|

دنیایی از ست‌های مرواریدی گردنبند و گوشواره / اینا میتونن یک زن معمولی رو ملکه کنن

ست های مرواریدی گردنبند و گوشواره زیبایی خاصی دارند که میتونن با هر استایلی هماهنگ بشن و در اینجا با دنیای از نمونه های اونها آشنا خواهیم شد

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بی شک استایل یک بانو تنها با یک دست لباس شیک نیست که تمام و کمال میشه، بلکه ریز جزئیاتی مثل اکسسوری ها نیز اهمیت خاص و موثر خودشون رو دارند که اگر به درستی انتخاب بشن میتونن جذابیت فرد رو دوچندان کنند و در صورت عدم انتخاب درست هم ظاهری نه چندان مناسب برای خود بسازند. جواهرات از قدیم ندیما نماد زیبایی، شکوه و حتی قدرت زنان بوده. در این بین درخشش مروارید ها با ذات لطیفی که دارند جایگاه ویژه ای دارد که که اگر در قالب ست در بیان زیبایی شون چشمگیر خواهد شد.

ست گردنبند و گوشواره مروارید ترکیبی منحصر به فرد و بی نظیر است که هر زنی رو تبدیل به ملکه خواهد کرد. استفاده از این سبک اکسسوری ها نه تنها کامل کننده استای شما خواهند بود، بلکه جوری دیگر و متفاوت شما رو نشون خواهند داد. ست های مرواریدی علاوه بر جلال و سنگینی که دارند، ظرافت و زیبایی رو هم در وجود خود نگه داشته تا با بیشتر سبک استایل ها به راحتی هماهنگ بشن و بیان. اگر شما بانویی خوش سلیقه و علاقمند به ست های مرواریدی هستید اما نمیدونید چه مدل هایی ترند شده و مورد توجه قرار میگیره، پس حتما با ادامه مطلب ما همراه باشید.

pearl-earring-necklace-and-set-30

راز محبوبیت گردنبند و گوشواره مروارید؛ فرای درخششی که دارند

کمتر بانویی هستش که از ای سبک از ست های اکسسوری خوشش نیاد و دلیل محبوبیت اونها نیز موارد مختلفی هستش که در این جا باهاشون آشنا خواهیم شد. در وهله اول باید گفت درخشش ملایم مروارید و طبیعی بودنش هر چهره ای رو زیباتر خواهد کرد. برخلاف سنگ های قیمتی درخشان که یه سنگینی عجیب و نه چندان جوان پسندانه دارند، مروارید ها به شدت لطیف و درخشان هستن و میتونن در سایز های ظریف تر زنانگی نرم شما رو به رخ بکشند.

pearl-earring-necklace-and-set-29

pearl-earring-necklace-and-set-28

از دیگر دلایل محبوبیت این ست ها تطبیق پذیری اونها با هر سبک لباس استایه که میتونن هم زینت بخش ظواهر رسمی و مجلسی شما باشند و هم تیپ های کژوال تر رو با مدل های مینیمال تر زیبایی بخشند. از طرفی هم مروارید ها برخلاف دیگر جواهرات خیلی نیازمند مراقبتهای خاص نیستند و شما میتونید سال ها از زیبایی دست نخورده ای که حفظ شده استفاده کرده و لذت ببرید. 

pearl-earring-necklace-and-set-26

pearl-earring-necklace-and-set-25

pearl-earring-necklace-and-set-22

مدل های مرواریدی چه سبک هایی دارند؟ سلیقه شما چیه؟

انتخاب مدل و سبک این ست ها بستگیه کامل داره به اینکه شما سلیقتون چیه و فضایی که قراره ازش استفاده کنید چه جور محفلیه. مثلا ست مروارید تک شامل یک رشته مروارید با سایزهای متوسط و یک جفت گوشواره ساده هستش که خب یه گزینه ظریف و همه کاره جهت استفاده روزمره نیز می باشد.

pearl-earring-necklace-and-set-21

از دیگر ست هایی که وجود داره مدل هایی هستن که قفل طلا هستند و این ست ها میتونن علاوه بر زیبایی، موندگاری قابل توجهی هم داشته باشند. ست های مروارید مدل اشک شکل نیز از دست مدل های زیبایی هستن که زنانگی شما رو به شکل رسمی و ایده آل نمایان می کنند. ست مرواریدی با نگین تزیینی هم از دیگر ست هایی هستن که با نگین های ظریف الماس یا کریستالی‌شون، جذابیت قابل توجهی خواهند داشت. 

pearl-earring-necklace-and-set-20

pearl-earring-necklace-and-set-15

ست گردنبند و گوشواره مروارید؛ نکاتی برای درخشیدن

اما فراموش نکنید که انتخاب و استفاده صحیح از این سبک ست ها نیز اهمیت فراوونی داره. چرا که به دلیل بولد بودن مروارید، اگر انتخابی درست نداشته باشید، احتمال اینکه ظاهر شما چندان زیبا نشه و نتیجه عکس بده هست. به طور مثال برای یک مهمونی دوستانه و دورهمی نیازی نیست که از ست سنگینی استفاده کنید . از طرفی هم برای رفتن به یک مجلس قابل توجه، بهترین ایده انتخابی ست هایی که درخشش بیشتری دارند با نگین های درشت تر میتونه ایده ال باشه. به تناسب مروارید ها با چهرتون توجه زیادی داشه باشید و این رو هم بدونید که استفاده مروارید با لباس های صورتی و سفید میتونه واقعا فوق العاده بشه. 

pearl-earring-necklace-and-set-13

pearl-earring-necklace-and-set-12

pearl-earring-necklace-and-set-1

pearl-earring-necklace-and-set-6

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها