیر بغل

استفاده از ماسک روغن درخت چای برای رفع تیرگی زیر بغل

روغن درخت چای از آنتی اکسیدان بسیار زیادی برخوردار هست و به همین دلیل میتونه موجب روشن شدن پوست ناحیه ی زیر بغل بشه. همچنین این ماسک از بوی مطبوعی هم برخورداره و باعث خوشبو شدن ناحیه ی زیر بغل شما هم میشه طوری که بعد از زدن اون دیگه نیازی به این که از دئودورانت استفاده کنید نخواهید داشت. برای ساختن این ماسک هم کافیه که یه فنجون آب مقطر رو همراه با روغن درخت چای ترکیب کنید و داخل یه بطری بریزیدش و اون رو روی زیر بغل خودتون اسپری کنید و اجازه بدید که این ماسک خوب روی پوستتون باقی بمونه. از خوبی های یگه ای هم که داره این هست که نیازی به آبکشی اون نیست. برای اثرگذاری بیشترش هم میتونید هر روز ازش استفاده کنید.

سفید شدن زیر بغل

استفاده از ماسک آلوئه ورا برای رفع تیرگی زیر بغل

یکی از ماسک های معجزه آور و طبیعی که میتونه برای روشن شدن زیر بغل شما معجزه کنه ماسک آلوئه ورا هست و دلیل این موضوع اینه که ژل آلوئه ورا از آلوئسین ساخته شده که این ترکیب میتونه از رشد آنزیمی که مسئول رنگدانه های پوست هست جلوگیری کنه و اینطوری موجب روشن شدن پوست شما میشه و علاوه بر اون این ماسک میتونه موجب بهبود التهابات و تسکین درد هم بشه. 

برای استفاده از اون هم باید برگ آلوئه وار رو نصف کنید و تمام ژل اون رو بیرون بکشید بعد برای یه ربع اون رو روی پوستتون قرار بدید و بعد از گذشتن این مدت زمان با آب ولرم زیر بغلتون رو بشورید و برای این هم که قدرت تاثیرگذاری اون بیشتر و بیشتر بشه روزانه این کار ور انجام بدید تا در مدت زمان کوتاه شاهد نتیجه ی فوق العاده اش باشید.

سفید شدن زیر بغل

استفاده از روغن نارگیل برای رفع تیرگی زیر بغل

یکی دیگه از مواد طبیعی و موثر برای از بین بردن تیرگی زیر بغل و سفید کردن اون روغن نارگیل هست که خواص فوق العاده ای برای پوست و مو داره و میتونه در مدت زمان کوتاهی به شما پوست شفاف و روشن رو هدیه بده از این رو بدون درنگ و تامل برای از بین بردن سیاهی زیر بغلتون میتونید به سراغ این ماده برید. برای استفاده از اون هم باید یه قاشق مربا خوری روغن نارگیل رو روی پوست تمیز قرار بدید و بعد خوب ماساژش بدید و پس از گذشت یه ربع پوست رو با آب و صابون بشورید و برای نتیجه ی بهتر دو بار در هفته این کار رو انجام بدید.

سفید شدن زیر بغل

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها