|

بیوگرافی هوتن شکیبا و عکس‌های جذابش / حبیب لیسانسه ها در مراسمات مهم سوپر خوشتیپ شد

هوتن شکیبا بازیگر جذاب ایرانیست که تا به حال در فیلم و سریال های بسیاری ایفای نقش داشته و حالا با تصاویر قبل و بعدش مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بی شک یکی از بهترین بازیگران مرد ایرانی هوتن شکیبا است. این چهره که از دهه شصتی های این عرصه می باشد اولین بار با ایفای نقش حبیب در سرای "لیسانسه ها" بود که دیده شد و شهرت یافت. اوایل خیلی از مخاطبین با این کاراکتر رفت تو زاویه و خیلی باهاش ارتباط برقرار نکردن چرا که به نظرشون خیلی یخ به نظر میرسید. اما یکم که گذشت شخصیت حبیب شدن ورد زبون بسیاری از بینندگان و اینجا بود که هوتن شکیبا حتی با اون استایل قهوه ای نه چنان قشنگش، مورد علاقه بسیاری از افراد قرار گرفت. جالبه که هوتن شکیبا هم در این راستا تلویزیون رو جهت دیده شدن انتخاب کرد و حالا می بینیم که آقای بازیگر یکی از پای ثابت های فیلم و سریال های سینما و نمایش خانگی شده جوری که اگه تو فیلم یا سریالی ایفای نقش داشته باشه، اون کار بی شک پر بیننده خواهد شد. هوتن شکیبا هنرمند به معنای واقعی آرتیست است که نه تنها بازیگری ، بلکه در زمینه صداپیشگی نیز از سال 1381 فعالیت دارد. 

هوتن شکیبا

بیوگرافی هوتن شکیبا و هنری که در وجود اوست

هوتن شکیبا این روزها فیکس چهل سال دارد. او که در سنندج متولد شده، در 24 خرداد ماه سال 1363 چشم به جهان گشوده است. هوتن شکیبا این چهره شناخته شده کشورمان صداپیشگی رو از بیش از بیست سال پیش آغاز کرده و پا به عرصه هنر گذاشته چرا که استعدادش رو واقعا دارد. نمونه کار بارزش هم شخصیت بچه در برنامه "مهمونی" ایرج طهماسب می باشد که به شدت پر طرفدار شد. البته که صداپیشگی دیبی در برنامه آقای طهماسب هم کار هوتن شکیبا بود. او به همراه نوید محمدزاده، یوسف باپیری، اشکان خلیل نژاد و آرمان کوچکی از اعضای گروه تئاتر تازه نیز هستند.

هوتن شکیبا

خانواده هوتن شکیبا و داستان جالب نارضایتی پدرش

هوتن خان شکیبا ت یه خانواده 4 نفره بزرگ شده که خب مادرش معلم ابتدایی و پدرش نیز کارمند اداره کشاورزی است. برادر هوتن شکیبا هومن نام دارد که از آقای بازیگر بازرگتره و یک نقاش حرفه ای می باشد. هوتن شکیبا در یک خانواده هنری بزرگ شده چرا که از سمت مادری هم دستی بر هنر دارند به طوری که دو تا از دایی های او در عرصه مجسمه سازی فعال‌اند.

هوتن شکیبا

همیشه شنیدیم که پدر و مادر بازیگران خانوم با بازیگر شدن اونها مشکل داشتن، اما این بار این موضوع بر سر یک بازیگر آقا اومد و پدر هوتن شکیبا تا سالها با فعالیت او در این راستا مخالف بودند تا اینکه یکم روز اتفاقی جالب افتاد. به گفته این بازیگر جوان یک روز پدرش به او گفت بیا بریم قد بزنیم و در حالی که رفته بودن و قدم میزدند، پدرشون به ایشون گفتن پسرم هر چه فکر میکنم الان همه دختر و مهندس بیکار هستن! تو برو تو رشته ای بیکار شو که دوستش داری.

هوتن شکیبا

تحصیلات هوتن شکیبا

هوتن شکیبا رشته تجربی رو در دبیرستان خونده و بعد تر موفق به دریافت مدرک کارشناسی کارگردانی تئاتر از دانشگاه سوره و همچنین کارشناسی ارشد بازیگری در دانشگاه هنر شد.

هوتن شکیبا

تحصیلات هوتن شکیبا

هوتن شکیبا در دبیرستان در رشته تجربی درس خوانده است. او موفق شد مدرک کارشناسی کارگردانی تئاتر را از دانشگاه سوره و کارشناسی ارشد بازیگری را از دانشگاه هنر بگیرد.

هوتن شکیبا

علایق شخصی هوتن شکیبا

یکی از بازیگران مورد علاقه هوتن شکیبا، رضا عطاران است. این بازیگر معروف ایرانی در 15 سالگی اقدام به ساخت فیلم کوتاهی به نام "به دنبال بی رنگی" کرد که البته اون رو با دوربین خونگی هم گرفت و به یکی از جشنواره های تهران ارسال نمود. در واقع این حرکت نشان از علاقه وافر او به زمینه فیلمسازی بود.

ازدواج هوتن شکیبا و تصمیمش در اینباره

هوتن شکیبا طرفدار زیادی دارد اما خب تا به اینجا که ازدواج نکرده  مجرد است. و به گفته خود هنوز هم مقوله ازدواج فکر نکرده و قصدش رو نداره.

هوتن شکیبا

اوج شهرت هوتن شکیبا و نقش های ماندگار

هوتن شکیبا این بازیگر جاب کشورمان اولین بار در یک تله فیلم به کارگردانی بهروز شعیبی بود که جلوی دوربین رفت. اما خب در نهایت در سیل لیسانسه ها سروش صحت بود که دیه شد و شهرتی بی نظیر پیدا کرد. هوتن شکیبا در ای سریال که سه فصل داشت نقش پسری بانمک رو ایفا کرد که هنوز هم اسم کاراکترش شهرت دارد.

اما در سینما هوتن شکیبا رو در نقشی متفاوت د فیلم "شبی که ماه کامل شد" دیدم که خب با الناز شاکردوست همبازی بود و مورد تحسین منتقدان و مخاطبین قرار گرفت. جابه که هنوز فیلمبرداری شی بیرون به کارگردانی پرویز پرستویی تموم نشده بود که هوتن شکیبا در آن بازی میکرد و حبیب رضایی، کارگردان، به هوتن خان نقش حسن در "طبقه حساس" رو پیشنهاد داد. در واقع این بازیگر خوش استعداد و پولساز کشورمان، با استعداد خوبی که داشت توانست چهره ای جدید و خلاق از خود بسازد و پیشنهادات عالی بسیاری به او شد.

هوتن شکیبا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها