|

گوشی های که ارزش خرید برابر با طلا دارن / اون که قرض میکنه آیفون بخره اینارو نمیشناسه

در این مقاله چندتا از بهترین گوشی هایی که در بازار امروز میتونید تهیه کنید رو بهتون معرفی کردیم که ارزش خرید بالایی دارن.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در حال حاضر هر کسی یه گوشی دستش داره و خب این وسیله ی الکترونیکی کوچک حتی تبدیل شده به یکی از چیزهایی که میتونه نشون بده که یه نفر پولدار هست یا نه البته که این موضوع نمیتونه ملاک خوبی برای سنجش باشه چرا که در همین سال های اخیر دیدیم که یه سری ها برای خریدن گوشی های آیفون شده پئل قرض کردن و یا طلا و امثالهم رو فروختن تا بتونن این گوشی از برند معروف اپل رو داشته باشن چرا که بالاخره بسیار لوکس هست پس شما نمیتونید با گوشی توی دست یه نفر به صورت قطعی از پولدار بودن یا نبودن اون حرف بزنید ولی در کل شاید ذهنیت خوبی نسبت به اون فرد در ذهن شما ایجاد بشه که خب این کاملا طبیعی هست.

حتی مورد بوده که یه سری ها به دلیل گوشی فرد مقابلشون ترجیح دادن که هم صحبتی باهاش رو ادامه ندن چرا که به نظرشون گوشیشون بی کلاس و رده پایین بوده! که خب امیدواریم شما دیگه در این حد پیش روی نکنید ولی خب حالا یه عده دوست دارن که گوشی هایی رو انتخاب کنن که مردم با دیدن اون ها در دست این آدما حس کنن که چقدر فردی که اون گوشی رو داره باکلاسه و حتی پولدار که خب در  صورتی که شما هم از این دسته از افراد هستید پیشنهاد میکنیم که تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید چرا که میخواهیم چندتا از گوشی های این مدلی رو بهتون معرفی کنیم که از ارزش خرید بالایی برخوردار هستن.

گوشی با ارزش بالا

پوکو X6 پرو شیائومی

بریم سراغ اولین محصولی که در این مقاله میخواهیم بهتون معرفی کنیم یعنی پوکو X6 پرو که از یه نمایشگر به اندازه ی 6.67 اینچ برخورداره که از نوع امولده و رزولوشن و کیفیت تصویر خوبی ارائه میکنه. توان نوسازی تصویر در هر ثانیه در این پنل هم برابر با 120 هرتزه. حداکثر میزان روشنایی اون در زیر نور خورشید و فضای باز هم برابر با 1800 نیت هست از این روکار کردن باهاش زیر نور خورشید کار سختی نخواهد بود.

به عنوان پردازنده هم برای اون یه تراشه ی Dimensity 8300 Ultra استفاده شده که میتونه برنامه های زیادی رو به راحتی و بدون لگ و تاخیر به اجرا دربیاره. دوربین اصلی محصول سنسور 68 مگاپیکسلی و دوربین سلفی اون سنسور 16 مگاپیکسلی داره که روی هم عکس و فیلم های خوبی رو ثبت و ضبط میکنن. باتری هم از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره و شارژدهی خوبی ارائه میکنه.

گوشی با ارزش بالا 1

گلکسی S23 FE سامسونگ

محصول دوم از برند کره ای سامسونگ هست که از یه نمایشگر به اندازه ی 6.4 اینچ برخورداره که کیفیت تصویر در اون بسیار خوبه و شما میتونید محتواهای مختلف رو با رنگبندی های جذاب و رزولوشن بالا مشاهده کنید. توان نوسازی تصویر هم در هر ثانیه در این پنل برابر با 120 هرتزه که از این رو شما هیچ گونه لگ و تاخیری در اون نمیبینید و همچنین اسکرول هم نرم و روان خواهد بود. هممچنین حداکثر میزان روشنایی این صفحه برابر با 1450 نیت هست که خب مسلما در فضای باز و زیر نور خورشید کار کردن باهاش اذیت کننده نخواهد بود.

به عنوان پردازنده هم برای اون یه تراشه ی Exynos 2200 استفاده شده که سرعت و قدرت پردازشی خوبی داره. دوربین اصلی سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی سنسور 10 مگاپیکسلی داره که روی هم رفته عکس و فیلم های خوبی رو ثبت و ضبط میکنن. باتری هم از 4500 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره و طول عمر و دوام خوبی ارائه میکنه.

گوشی با ارزش بالا 2

شیائومی 14 اولترا

خب به عنوان محصول آخر هم از لیست این مقاله به سراغ یه گوشی از برند چینی شیائومی رفتیم یعنی شیائومی 14 اولترا که از یه صفحه نمایش به اندازه ی 6.73 اینچ برخورداره که از نوع امولده و با این عدد بزرگه و از این رو تماشای محتواهایی مثل فیلم در اون بسیار لذتبخش خواهد بود. همچنین توان نوسازی تصویر در اون در هر ثانیه برابر با 120 هرتزه که از این رو شما هیچ گونه تاخیر و لگی در صفحه نمایش مشاهده نخواهید کرد.

به عنوان پردازنده هم برای اون از یه تراشه ی Snapdragon 8 Gen 3 استفاده شده که میتونه انواع برنامه های سنگین رو به راحتی به نمایش دربیاره. دوربین اصلی محصول سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی سنسور 32 مگاپیکسلی داره که روی هم رفته عکس و فیلم های خوبی رو ثبت و ضبط میکنن. باتری هم از ظرفیت ۵۰۰۰ تا ۵۹۹۹ میلی‌آمپرساعت برخورداره که شارژدهی خوبی ارائه میکنه.

گوشی با ارزش بالا 3

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها