|

طلاق اول و ازدواج دوم صبا راد / تغییر شگرف ظاهر و استایل اش وقتی سر از ترکیه درآورد

صبا راد یکی از مجری های سابق برنامه ی به خانه برمیگردیم هست که در این مقاله به بیوگرافی این بازیگر پرداختیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- صبا راد با نام اصلیه فاطمه متولد سی آبان سال 1359 هست که خیلی ها اون رو با مجری گری در برنامه ی به خانه برمیگردیم شناختن که از شبکه ی تهران روی آنتن میرفت. االبته که مجری گری تنها کاری نبود که صبا راد انجام میداد و ایشون سابقه ی گویندگی هم در برنامه های مختلف رو داشتن و همچنین از نویسندگان رادیویی هم بشمار میاد. البته که به گفته ی خود صبا راد زیاد علاقه ی خاصی به حضور در این عرصه نداشته و با اصرار یکی از دوستانش تست گویندگی داده و هرگز حتی در خیالش هم نمیگنجیده که بتونه از این طریق با مردم ارتباط برقرارکنه و کارش مورد استقبال اون ها واقع بشه. این رو هم ذکر کنیم که این مجری سابقه ی تهیه کنندگی هم داشته.

صبا راد

ازدواج ناسرانجام صبا راد

صبا راد تا کنون دو بار ازدواج کرده که طبیعتا ازدواج اول اون منجر به شکست شده که با مرتضی علی آبادی بوده که ایشون هم مجری و بازیگر بوده و صبا راد در خصوص آشناییشون با همسر سابقشون اینطور عنوان کرده بود که به شکل سنتی با هم آشنا شدن اون هم از طریق معرفی یکی از دوستانشون و بعد که ارتباطشون ادامه دار شد به این نتیجه رسیدن که بسیار از لحاظ فکری بهم میان و به همین دلیل خیلی زود پای سفره ی عقد نشستن.

اما سرانجام همسر سابق این مجری خبر از جدایییشون داد و خب این زندگی محکوم به خاتمه شد.

صبا راد

ازدواج دوم صبا راد با آقای خواننده

اما خب زندگی همچنان جریان داره و صبا راد مدتی بعد از طلاقش مجددا دل به عشق سپردن و با خواننده ی معرف کشورمون یعنی مانی رهنما ازداواج کردن که خبر این وصلت توسط مانی رهنما داده شد.

در اصل صبا راد در کنسر این خواننده دکلمه ای خوندن و بعد در صفحه ی مجازیشون شروع به تعریف از کنسرتی که رفته بودن کردن که خب مانی رهنما هم در پاسخ به ایشون از عشق گفتن که این موضوع موجب کنجکاویه مردم شد و سرانجام مشخص شد که این دو هنرمند با هم ازداوج کردن و تا کنون هم این ازداج دووم داشته ولی این زوج فرزندی ندارن.

صبا راد

این روزهای صبا راد

صبا راد این روزها دیگر در تلویزیون حضور نداره ولی خب همچنان در خاطر مردم موندگار هست و خب با فعالیت در صفحه ی مجازیش هم همچنان دنبال کننده های خودش رو داره این هنرمند به شدت به کشور ترکیه علاقمند هست و حتی در پی این علاقه زبان ترکی هم یاد گرفته و بارها و بارها به این کشور سفر کرده که عکس زیر مربوط به سفر ایشون به این کشوره.

صبا راد

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها