|

سرمربی سابق کنعانی زادگان به پرسپولیس می آید؟

شنیده می‌شود نبوشا جوویچ بنا به برخی دلایل، از گزینه‌های مورد علاقه مدیریت باشگاه پرسپولیس است.

لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیس لیگ بیست‌وسوم را با قهرمانی به پایان رساند اما درنهایت اوسمار ویرا برزیلی تصمیم گرفت به عنوان سرمربی قهرمان از جمع سرخ‌ها جدا شود و حالا پرسپولیس به دنبال سرمربی جدید خود می‌گردد.

به گزارش «شایانیوز»  و به نقل از طرفداری؛ در روزهای گذشته نام‌هایی مانند مهدی تارتار، علی دایی ، حسین عبدی و... برای هدایت پرسپولیس مطرح شدند اما حسین بادامکی در مصاحبه‌ای تاکید کرد سرمربی فصل آینده پرسپولیس قطعا خارجی خواهد بود.

پرسپولیس برای انتخاب سرمربی جدید، بودجه محدود 600 هزاردلاری دارد که تا کنون افزایش نداشته و رضا درویش باید با همین ملبغ به دنبال سرمربی جدید بگردد. این مبلغ برای سرمربی، مسائل مالیات و دستیاران او است و تمام این موارد را شامل می‌شود. مربیان نام‌دار قطعا با چنین مبلغی در فوتبال ایران کار نمی‌کنند و همین موضوع باعث شده مذاکرات پرسپولیس به چند گزینه خاص محدود شود که یکی از این گزینه‌ها نبوشا جوویچ است.

جوویچ سابقه حضور در الاهلی قطر و خورفکان امارات را دارد اما آمار او اصلا قابل قبول نیست. آمار 4 برد در 24 مسابقه باعث می‌شود تا شک‌های زیادی در مورد همکاری او با پرسپولیس وجود داشته باشد زیرا این سرمربی در حد و اندازه یک تیم قهرمان نیست. جوویچ سابقه همکاری با بازیکنان ایرانی را دارد و زمانی که در الاهلی قطر حضور داشت، امید ابراهیمی، محمدحسین کنعانی‌زادگان و شجاع خلیل‌زاده شاگردان او بودند. در 107 حضورش روی نیمکت الاهلی، 29 بار توانست طعم پیروزی را بچشد و 29 تساوی و 49 باخت در کارنامه این سرمربی 49 ساله دیده می‌شود تا میانگین 1.08 امتیاز از هر مسابقه در کارنامه‌اش نقش ببندد که آمار قابل‌قبولی به شمار نمی‌آید.

طبق شنیده‌ها مذاکرات پرسپولیس با این سرمربی روند مثبتی داشته چراکه او شرایط سرخ‌ها و مبلغ پایین را پذیرفته است البته مدیران پرسپولیس همچنان در حال مذاکره با سایر گزینه‌ها هستند و باید تا انتخاب نهایی سرمربی پرسپولیس صبر کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها