|

بیوگرافی هستی مهدوی‌فر / رهای سرکش مادرانه با قدی که بعد از الناز کوتاه ترینه ولی آس

هستی مهدوی فر بازیگر مشهور ایرانیست که این روزها یکی از پرطرفدار ترین هنرمندان سینما شده و حالا با تصاویر قبل و بعدش مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- حدودا ده سال پیش بود که سریالی به نام "مادرانه" از تلویزیون پخش میشد. این سریال که مناسبتی بود و در ماه رمضان نشون داده شد، طرفداران بسیاری رو جذب و جلب خود نمود. دراین سال بازیگران خانوم و آقای محبوب و با سابقه ای همچون لعیا زنگنه و مهدی سلطانی ایفای نقش داشتند که البته هنرمندی کم سن و سال هم نقشی منفی داشت. این کاراکتر که رها تمجید نام داشت، با نقش آفرینی هستی مهدوی فر انجام شد و هستی بانو اون زمان 22 ساله بود اما خب با توجه به چهره ریز نقشش، دختری 16 ساله رو بازی کرد. هستی مهدوی فر البته که پیش از این کار در سریال "جراحت" نیز حضور داشت که خب اون زمان 19 ساله بود و نقشی 180 درجه متفاوت از رها رو قبول کرد. هستی مهدوی فر با این کاراکتر دیده شد اما مشهور خیر! و سریال مادرانه بود که از ایشون یک بانوی بازیگر اسم و رسم دار ساخت و تحویل سینما داد. بله هستی مهدوی فر دیگه کمتر در تلویزیون دیده شد و حضور این چهره در سینما و نمایش خانگی پررنگ گشت.

هستی مهروی فر

بیوگرافی هستی مهدوی‌فر

هستی مهدوی فر به مانند خیلی از هم دوره ای هایش یک دختر دهه هفتادیست که البته نام اصلی او مهدخت مهدوی فر می باشد. او که از متولدین 21 آذر ماه در سال 1370 است، در تهران چشم به جهان گشود. هستی مهدوی فر سالهاست که پدرش رو از دست داده و با مادر و برادرش زندگی می کند. 

خانوم بازیگر خوش چهره کشورمان فارغ‌التحصیل لیسانس رشته گرافیک است که خب به مانند خیلی از همکارانش شغلی که دارد مرتبط با رشته اش نیست. هستی مهروی فر با قد 156 بعد از الناز حبیبی ب قد 152 کوتاه ترین قد میون خانومهای بازیگر رو داره.

هستی مهروی فر

ورود هستی مهدوی فر به دنیای هنر و نقشی متفاوت از رها

همونطور که در ابتدای متن هم اشاره شد، هستی مهدوی فر در سال 1389 وقتی که 19 ساله بود در سریال جراحت ایفای نقش کرد. وی در این سریال که به کارگردانی محمدمهدی عسگرپور شخصیت اکرم دختر امین تارخ رو ایفا کرد مکه خب دختری محجبه و چادری بود. این دختر به شدت مثبت و ماخوذ به حیا بود که خب به همین دلیل گفتیم با رهای مادرانه متفاوت است و در واقع عاشق پسر عمویش امیر حافظ شد و ادامه داستان…

هستی مهروی فر

درخشش هستی مهدوی فر در سینما و نقش دخترک لال

هستی مهدوی فر در سال 1389 بود که با فیلم سینمایی سوت پایان به کارگردانی نیکی کریمی سینما رو تجربه کرد و سپس در همون سال فیلم زبان مادری به کارگردانی قربان محمدپور بازی کرد و در این فیلم در نقش دختری لال به شدت درخشید.

هستی مهروی فر

اوج شهرت هستی مهدوی فر

هستی مهدوی فر با بازی قابل قبولی که در سریال مادرانه از خود ارائه داد، به شدت مشهور و محبوب شد. او در این سریال نقش رها دختری سرکش رو داشت که اعتیاد داشته و همچنین با چالش‌ های زیادی در خانواده و جامعه مواجه بود. خانوم مهدوی‌ فر بعد از بازی در سریال "گذر از رنج ها" در سریال حانیه یکی از نقش‌ های محوری‌ رو ایفا کرد و بار دیگر بعد از سال ها دوری از تلویزیون با سریال سایه بان به قاب تلویزیون بازگشت. هستی مهدوی فر در فیلم سینمایی "پنجاه کیلو آلبالو" نیز در کنار ساعد سهیلی درخشید و مورد توجه قرار گرفت. 

هستی مهروی فر

اولین سابقه هستی مهدوی فر در تئاتر

هستی مهدوی فر تجربه بازی در تئاتر رو هم داره و در سال 1396 بود که برای اولین بار بر روی صحنه تئاتر رفت و حضوری کاملا متفاوت در اجرای نمایشنامه‌خوانی بـه کارگردانی شایسته ایرانی به عمل آورد. 

هستی مهدوی فر در این اجرا با مسعود کرامتی، نگار آذربایجانی، ژاله صامتی و سام قریبیان نیز همبازی بود.

هستی مهروی فر

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها