|

این گوشیا رو نخرید / کلاه گنده ای که فروشنده ها با خرید این به دردنخورها سرتون میذارن

در این مقاله در خصوص گوشی هایی که نباید بخریم صحبت کردیم و چندتا از اونا رو بهتون معرفی کردیم تا پول براشون هدر ندید.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- گوشی ها این روزا از جایگاه بسیار مهمی در زندگی ما برخوردار هستن و یه جورایی شب و روز ما باهاشون گره خورده و نمیتونیم یه روز رو هم بدون اون ها بگذرونیم چرا که دربین ما هستن کسانی که کارشون اصلا در ارتباط به این وسیله هست مثل اونایی که آنلاین شاپ دارن که باید یه گوشی با دوربین خوب داشته باشن و یا تریدرها که خب باید به سراغ بهترین گوشی برای ترید برن پس با این اوصاف میشه متوجه شد که افراد با توجه به نیازشون باید یه گوشی رو تهیه کنن مثلا هستن کسانی که تنها چک کردن پیاما و جواب دادن تماساشون براشون کفایت میکنه که یه گوشیه ساده هم کارشون رو راه میندازه ولی یه عده دیگه میخوان با این وسیله برنامه های سنگین رو به اجرا دربیارن و قاعدتا گوشیه پیشرفته تری میخوان، پس در وهله ی اول باید انتظاراتتون رو از گوشی که میخواهید بخرید بدونید و بعد اقدام به خرید کنید.

در وهله ی بعدی هم باید بودجه تون رو در نظر بگیرید ولی خب در این مرحله بعضی ها کیفیت رو قربانیه قیمت میکنن و اینجوری مجبور میشن با یه گوشیه ارزون ولی بی کیفیت سر کنن در حالی که اصلا نیازی به این کار نیست و شما میتونید با هر بودجه ای بهترین بازار رو نصیب خودتون کنید حالا میخواد بهترین گوشی تا 5 میلیون باشه و یا 50  میلیون اصلا فرقی نداره ولی یه موقع هایی هست که یه سری از گوشی ها به درد خرید نمیخورن ولی خب مسلما هیچ فروشنده ای نمیاد این رو بهتون بگه ولی ما میخواهیم در این مقاله در خصوص گوشی هایی که نباید بخریم باهاتون صحبت کنیم و چندتا از اونا رو بهتون معرفی کنیم تا بیخیال خریدشون بشید و به جاشون یه گزینه ی بهتر پیدا کنید، پس در ادامه با ما همراه باشید.

گوشی هایی که نباید بخریم

 شیائومی ردمی 10A از گوشی هایی که نباید بخریم

بریم سر وقت اولین محصولی که توصیه میکنیم به سراغ خریدش نرید یعنی ردمی 10A از کمپانی چینیه شیائومی که میشه یه پایین رده با قیمت مقرون به صرفه بشمارش آوورد حالا قبل از این که بریم سراغ این که چرا نباید بخریدش یه سری توضیحات در خصوص ویژگی های این محصول بدیم. نمایشگر این گوشی 6.53 اینچ اندازه داره و رزولوشن و کیفیت تصویر متوسطی داره. 

برای پردازنده از یه تراشه ی هلیو G25 براش استفاده شده. دوربین اصلیش سنسور 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفیش سنسور 5 مگاپیکسلی داره و باتری هم از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره. اما حالا چرا نباید به سراغ این محصول برید چون این گوشی از یه پردازنده ی ضعیف برخورداره و ممکن هست که این پردازنده شما رو برای انجام کارهای سبک هم حتی اذیت کنه. همچنین دوربین این گوشی مناسب نیست و کیفیت پایینی داره پس خریدش صلاح نیست.

گوشی هایی که نباید بخریم

سامسونگ گلکسی A14 از گوشی هایی که نباید بخریم

بریم سراغ دومین محصولی که در لیست این مقاله میخواهیم معرفی کنیم و خریدش رو بهتون توصیه نمیکنیم یعنی گلکسی A14  که از نمایشگر به اندازه ی 6.6 اینچ برخورداره و حداکثر میزان روشناییش برابر با 320 نیته. در زمینه ی پردازنده برای این محصول یه تراشه ی ۸ هسته‌ای MediaTek Helio G80 استفاده شده که سرعت متوسطی داره. دوربین اصلی سنسور 50 مگاپیسکلی و دوربین سلفی هم سنسور 13 مگاپیکسلی داره. باتری هم از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره. 

اما بریم سر وقت دلیل این که توصیه میکنیم این گوشی رو نخرید خب گلکسی A14 در مقایسه با نسل قبلیه خودش قیمت بیشتری داره ولی اصلا برتری نداره و آپشن های جدید بهش اضافه نشده یعنی اگه نگیم از گلکسی A13 کمتره نمیتونیم هم بگیم بالاتره این گوشی وزنش نسبت به نسل قبلی سنگین تر شده، پردازنده اش ضعیفه و یکی از دوربین هاش هم کم شده.

گوشی هایی که نباید بخریم

سامسونگ A53 از گوشی هایی که نباید بخریم

بریم سراغ محصول سوم در لیست این مقاله یعنی A53 از برند کره ایه سامسونگ که از یه نمایشگر به اندازه ی 6.5 اینچ برخورداره که از نوع سوپر امولد هست و توان نوسازی تصویر در اون برابر با 120 هرتزه. پردازنده ی محصول یه تراشه ی Samsung Exynos 1280 هست. دوربین اصلی سنسور 64 مگاپیکسلی و دوربین سلفی سنسور 32 مگاپیکسلی داره. باتری هم از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره و طول عمر خوبی داره. 

اما دلایلی که باعث میشه توصیه کنیم که به سراغ خرید این گوشی نرید عبارتند از عدم بروزرسانی نسبت به نسل قبل و ارزش خرید پایین نسبت به رقبا.

گوشی هایی که نباید بخریم

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها