|

بهترین گوشی ها برای عکاسی / با اینا انگار به یه دوربین فوق حرفه ای پول دادی میارزه

در این مقاله چندتا از بهترین گوشی ها برای عکاسی رو بهتون نشون دادیم که میتونید با وجود اون ها عکس و فیلم های زیبایی رو ثبت و ضبط کنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در دنیای داریم زندگی میکنیم که بیشتر افراد به گوشی وابسته شدن و در حال استفاده از این وسیله هستن و بدون اون روزشون شب و شبشون روز نمیشه و گوشی ها هم در این بین برای خودشون گروه بندی شدن و میشه هر کدوم از اونا رو مختص یه قشر خاصی بشمار آوورد مثلا در این بین هستن بهترین گوشی ها برای تریدرها که این افراد میتونن با وجود اون ها کارشون رو به راحتی ـآب خوردن انجام بدن و یه ترید لذتبخش داشته باشن و پول به جیب بزن. در کل چیزی که در این بین مهم هست اینه که شما بدونی دقیقا برای چه کاری گوشی رو میخواهید و در اصل انتظارات شما از گوشی که میخواهید چی هست.

مثلا یکی بهترین گوشی از نظر باتری رو میخواد که بتونه برای مدت زمان زیادی شارژ نگه داره و به قولی شارژدهیش خوب باشه و همین طور از فست شارژ هم پشتیبانی کنه و در مدت زمان خیلی کمی فول بشه و وقتی زیادی رو برای این موضوع نگیره یا مثلا یه عده خوره ی بازی دارن و دوست دارن که با گوشیشون بازی ها مختلف رو همراه با گرافیک سنگین بازی کنن که این دسته از افراد باید به سراغ گوشی هایی برن که پردازنده های قوی و پر سرعت دارن. از اینا که بگذریم و برسیم به مقاله ی امروز میخواهیم در طول اون و در راستای همین بهترین ها چندتا از بهترین گوشی ها برای عکاسی رو بهتون معرفی کنیم که میتونید با وجودشون عکس و فیلم های خارق العاده ای رو ثبت و ضبط کنید، پس در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین گوشی ها برای عکاسی

سامسونگ گلکسی S23 FE از بهترین گوشی ها برای عکاسی 

بریم سر وقت اولین محصولی که میخواهیم در این مقاله بهتون معرفی کنیم یعنی گلکسی S23 FE از برند کره ایه سامسونگ که از زمان معرفی تا به امروز طرفدارهای زیادی رو جذب کرده. کمپانی سازنده برای این محصول خودش از یه نمایشگر به اندازه ی 6.4 اینچ استفاده کرده که رزولوشن و کیفیت تصویر خوبی داره و توان نوسازی تصویر در اون در هر ثانیه برابر با 120 هرتز هست که این یعنی خبری از لگ و تاخیر در نمایش محتواهای مختلف در این صفحه نمایش نیست. همچنین حداکثر میزان روشنایی این پنل در زیر نور خورشید برابر با 1450 نیت هست که با این عدد کار کردن باهاش در محیط سر باز کار سختی نیست.

برای قلب تپنده ی این گوشی یعنی پردازنده اش از یه تراشه ی اختصاصی اگزینوس 2200 سامسونگ استفاده شده که قدرت و سرعت پردازشی خوبی داره. اما برسیم به نقطه ی عطف این محصول که باعث شده اسمش در لیست این مقاله بیاد یعنی دوربین های اون که میتونن کیفیت تصویر و فیلم عالی داشته باشن چون دوربین اصلی سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی سنسور 10 مگاپیسکلی داره. باتری هم از 4500 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره و از فست شارژ هم پشتیبانی میکنه.

بهترین گوشی ها برای عکاسی

شیائومی پوکو F5 پرو از بهترین گوشی ها برای عکاسی 

دومین محصولی که میخواهیم در بین بهترین ها برای عکاسی در این مقاله بهتون معرفی کنیم پوکو F5 پرو از برند چینیه شیائومی هست که در حال حاضر در کشور ما فروش فوق العاده ای داره. کمپانی برای این محصول خودش از یه صفحه نمایش به اندازه ی 6.67 اینچ استفاده کرده که از نوع امولده و رزولوشن و کیفیت تصویر بالایی داره و توان نواسازی تصویر در اون در هر ثانیه برابر با 120 هرتزه که این عدد نشون از اسکرول روون در اون داره. همچنین حداکثر میزان روشنایی در این گوشی در زیر نور خورشید برابر با 1400 نیت هست که با این عدد در زمانی که محیط بدون سقف باشه به راحتیه هر چه تمام تر میتونید با گوشیتون کار کنید.

پردازنده یه تراشه ی اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک هست که شما میتونید با کمک اون خیلی ایزی پیزی هر بازی و برنامه ی سنگینی رو به اجرا دربیارید بدون این که شاهد هنگی باشید. اما بریم سراغ دوربین های این محصول که در یک کلام فوق العاده هستن چرا که دوربین اصلی سنسور 64 مگاپیکسلی و دوربین سلفی سنسور 16 مگاپیکسلی داره و روی هم رفته میتونن عکس و فیلم های با کیفیتی رو براتون ثبت و ضبط کنن. باتری محصول هم از 5160 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره و طول عمر و دووم خوبی  از خودش نشون میده.

بهترین گوشی ها برای عکاسی

سامسونگ گلکسی A54 از بهترین گوشی ها برای عکاسی 

برسیم به محصول آخر که مجددا از کمپانی سامسونگ هست یعنی گلکسی A54 که از صفحه نمایش به اندازه ی 6.4 اینچ برخورداره که از نوع سوپر امولده و توان نوسازی تصویر در اون در هر ثانیه برابر با 120 هرتزه که این عدد نشون دهنده ی این هست که شما تاخیری در عملکرد اون مشاهده نخواهید کرد. همچنین حداکثر میزان روشنایی محصول برابر با 1000 نیت هست که خب برای کار کردن زیر نور خورشید مناسبه.

در زمینه ی پردازنده برای این محصول یه تراشه ی اگزینوس 1380 استفاده شده که که سرعتش خوبه. دوربین اصلی سنسور 50 مگاپیسکلی و دوربین سلفی سنسور 32 مگاپیسکلی داره که روی هم رفته کیفیتشون خوبه. باتری هم از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره.

بهترین گوشی ها برای عکاسی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها