|

برترین گوشی های گلکسی از سری M سامسونگ / کهکشانی هایی که رقیب و همتا ندارند

در این مقاله چندتا از بهترین گوشی ها از سری M سامسونگ رو بهتون معرفی کردیم که کیفیتشون نامبروان هست.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بشر همیشه به دنبال راه هایی برای راحت تر کردن زندگی برای خودش بوده و در هر دوره ای به اندازه ی توان و ابزار در دسترس هم برای این موضوع قدم برداشته و در حالی حاضر میشه ادعا کرد که خیلی از امور راحت تر از گذشته هستن و مسلما در آینده راحت تر هم خواهند شد و خب در این بین یکی از وسیله هایی که زندگی رو برای ما راحت تر کرده گوشی هست که در حال حاضر از جایگاه بسیار مهمی در زندگی ما برخورداره و یه جورایی زندگی بدون اون امکانپذیر نیست چرا که شما قبض های مختلفتون رو با گوشی پرداخت میکنید، خریدهای اینترنتیتون رو از لباس تا اقلام موردنیاز برای منزل رو با گوشی تهیه میکنید و...

که با این حساب میشه گفت که گوشی در گوشه به گوشیه ی زندگی شما در حال ایفای نقش هست پس به هیچ عنوان نمیشه به حذف کردن اون فکر هم کرد اصلا تنها کاری که میشه انجام داد اینه که استفاده از اون رو مدیریت کرد تا به دام اعتیاد به گوشی نیفتاد. اما حالا که میشه گفت گوشی رو نمیشه گذاشت کنار باید در انتخاب و خرید اون نهایت دقت رو کرد چرا که بالاخره قراره برای مدت زمان طولانی برامون کار کنه پس با این حساب باید اون محصولی رو انتخاب کنیم که اعصابمون رو با هنگ کردن بهم نریزه به همین دلیل در این سری از مقالات خودمون به معرفی بهترین گوشی های بازار میپردازیم و حالا هم میخواهیم در مورد بهترین گوشی های گلکسی سری M سامسونگ صحبت کنیم و چندتاشون رو بهتون معرفی کنیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

گلکسی های سری M سامسونگ

Galaxy M54

بریم سراغ اولین محصول از بین بهترین های سامسونگ در سری M این کمپانی یعنی M54 که از زمان عرضه تا به امروز طرفدارهای زیادی پیدا کرده و فروش بالایی داشته. این محصول از یه نمایشگر به اندازه ی 6.7 اینچ برخورداره که از نوع سوپرامولده و روزلوشن اون فول اچ دی پلاسه و کیفیت تصویر بسیار بالایی داره و توان نوسازی تصویر در اون در هر ثانیه برابر با 120 هرتزه که این نشون از اسکرول نرم و روان در اون داره.

به عنوان پردازنده برای این محصول از یه تراشه ی Dimensity 900 5G استفاده شده که سرعت و قدرت پردازشیش خوبه. دوربین اصلی محصول سنسور 108 مگاپیکسلی و دوربین سلفی اون سنسور 32 مگاپیکسلی داره که رو هم رفته عکس و فیلم های باکیفیتی رو ثبت و ضبط میکنن. باتری هم از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره و طول عمر و دوام خوبی از خودش نشون میده.

گلکسی های سری M سامسونگ

Galaxy M34

بریم سراغ محصول دوم که در بین بهترین کهکشانی های سری M  میخواهیم بهتون معرفی کنیم یعنی M34 که از یه نمایشگر به اندازه ی 6.5 اینچ برخورداره که از نوع سوپرامولده و رزولوشن فوق العاده ای رو ارائه میکنه و توان نوسازی تصویر در اون در هر ثانیه برابر با 120 هرتزه که این نشون از اسکرول نرم و روان در این پنل داره و همچنین حداکثر میزان روشنایی اون در محیط باز برابر با 1000 نیت هست که از این رو کار کردن باهاش در زیر نور خورشید براتون کار سختی نخواهد بود. 

به عنوان پردازنده برای این محصول از یه تراشه ی Exynos 1280 استفاده شده که میتونه به راحتی از پس کارهای روزمره ی شما بربیاد. دوربین اصلی محصول سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی اون سنسور 13 مگاپیکسلی داره که روی هم رفته میتونن عکس و فیلم های خوبی رو ثبت و ضبط کنن. اما باتری این محصول که سبب شده ازش به عنوان یکی از غول ها در این زمینه یاد بشه 6000 میلی آمپر ساعت ظرفیت داره که با این عدد میتونه مدت زیادی رو در حالت عادی براتون کار کنه و نیاز به شارژ نداشته باشه.

گلکسی های سری M سامسونگ

Galaxy M14

بریم سراغ آخرین محصولی که در لیست این مقاله بهتون معرفی میکنیم یعنی M14 که میشه ازش به عنوان اقتصادی ترین گوشی سامسونگ یاد کرد که بین ایرانی ها طرفداران بیشماری داره و از یه صفحه نمایش به اندازه ی 6.6 اینچ برخورداره که توان نوسازی تصویر در اون برابر با 90 هرتزه که این نشون میده شما کمترین میزان لگ و تاخیر رو در اون مشاهده خواهید کرد.

پردازنده یه تراشه ی Exynos 1330 هست که با توجه به قیمت کیفیتش خوبه. دوربین اصلی سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی سنسور 13 مگاپیکسلی داره که روی هم رفته میتونن عکس و فیلم های خوبی رو ثبت و ضبط کنن. باتری هم از 6000 میلی آـمپر ساعت ظرفیت برخورداره و شارژدهی خوبی داره.

گلکسی های سری M سامسونگ

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها