|

سفر و خوشگذارنی پردیس احمدیه در شهر شمالی با استایل پاییزه و کلاه بانمکش

پردیس احمدیه (زادهٔ ۸ تیر ۱۳۷۱) بازیگر ایرانی است که از سال ۱۳۸۶ با بازی در فیلم مقلد شیطان وارد عرصه بازیگری شد

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- پردیس احمدیه (زادهٔ ۸ تیر ۱۳۷۱) بازیگر ایرانی است که از سال ۱۳۸۶ با بازی در فیلم مقلد شیطان وارد عرصه بازیگری شد.

او در ششمین جشنواره فیلم شهر در سال ۱۳۹۶ برای بازی در لاک قرمز به عنوان بهترین بازیگر زن دست یافت،و نامزد بهترین بازیگر نقش اول زن در نوزدهمین جشن سینمای ایران شد.

 برای بازی در تومان (۱۴۰۰) برندهٔ جایزهٔ بهترین بازیگر زن از جشن حافظ شد.در سال ۱۴۰۲ به واسطه بازی در سریال پوست شیر نامزد دریافت تندیس حافظ شد.

خانم بازیگر امروز عکس هایی از خود منتشر نموده که منظره بکر و سرسبز و دریای آبی در بک گراند عکس او نشان از حضور او در یکی از شهر های شمالی می باشد. 

در این عکس ها او استایلی راحت و مناسب ورزش را انتخاب کرده و از یک هودی مشکی به همراه شلوار گرم کن آدیداس مشکی استفاده کرده و در نهایت از یک کلاه بنفش استفاده نموده که در یک سایت روسی این کلاه حدود 11 دلار است اما عینک آفتابی خانم بازیگر از مارک جورجینو آرمانیست که این مدل حدود 5 میلیون تومان قیمت دارد.

زیبایی ناخن های وی نیز در عین سادگی دل میبرد او از یک بیس هلویی با فرنچ سفید استفاده کرده که همیشه و در همه حال مد و شیک می باشد و با هر استایلی همخوانی دارد.

خانم بازیگر استارت استایل های پاییزه را با این عکس ها زد.

photo_2024-10-04_10-03-53

22194_288

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها