|

آرایش مخصوص و مناسب واسه محرم و صفر / رنگ رژ لب‌هایی که میتونن محترم و شیکت کنن

اگر شما هم برای محرم و صفر دلتون میخواد هم آراسته باشید و هم احترام بگذارید، پس از آرایش مخصوص محرمی استفاده کنید.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- به شدت نزدیک محرم و صفر هستیم که خب بر این اساس خیلی از خانوما واسه ترمیم ناخناشون تغییر سبک و رنگ میدن. چرا ک ما ایرانی ها برای عادت هستیم که برای ماه محرم احترام خاصی قائلیم و خب از استایل های مشکی و ساده تر استفاده کرده و از طرف هم لاک ناخن ها به سم خنثی و ساده و رنگ های مشکی میره. اما این ها کافی نیست و شما جهت اینکه ظاهری مناسب و محترم داشته باشید باید در انتخاب میکاپ نیز دقت لازمه رو داشته باشید. خب خیلی از بانوان بر این نظرند که اصلا برای عزاداری تیپ و آرایش مخصوص نداریم و برخی هم بر این باورند که میشه هم ادای احترام کرد و هم آراسته و شیک بود. در مطلب پیشین در رابطه با لاک ناخن مناسب محرم صحبت داشتیم اما در اینجا میخوایم بریم سراغ آرایش های مناسب محرم که خب یکسری اصول خاص خودش رو داره. اگر شما نیز بانویی هستید که دلتون میخواد از اصول باخبر باشید و آرایش محرمی رو به درستی انجام بدید، پس حتما با ادامه مطلب ما همراه باشید.

آرایش محرمی

میکاپ مخصوص محرم و صفر؛ زیرسازی صورت

در اینجا با مرحله ای آشنا میشیم که برای هر سبک آرایشی بسیار پر اهمیته، یعنی زیرسازی. اول از همه باید برید سراغ یه ضد آفتاب مناسب پوست خود و بعد کرم پودر رو استفاده کرده و بر روی صورت خود به خوبی پخش کنید. یادتون نره که کرم پودر شما باید ماندگاری مناسب و نسبتا بالایی داشته باشه.

چرا که اگر غیر این باشه میکاپ شما خیلی زود خراب خواهد شد و یا اینکه بعد از ریختن اولین اشک بهم ریخته خواهد شد. از دیگر مزیت های این سبک از کرم پودر ها اینه که با دستمال کاغذی به این راحتی ها پاک نخواهد شد.

آرایش محرمی

میکاپ مخصوص محرم و صفر؛ روح بخشیدن به فیس با رژگونه

بی شک استفاده از کرم ها به تنهایی شما رو رنگ پریده نشون خواهد داد و اینجاست که باید برای جلوگیری از این موضوع رژگونه رو بیاریم وسط. البته که یادتون نره مجلس عزاداری شادی نیست که میزان زیادی رژگونه بزنیم و پونه ها رو سرخ کنیم، بلکه جهت کمی انرژی بخشیدن به چهره این کار انجام میشه و از میزان کم و ملایمی رژگونه کمک بگیرید. استفاده از رژ گونه به شکل مکمل برنزر در این سبک از آرایش عمل میکنه و میتونه به چهره شما حالت طبیعی مناسبی ببخشه. اگر هم دوست داشتید و نیاز بود میشه که از یکم هایلایتر کم گرفت و کمی با نوک انگشتتان به گونه بزنید تا نتیجه ایده آلی بگیرید.

آرایش محرمی

میکاپ مخصوص محرم و صفر؛ آرایش چشم و ابرو

یکسری از خانوم ها هستن که دلشون میخواد برای مراسمات عزاداری از میزان ملایمی آرایش چشم استفاده کنند تا اینجوری حال صورتشون آراسته تر نشون داده بشه. اگر دلتون نمیخواد با میکاپتون جلب توجهی داشته باشید میشه که به ابرو های خود رسیدگی نمایید. ابتدا ابروهاتون رو مرتب کنید و از موچین و قیچی مخصوص کمک بگیرید. سپس با استفاده از مداد ابرو متناسب با رنگ ابروهای خودتون، فضاهای خالی ابرو رو پر کرده و ظاهری زیبا بهشون ببخشید. یادتون نره که اصلا ابرو نباید قاب بندی بشه و حالت طبیعی رو حفظ کنه.

آرایش محرمی

یکی از تغییرات اساسی با ریمل بر روی چشم ها انجام میشه. ریمل میتونه واقعا معجزه قابل توجهی بر روی چهره داشته باشه اما خب باید اطمینان حاصل کنید که یا گریه نمیکنید و یا اینکه ریمل شما واقعا ضد آبه و ریزش نداره. فراموش نکنید جدا از بحث زیباییف اگر ریمل بریزه و داخل چشمتون بره هم مشکل ساز خواهد شد و باعث سوزش خواهد شد.

آرایش محرمی

واسه مراسم عزاداری رژ لب بزنم؟

در واقع رژ لب زدن تو چنین شرایطی خیلی رواج یافته نیست. اما اینجوریم نیست که اصلا انجام نشه و شما میتونید از رنگ های خنثی و نود مثل صورتی ملیح و کرم و قهوه ای ها استفاده کنید و یادتون نره رژ لب های جامد گزینه هیا خیلی بهتری در این راستا هستند و میتونن هم ظاهری بهتری داشته باشن و هم موندگاری قابل توجه تری.

|آرایش محرمی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها