|

چیدمان میز صبحانه با یه دکوراسیون شیک / چه سینی خوبه و چه خوشمزه جاتی بهتره هم گفتم

اگر دلت میخواد تا برای مهمانی که در پیش داری صبحانه هم داشته باشی، پس این مدلی سینی و میز بچین که خیلی خوشگل میشه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- وعده صبحانه برای خیلی از افراد و خونواده ها اهمیت فراوونی داره. این بخش از غذا رو به شدت دست دارن و خیلی هم بهش بها میدن تا بتونن اون لذته رو برای خودشون و خونوادشون چند برابر کنند. اما چطور میشه این وعده رو که خیلی هم ساده و بدون مواد غذایی دیده میشه، تبدیل به یه وعده خفن و خوشمزه و پر ملات کنیم؟ اصلا نگران نباشید چرا که به راحتی میشه این کار رو انجام داد. چرا که خوراکی های زیادی هستن که هم میتونن تنوع غذایی موجود در سینی صبحانه رو زیاد کنند، و هم اینکه یه ظاهر دلبرانه از خوشمزه جات بهمون تحویل بدن. در واقع وقتی حرف از سینی پذیرایی صبحانه میشه، همه ما یه صبح آروم و دلچسب به ذهنمون میاد و نقش میبنده. وقتی شما چنین سینی صبحانه ای دارید هم میتونید ازشون به عنوان صبحانه استفاده کرده و هم برای دکوراسیون میز بهره برد. در ادامه با انواع سینی های صبحانه آشنا شده و خوشگلاسیون های متفاوت رو می بینیم که میتونن در روحیه ما هم تاثیر فراوونی بزارن چرا که اشتها رابطه مستقیم داره با زیبایی غذا و روحیه افراد.

9368796

سینی های دکوراتیو چوبی با ست سازی قوی

سینی های صبحانه با طراحی ساده یکی از پرطرفدار ترین پیشنهادات هستند که هم کاربرد دارند و هم مینیمال می باشند. این سبک سینی ها اغلب از مواد طبیعی همچون چوب ساخته میشن که با طراحی های ساده ای که دارند میتونن حس آرامش و صمیمیت رو القا نمایند. البته که این سادگی سینی ها باعث شده تا با هر سبک دکوری به راحتی ست بشن و بتونن دیزاین فضا رو بی دردس بسازند. این مدل از سینی‌ ها برای سرو نان، مربا، کره و هر چیزی که شما برای صبحانه دلتو بخواد مناسب هستند و میتونن به راحتی هم تمیز بشن.

6387687

6874864

سینی های استیل با مقاومت بالا و مجلسی

اما اگر سلیقتونی یه سینی خاص و شیک برای مهمونی های و مراسمات مهم میخواد، میتونید برید سراغ سینی هایی که از جنس استیل ضد زنگ ساخته شده اند. چرا که این سبک از سینی هم بسیار زیبا هستند و هم مقاوم و مجلسی. طراحی های جذاب و متفاوتی که این سینی ها دارند میتونن جلوه خاصی به میز پذیرایی شما ببخشند. سینی های سبک استیل اغلب از طرح و الگوهای متنوعی طراحی شده اند که میتونید با هر دکوری که دارید به راحت اونها رو ست سازی نمایید. به علاوه اینکه سینی استیل خیلی راحت تمیز میشه و حتی میتونید اون رو داخل ماشین ظرفشویی هم قرار داده و بشویید. 

6387468

سبک خوشگلاسیون صبحانه که به هر دکوری میاد

سینی های پذیرایی جدید که برای صبحانه نیز مناسب هستند با طراحی های مدرن و خلاقانه ای که دارند میتونن گزینه ای بسیار چشمگیر برای دکوراسیون صبحانه شما باشند. این سبک از سینی ها اغلب از ترکیب مواد مختلفی مثل چوب و شیشه و فلز ساخته میشن که خب دیگه این سبک با هر دکوری به راحتی هماهنگ و سته. از طراحی های مینیمالیستی گرفته تا رنگ و الگوهای منحصر به فرد، در هر حال فضای صبحانه شما شیک خواهد شد.

3967896

سینی دکوراتیو مخصوص صبحانه به سبک هنری

از دیگر مدل های سینی دکوراتیو صبحانه مدل های هستند که همچون یک اثر هنری می ماند و اکثرا با جزئیات هنری و خاص تزیین شده هستند. اینجوری شما میتونید یه جلوه یونیک هم به صبحانتون ببخشید و با استفاده از سینی دکوراتیو، علاوه بر سرو غذا یه فضای صمیمی و با حس خوب هم داشته باشید.

837867

837486

638748

سینی های پایه دار برای صبحانه مجلسی

البته که سینی های صبحانه مدل پایه دار هم هستش که میتونه یه گزینه جذاب برای صبحانه باشه. این سینی ها خیلی راحت و بدون ترس میتونن در هر فضایی بنشینند و پایه ای ثابت برای صبحانه باشند. این سبک از سینی ها که پایه دار هستند بیشتر برای مهمونی ها و مراسمات خاص استفاده میشن و عنصری دکوری به حساب میان.

85278

سینی خوشمزه و خوش رنگ و لعاب صبحانه

سینی های صبحانه ایرانی یکی از نماد های فرهنگ غنی و جذاب ایرانی ها به حساب میاد که این امکان رو به شما میدن تا صبحانه ای خوشمزه و متنوع داشته باشید. این سینی ها اغلب با انواع و اقسام خوراکی های ایرانی مثل نان، پنیر، سبزی، عسل و چای همراه هستند و میتونن به شما احساس سنت و مهمان‌ نوازی رو به خوبی القا کنند. سینی‌ های صبحانه ایرانی اکثرا با طراحی‌ های زیبا و رنگارنگ هستند که میتونن یه تجربه فرهنگی جذاب رو به شما هدیه بدن.

8378

63746

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها