|

لاک ژلیش ناخن کوتاه واسه ایام محرم / خداحافظ اکلیلی و نگین سلام مینیمال و ظرافت

اگر خانومی هستید که دوست دارید تا برای محرم هم دستانی زیبا داشته باشید و هم اینکه از جیغ و جلف بودن به دور، پس حتما با این مطلب همراه باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- با نزدیک شدن به ماه محرم خیلی از خانوم ها هستن که تدارک استایل می بینن. یکی از بخش های خیلی جذاب و تاثیر گذار در هر سبک استایلی لاک ناخن هستش که بانوان میتونن برای محافل مختلف طرح  رنگ های مختلفی رو انتخاب کنند. بی شک برای ماه محرم اونچه که خیلی اهمیت داره این که از رنگ های جیغ و شارپ استفاده نشه و مدل ناخن ها جوری باشه که هم آراسته باشن و هم چندان عجیب و چشمگیر نباشند. لاک ناخن بخشی از استایل هر خانومی محسوب میشه که باید با حال و هوای موقعیتی که داره مطابقت داشته باشه. مثلا برای محرم جهت اینکه هم ادای احترام متناسبی کرده باشید و هم شیک بمونید، میشه که از طرح های مینیمال با رنگ لاک مشکی استفاده کرد در حالی که یکسری از بانوان هستند که میخوان برای جلب توجه کمتر، ناخناشون رو کوتاه هم فرم بدن، اما نمیدونن چه طرحی بزنن قشنگتر میشه. اگر شما هم از این دست بانوان هستید پس حتما باید ادامه مطلب ما همراه باشید.

لاک ناخن کوتاه با طراحی مشکی

بای بای اکلیلی و نگین، سلام سادگی و ظرافت!

اولین قدم جهت داشتن یک ناخن محرمی اینه که از اکلیل، نگین های درخشان و البته رنگ های جیغ  و درخشان استفاده نشه و یا کم باشه. چرا که این المان ها یشت برای جشن و شادمانی هستش و با حال و هوای عزاداری خیلی همخوانی نداره. مثلا میتونید به سراغ لاک های مات و یا براق با رنگ های تیره و خنثی باشید. از طرفی هم رنگ‌ هایی مثل مشکی، طوسی تیره، قهوه‌ای سوخته و سبز تیره، میتونن به شدت برای این موقعیت و البته ناخن های کوتاه مناسب باشند. چرا که این رنگ ها میتونن با انواع و اقسام استایل و پوشش های مشکی و تیره برای این ایام مناسب باشند. بدین شکل شما هم ساده و موقر هستید و هم شیک و زیبا.

لاک ناخن کوتاه با طراحی مشکی

لاک ناخن کوتاه با طراحی مشکی

طرح های مناسب محرم و البته برای ناخن های کوتاه

اصلا این فکر رو نکنید که چون ناخن شما کوتاه هستیش و یا اینکه محرمی قراره باشه، پس هیچ طرحی نباید به خود بگیره. اونچه که مشخصه اینه که اتفاقا طرح های مینیمال و ساده میتونن کمک رسان شما باشن و زیبایی رو به ناخن هایتان ببخشند. در ادامه با نمونه هایی از طرح های محرمی آشنا خواهیم شد. 

لاک ناخن کوتاه با طراحی مشکی

فرانسوی معکوس یا همون هلال سیاه؛ این طرح خیلی زیاد شیک سادست و به این سبک زده میشه که یک هلال خیلی نازک در انتهای ناخن کوتاه کشیده میشه و تمام.

خطوط عمودی نازک؛ میتونید یک لاک پایه بزنید و سپس با لاک مشکی خط های باریکی به رنگ مشکی بکشید. از طرفی هم میشه جهت جلوه بخشیدن بیشتر، با رنگ هایی مثل نقره ای طلایی و یا حتی سفید بر روی مشکی بزنید و یک طراحی زیبا و سنگین رنگین داشت باشید. 

نقطه‌های ریز؛ در اینجا میشه که اول یه لاک زمینه زد و سپس با استفاده از یک خلال دندان چند نقطه ریز به رنگ های طلایی و یا نقره یا بر روی لاک پایه زد. این طرح برای لاک ناخن های کوتاه محرمی بسیار شیک و زیبا خواهند شد.

لاک ناخن کوتاه با طراحی مشکی

لاک ناخن کوتاه با طراحی مشکی

لاک ناخن کوتاه با طراحی مشکی

یادت نره، رسیدگی به ناخن اول از همه مهمه!

اگر شما ناخن هایی کوتاه دارید اصلا به این معنا نیست ک به امان خدا ولش کنید و بگید کوتاهه دیگه! برعکس اتفاقا نیاز به رسیدگی داره و میتونید در این راه با انجام نکاتی به ناخن هایی زیبا برسید.

لاک ناخن کوتاه با طراحی مشکی

مثلا اینکه مرطوب کننده رو اصلا فراموش نکنید. استفاده از یکسری روغن های طبیعی مثل روغن بادام یا نارگیل، رطوبت مورد نیاز ناخن‌ رو میتونه تامین کنه و از خشکی و شکنندگی اونها جلوگیری داشته باشه.

از طرفی هم جهت داشتن یک فرم خوشگل و یکدست باید از سوهان استفاده کنید تا ناخن هایی مرتب اما ملایم داشته باشید.

لاک ناخن کوتاه با طراحی مشکی

تقویت کننده ناخن؛ استفاده از محصولات تقویت کننده ناخن، مخصوصا در روزهای محرم که ممکنه به دلیل عزاداری‌ها دستان بیشتر در معرض شستشو قرار بگیرند، میتونن به استحکام و سلامت اونها کمک خوبی داشته باشند.

لاک ناخن کوتاه با طراحی مشکی

لاک ناخن کوتاه با طراحی مشکی

لاک ناخن کوتاه با طراحی مشکی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها