|

استایل با مانتو پیراهنی واسه بانوان شیک پوش / انتخابی جذاب برای همه فصول سال آس بشید

مانتو پیراهنی لباسی بسیار جذاب و راحتی، و در عین حال شیک است که در جنس های مختلف برای همه فصول سال مناسب می باشد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- لباس بانوان انواع بسیار مختلفی داره. ایران ما دارای چهار فصل هستش و خانوما میتونن واسه هر فصل صدها مدل و استایل داشته باشند. کم کم داریم میریم تو هوای سرد پاییز اما هنوز هم هستند خانوم هایی که دلشون میخواد در مسافرت ها و یا دیگر فضاهایی که امکانش هست از لباس های خنک تر استفاده کنند. اما خب لباس هم بستگیه زیادی به ترند ها و مد داره که خب مانتو های پیراهنی یکی از اونها هستند. این سبک از لباس راحتیه زیادی داره همراه با یه خوشگلیه خاص که خب به خیلی از بانوان میاد و میتونه ظاهری جذاب واسشون بسازه. دنیای مد دنیای وسیعی هستش که در دل خود سبک ها و مدل های بسیاری رو جای داده و میتونه با هر نوع سلیقه و اندامی سازگار باشه و شخص رو راضی نگه داره. خیلی از خانوما هستن که مثلا لباسی رو به تن دیگری می بینند و بر این فکرند که خب این لباس بمن نمیاد، در حالی که خیلی از اون استایل خوششون اومده. خب خانوم زیبا چرا تستش نمی کنید؟ پرو کردن لباس که هزینه ای نداره و جباری هم برای خریدش نیست. پس بهترین کار اینه که مثلا اگر از این سبک مانتو پیراهنی خوشتون اومده، حتما امتحانش کنید و با مدل های ترند شدش آشناییت داشته باشید. در ادامه با ما همراه بمونید تا ترند های مانتو پیراهنی رو ببینیم.

مانتو پیراهنی

دلیل محبوبیت مانتو پیراهنی

مانتوهای پیراهنی مد روز به عنوان یکی از ترند های جدید و جذاب دنیای مد شناخته می شوند و تونستن توجه بسیار از افراد رو به خود جلب کنند. این سبک از مانتو ها به دلیل طراحی مینیمال اما به شدت زیبایی که دارند، کاربردی نیز هستند و میون بانوان محبوب گشته اند. برخلاف مانتوهای سنتی که اغلب سنگین هستند، مانتو پیراهنی یه سبکیه خاصی دارند که راحت نیز هستند و به همین دلیل میتونن گزینه ای مناسب برای هر فضای باشند. از مهمونی گفته تا سفر و خیابان گردی.

مانتو پیراهنی

مانتو پیراهنی

جنس سبک و راحتی در کنار شیک استایلی 

از سویی هم طراحی این سبک از مانتو ها اغلب اینجورین که بر اساس فرم و مدل پیراهن انجام میشن و اصلا به همین دلیله که اسمشون و گذاشتن پیراهن. از ویژگی های خاص این مانتو میتوان به قد متوسط تا بلندش، و همچنین برش های آزاد و گشادی که دارند اشاره داشت که خب باعث میشن تا ظاهر این مدل مانتو غیر رسمی اما در عین حال خوشگل و شیک باشه. مانتو های پیراهنی جنسی نخی دارند و البته سبک که خب اغلب برای این مانتو ها استفاده میشن تا پوست شما بتونه به راحتی تنفس کنه و راحت باشه.

مانتو پیراهنی

ست سازی مانتو پیراهنی با شلوار جین

از دیگر دلایلی که برای محبوبیت این مانتو ها وجود داره اینه که امکان ترکیب اونه با دیگر لباس ها خیلی زیاد و راحته. شما میتونید خیلی راحت این مانتو پیراهنی ها رو همراه با شلوار جین و یا کتان بپوشید و به عنوان یک استایل روزمره ازشون استفاده نمایید. قابلیت پوشیدن این سبک مانتو ها در انواع فصول سال بستگی به جنس پارچه داره که اینهم از دیگر مزایای آن است. 

مانتو پیراهنی

مانتو پیراهنی

تنوعی جذاب در طرح و رنگ

از طرفی هم رنگ بندی بسیار متنوع و البته طرح های ساده و گلدارشون باعث شده تا هر خانومی بتونه بر اساس سلیقه ای که داره اونها رو انتخاب کرده و ازشون استفاده کنه. در واقع این تنوع باعث شده تا بانوان بسیاری با نظر و سلیقه مختلف به آن روی بیاورند.

مانتو پیراهنی

قیمت عجیبی که داره

از نظر قیمت هم مانتو های پیراهنی به دلیل جنس سبک و طراحی مینیمالی که دارند اغلب در بازه قیمتی بسیار مناسبی نسبت به رسمی ها قرار دارند. این مسئله نیز باعث محبوب تر شدن اونها در میان خانومای جوون شده است.

مانتو پیراهنی

لباسی راحت اما با ظاهری دلبر

در آخر باید بگیم که این مدل مانتو تونسته با ترکیب بندی راحتی که داره، سبکی مدرن و امروزی و البته قیمتی مناسب، جایگاه بسیار ویژه ای در بین لباس های روزمره پیدا کنه و تبدیل به یک انتخاب اصلی در پوشش ها بشه. این روند نشون میده که تقاضای افراد برای داشتن لباس های راحتی اما در عین حال شیک، بیش از پیش شده است.

مانتو پیراهنی

مانتو پیراهنی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها