|

بیوگرافی الهام حمیدی و چهره‌اش که کُپ همسرش شد / اسم مستعاری که جذاب تر از الهامه

الهام حمیدی بازیگری بسیار مشهور و جذاب است که این روزها همراه با همسرش تصاویر حاشیه سازی منتشر می کند و مورد توجه قرار میگیرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شاید یکی از دلایل کم شدن مخاطب تلویزیون این باشه که دیگه خمیلی از بازیگران دلشون نمیخواد در این فضا کار کنند. شاید با جعبه جادویی قهر کردن و شاید هم به نظرشون پیشنهاد کاری و فیلمنامه خوبی ارائه داد نمیشه. اما خب از طرفی هم میشه گفت شاید پایین اومدن لول فیلم و سریال های تلویزیون به دلیل نبود بازیگران است و اگر برگردن سر جای قبلی حکه بودن، اوضاع این رسانه از نظر سریالی خیلی بتر بشه! اینکه تقصیر کار کدومه خدا داند و اهالی تلویزیون. اما بی شک حضور هنرمندانی همچون الهام حمیدی در سریال های تلویزیونی میتونست بسیاری از افراد رو به سمت خودش بکشونه و مخاطبین رو به پای سریال بنشونه. همینه که این روا شبکه آی فیلم خیلی محبوب تر شده چرا که حداقل اون دست از سریال های دوست داشتنی گذشت رو نشون میده و باعث میشه تا خونواده ها برای ساعاتی هم که شده، سرگرم دیدن تلویزیون بشن. اما الهام حمیدی. بازیگری از دهه پنجاه که سالهاست در این عرصه حضور دارد. وی اولین بار نقش آفرینی اش را با حضور در سریال "مسافری از هند" تجربه کرد و سپس با سریال "یوسف پیامبر" و در نقش آسنات مشهور شد. الهام حمیدی همیشه بازیگری پرطرفدار بوده که همین حالا حال هم در سیالی بازی کنه، مورد توجه قرار میگیره.

الهام حمیدی

الهام حمیدی منحصر به فرد

الهام حمیدی از دست هنرمندان به شدت کم حاشیه و کم سروصدای ایرانیه که تقریبا میشه گفت خیلی دیر به دیر عکسی از خودش به اشتراک میذاره و یا نشونه ای از خودش میذاره. خب به همین روال فرد از جنجالات دور میمونه و دیگه نه کسی براش حرفی درست میکنه و نه مشکلی برای شرایط کاریش پی میاد! البته که خب یکسری به مانند خانوم لیلا حاتمی کلا به دور از هرگونه حواشی هستند و استایل کردنشون هم ساده هستش، اما برخی به مانند خانوم الهام حمیدی درسته که حرفی سختی حرکتی ندارند، اما استایل زدن و موارد اینچنینی شون خیلی مورد توجه قرار میگیره. در واقع الهام حمیدی خودش چون طراحی لباس هم خب با انواع استایل و پاچه و دوخت آشناییت داره و جالبه که طرفدار سبک های بسیار خاص هستش و برخلاف اونچه که همه ما در سریال ها از ایشون دیدیم و نقش بانویی ساده رو ایفا میکردند، اما در واقعیت بسیار فانتزی و غیر معمول استایل دارند. الهام حمیدی به تازگی هم بعد از مد ها همراه با همسرش تصویری منتشر کرد که مثل همیشه ظاهری منحصر به فرد داشت و بولد شد.

الهام حمیدی

بیوگرافی الهام حمیدی

همونطور که اشاره کردیم الهام حمیدی از دهه پنجاه اومده و متولد 8 آذر 1356 می باشد که در تهران چشم به جهان گشوده و حالا بازیگر سینما و تلویزیون است. خانوم بازیگر فارغ التحصیل لیسانس رشته حسابداری از دانشگاه آزاد رودهن هستش که علاوه بر بازیگری یه مدتی رو هم طراحی لباس می کرد و تجربه دو زندگی زناشویی هم دارد.

الهام حمیدی

اصالت الهام حمیدی و نام مستعار

جالبه که بدونید نام اصلی الهام حمیدی نوشین است و اسم الهام در واقع نام هنری او می باشد. الهام حمیدی فرزند اول خونوادش به حساب میاد که در شرق تهران چشم به جهان گشوده و دو برادر نیز دارد. مادر خانوم بازیگر خانه دار هستند و پدرشون نیز کارمند بوده اند. الهام حمیدی میگه مامانش به شدت آدم سنتی و سرسخت می باشد.

الهام حمیدی

ازدواج اول الهام حمیدی در 20 سالگی

الهام حمیدی از دست هنرمندانی هستش که تا به حال دو ازدواج داشته. خانوم بازیگر اولین بار در سال 1376 بود که در سن 20 سالگی ازدواج کرد، اما خب این زندگی اونقدر ها دوا نداشت و خیلی زود به طلاق انجامید.

الهام حمیدی

ازدواج دوم الهام حمیدی بعد از 21 سال مجردی

اما نکته جالب در مورد الهام حمیدی اینه که بعد از طلاقش 21 سال مجرد موند و در نهایت تو 41 سالگی و در سال 1397 ازدواج کرد. وی همسر دومش رو آقای علیرضا صادقی انتخاب کرد که خب از خانوم بازیگر کوچیکتر هستند. وی بعد از انتشار خبر تاهل خود متنی به همسرش تقدیم کرد و نوشت:

ای در دل من، میل و تمنا، همه تو! / وَندَر سر من، مایه ی سودا، همه تو! / هر چند به روزگار در مینگرم امروز همه تویی و فردا همه تو

الهام حمیدی

مخالف عمل زیبایی ام

جالبه که الهام حمیدی یه هزار سالی هست که چهرش همین شکلیه و در واقع خانوم بازیگر پیر بشو نیست. وی در اینباره میگه من مخالف عمل های زیبایی هستم چون چهره طبیعی رو دوست دارم اما کارهای مراقبتی رو انجام میدم. از کرم ها و لوسیون ها برای حفظ شادابی پوست استفاده می کنم.

الهام حمیدی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها