|

بهترین گوشی ها از نظر ایرانیا / ببین هموطنا چه سلیقه ای دارن گوشیه براشون نونم میخره!

در این مقاله چندتا از بهترین گوشی ها از نظر ایرانیا رو بهتون معرفی کردیم تا بهتون در خرید بهتر و راحت تر کمک کرده باشیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در دنیایی داریم زندگی میکنیم که ارتباطات حرف اول رو میزنه و ارتباط ما هم با دنیا با استفاده از گوشی ها بسیار راحت تره چرا که مثلا شما میتونید با استفاده از یه گوشی با دوستتون در یه قاره ی دیگه صحبت کرده و حتی ویدیو کال داشته باشید که خب این واقعا فوق العاده هست و یا خیلی ها با استفاده از این وسیله حتی کار میکنن و پول درمیارن مثل خیلی از بلاگرا که در این صورت باید بهترین گوشی برای تولید محتوا رو داشته باشن تا بتونن به راحتی پیجشون رو مدیریت کنن و محتواهای درست و حسابی در اون قرار بدن طوری که برای مخاطب جالب باشه و به همین دلیل برای فالو کردن اون ها ترغیب بشه.

پس موضوعی که در زمینه ی گوشی بسیار مهمه و باید بهش توجه خاص داشته باشید این هست که باید بهترین اون رو برای خودتون تهیه کنید و در این بین هم اصلا بودجه ای که برای این کار کنار گذاشتید مهم نیست و یعنی چه بهترین گوشی تا 10 میلیون باشه و چه تا صد میلیون شما باید در بازار امروز یه شکارچی باشید که بهترینا رو از آن خودش میکنه چون خودش رو لایق اون ها میدونه. ولی در این بین هستن کسانی که دوست دارن از سلیقه ی دیگر افراد هم در زمینه ی گوشی اطلاع داشته باشن تا بدونن که علاقه و رضایت مردم از کدوم محصول بیشتره تا اون ها به سراغ خرید اون گوشی برن به همین دلیل ما هم در این مقاله سعی کردیم که چندتا از بهترین گوشی ها از نظر ایرانیا رو بهتون معرفی کنیم تا یه خرید بهتر و راحت تر داشته باشید، پس در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین گوشی ها از نظر ایرانیا

شیائومی 13T pro از بهترین گوشی ها از نظر ایرانیا

بریم سراغ اولین محصولی که در لیست این مقاله قصد معرفیه اون رو داریم یعنی 13T pro از برند چینیه شیائومی که با قیمت مناسب عرضه شد و میشه اون رو یه محصول خوب برای گیمرها، اونایی که یه دوربین خوب میخوان و در کل گوشی بازها بشمار آوورد. کمپانی سازنده برای این محصول از یه نمایشگر به اندازه ی 6.67 اینچ استفاده کرده که از نوع امولد هست و حداکثر میزان روشنایی اونه تا 2600 نیت هم میرسه که با این عدد کار کردن باهاش زیر نور خورشید هم کار سختی نیست. 

قلب تپنده ی این گوشی یه تراشه ی مدیاتک دایمنسیتی ۹۲۰۰ بوده که یک پردازنده ۸ هسته‌ ای هست و از سرعت و قدرت بالایی برخورداره. دوربین اصلی سنسور 50 مگاپیسکلی و دوربین سلفی سنسور 20 مگاپیسکلی داره که روی هم رفته عکس و فیلم هایی با کیفیت بالا رو ثبت وضبط میکنن. باتری محصول هم از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره و از فست شارژ هم پشتیبانی میکنه.

بهترین گوشی ها از نظر ایرانیا

گلکسی S24 اولترا از بهترین گوشی ها از نظر ایرانیا

بریم سراغ دومین محصول از بین بهترین ها که یه پرچمدار خفن و پرطرفدار از برند سامسونگ هست و از مان معرفیش تا به امروز رضایت کاربرهای زیادی رو در کشورهای مختلف جلب کرده و خیلی ها رو بین خرید خودش و یا آیفون دو به شک کرده یعنی گلکسی S24 اولترا محصول جذابی که از یه صفحه نمایش به اندازه ی 6.8 اینچ برخورداره و توان نوسازی تصویر در هر ثانیه در اون برابر با 120 هرتزه که این یعنی اسکرولش بسیار روونه و همچنین حداکثر میزان روشنایی محصول هم برابر با 2600 نیت هست که با این عدد کار کردن باهاش زیر نور خورشید کار سختی نیست.

قلب تپنده و پردازنده ی محصول هم تراشه ی قوی و جدید Snapdragon 8 Gen 3 که سرعت فوق العاده ای داره. دوربین اصلی سنسور 200 مگاپیکسلی و دوربین سلفی هم سنسور 12 مگاپیکسلی داره که عملکرد فوق العاده ای دارن. باتری محصول هم از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره و طول عمر خوبی از خودش نشون میده.

بهترین گوشی ها از نظر ایرانیا

گلکسی A55 از بهترین گوشی ها از نظر ایرانیا

نوبت به آخرین محصول در لیست این مقاله میرسه یعنی گلکسی A55 از برند سامسونگ که فروش بسیار بالایی داره. نمایشگر این گوشی از 6.6 اینچ اندازه برخوردار هست که از نوع سوپر امولده و رزولوشن اون فول اچ دی پلاسه و به علت کم شدن حاشیه های اطرافش نسبت به نسل قبل جذابیت تماشای محتوا در اون بیشتره. توان نوسازی تصویر در هر ثانیه در این نمایشگر برابر با 120 هرتزه که این یعنی شما تاخیر و لگ در اون مشاهده نخواهید کرد. همچنین حداکثر میزان روشناییش هم برابر با 1000 نیت هست و از این رو کار کردن باهاش در محیط سر باز کار راحتیه.

پردازنده یه تراشه ی Exynos 1480 هست که سرعت خوبی داره. دوربین اصلی سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی سنسور 35 مگاپیکسلی داره که روی هم رفته کیفیتشون عالیه باتری هم از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره و طول عمر خوبی از خودش نشون میده.

بهترین گوشی ها از نظر ایرانیا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها