|

بهترین گوشی های پوکو از برند شیائومی / یه گوشیه خوب میخوای غمت نباشه برات گلچین کردیم

در این مقاله چندتا از بهترین گوشی های پوکو رو بهتون معرفی کردیم تا با مشخصات این محصولات با کیفیت از برند شیائومی بیشتر آشنا بشید.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- در دنیایی داریم زندگی میکنیم که تقریبا همه چی در حالی نامرئی شدن هست مثلا تو کارهایی مثل ترید شما با یه چارت و چندین عدد و سر و کار دارید ولی سرمایه ی خودتون رو پای بالا و پایین رفتن این اعداد گذاشتید و این کار رو با وسیله ی کوچکی مثل گوشی انجام دادید بنابراین باید افرادی که کارشون اینه بهترین گوشی برای تریدرها رو داشته باشن تا بتونن تریدهای لذتبخش داشته باشن و پول خوبی به جیبشون بزنن چرا که وقتی سر و کارتون با این وسیله باشه ولی اون کیفیتی که باید و شاید رو نداشته باشه و مدام هنگ کنه مسلما اعصابتون خورد خواهد شد.

بنابراین کیفیت گوشی که میخواهید خریداری کنید از اهمیت بسیار زیادی برخوردار هست و به همین دلیل باید نهایت تلاش خودتون رو کنید تا بهترین بازار رو نصیب خودتون کنید حالا در این بین میخواد بودجه تون پنج میلیون باشه که باید بهترین گوشی تا 5 میلیون رو تهیه کنید و یا پنجاه میلیون و...البته که شما باید بودجه و همچنین انتظاراتتون رو از گوشی رو با هم سبک و سنگین کنید و بعد دست به انتخاب بزنید. حالا ما هم در این مقاله برای این که بهتون در خرید راحت تر در این بازار متنوع کمک کنیم میخواهیم چندتا از بهترین گوشی های پوکو از برند شیائومی رو بهتون معرفی کنیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین گوشی های پوکو

پوکو F5 Pro 5G

بریم سراغ یکی از پوکوهای فوق العاده یعنی پوکو F5 Pro 5G که از مان عرضه تا به امروز رضایت افرادی زیادی رو جلب کرده. نمایشگر این محصول از 6.67 اینچ اندازه برخورداره که از نوع امولده و توان نوسازی تصویر در اون در هر ثانیه برابر با 120 هرتزه که با این عدد یعنی شما شاهد هیچگونه لگ و تاخیری نخواهید بود. همچنین حداکثر میزان روشنایی این پنل هم برابر با 1400 نیت هست که با این اوصاف کار کردن با اون زیر نور خورشید کار سختی نیست.

در زمینه ی پردازنده هم برای این گوشی از یه تراشه ی اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 استفاده شده که سرعتش خوبه. دوربین اصلی سنسور 64 مگاپیکسلی داره و دوربین سلفی سنسور 16 مگاپیکسلی داره که روی هم رفته میتونن عکس و فیلم های زیبایی رو ثبت و ضبط کنن. باتری هم از 5160 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره و طول عمر و دووم خوبی از خودش به نمایش میذاره.

بهترین گوشی های پوکو

 پوکو مدل X6 Pro 5G

بریم سر وقت یه پوکوی دیگه یعنی  پوکو مدل X6 Pro 5G که از یه نمایشگر به اندازه ی 6.67 اینچ برخورداره که این پنل از نوع امولده و توان نوسازی اون در هر ثانیه برابر با 120 هرتزه که این یعنی شما محتواهای مختلف رو در اون بدون تاخیر مشاهده خواهید کرد. حداکثر میزان روشنایی این محصول هم در محیط رو باز برابر با 1800 نیت هست و از این رو کار کردن باهاش در زیر نور سخت نیست.

 به عنوان پردازنده از یه تراشه ی Mediatek Dimensity 8300 Ultra استفاده شده که قدرت و سرعت پردازشی خوبی داره. دوربین اصلی محصول هم سنسور 64 مگاپیسکلی داره و دوربین سلفی هم سنسور 16 مگاپیکسلی داره که روی هم رفته کیفیتشون خوبه. باتری هم از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت داره و از فست شارژ هم پشتیبانی میکنه.

بهترین گوشی های پوکو

پوکو مدل M6 Pro 4G

نوبت به یه پوکوی خوش دست و کم وزن که تنها 179 گرم داره یعنی پوکو مدل M6 Pro 4G که از یه نمایشگر به اندازه ی 6.67 اینچ برخورداره و از نوع امولده. توان نوسازی تصویر هم در هر ثانیه برابر با 120 هرتزه و حداکثر میران روشنایی اون در محیط سر باز برابر با 1300 نیت هست که این عدد کار کردن با اون رو زیر نور خورشید کار راحتی میکنه.

برای پردازنده هم از یه تراشه ی Mediatek Helio G99 Ultra استفاده شده که سرعت پردازشی خوبی داره. دوربین اصلی سنسور 64 مگاپیکسلی و دوربین سلفی هم سنسور 16 مگاپیسکلی داره که میتونن به زیبایی هر چه تمام تر لحظات شما رو ثبت و ضبط کنه. باتری هم 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت داره.

بهترین گوشی های پوکو

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها