|

لباسایی که قد رو بلند نشون میدن / پاشنه بلند بپوشی ضایس برا چیه باهوش باش قدتو نفهمن

در این مقاله چندتا از لباس هایی که قد رو بلند نشون میدن رو بهتون معرفی کردیم تا با رفتن به سراغ اون ها خودتون رو رعنا و رشید جلوه بدید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- لباسی خوب هست که بتونه عیب و ایرادات اندام شما رو کاور کرده و شما رو متعادل تر و زیباتر به نظر بیاره مثلا در صورتی که چاق هستید اول باید این سوال رو بپرسید که خانم های چاق چگونه باید لباس بپوشند و بعد با توجه به آیتم هایی که در جواب به این سوال بهشون میرسید استایل کنید تا در نهایت تیپتون زیبا باشه و خودتون هم لاغرتر دیده بشید. ولی خب نکته ای که در این بین راجبه انتخاب درست لباس وجود داره این هست که شما باید ویژگی های فیزیکی و ظاهی خودتون رو بشناسید مثلا باید بدونید که پوستتون چه رنگیه تا به سراغ انتخاب لباس متناسب با پوست برید و اونی که برای شما مناسب تر هست رو تهیه و خریداری کنید.

پس در حالتی میتونید به سراغ انتخاب بهترین و درست ترین لباس ها برای خودتون برید که در وهله ی اول شناختتون از خودتون صد درصدی باشه. مورد دیگه ای که باید برای رفتن به سمت خوشتیپی در پی اون باشید آگاهی از مدهای روز هست چون در این صورت از زدن تیپ های دمده خودداری میکنید حتی اگر تیپتون صد درصدی هم ترندی نباشه شما همچنین برای این که بتونید استایل های زیبا داشته باشید و به خوشتیپی شهره بشید باید یه پایه و بیسی از اصول و قواعد مد و فشن رو بدونید تا بتونید بهترین استایل رو برای خودتون بسازید مثلا با تکیه بر همین قواعد شما میتونید متوجه بشید که چه لباس هایی قدتون رو بلند نشون میدن که در این مقاله چندتا از اونا رو بهتون معرفی میکنیم، پس با ما همراه باشید.

لباسایی که قد رو بلند نشون میدن

برای این که قدتون بلند شه استایل های مونوکروم بزنید

وقتی که میگیم پایه و بیس اصول و قواعد مد و فشن رو بدونید منظورمون شناخت سبک های مختلف استایل و دونستن اینه که چه سبکی بهتون بیشتر میاد تا برای هر چه خوشتیپ تر شدنتون به سراغش برید مثلا یکی از استایل هایی که وجود داره استایل مونوکروم و یا همون تک رنگ هست که میتونه شما رو قد بلندتر نشون بده حتی شما در صورتی که چاق هم باشید و به سراغ رنگ تیره ای در این مدل استایل برید نه تنها قدبلندتر بلکه لاغرتر هم دیده خواهید شد.

دقت کنید که در این استایل هم نباید حتما یک رنگ رو عینا تکرار کنید مثلا شما میتونید طیف های مختلف از یه رنگ رو مورد استفاده قرار بدید مثلا آبی پاستلی رو با آبی کم رنگ و... .

لباسایی که قد رو بلند نشون میدن

آیتم های راه راه عمودی قدتون رو بلندتر نشون میدن

گاهی از اوقات میتونید با لباس های طرحدار خطای دید ایجاد کنید و اندامتون رو اونطور که دوست دارید به نظر بیارید مثلا در صورتی که لاغر هستید و میخواهید چاق دیده بشید میتونید از لباس هایی که دارای گل ها و طرح های درشت هستن برای این منظور استفاده کنید و خودتون رو چاق تر به نظر بیارید. همچنین شما میتونید با استفاده از لباس هایی که پترن عمودی و راه راه دارن خطای دید ایجاد کرده و خودتون رو قد بلندتر نشون بدید چرا که خط های عمودی خاصیتشون گول زدن چشم هست.

فرقی هم نمیکنه که برای مانتو، بلوز و یا شلوار به سراغ یه همچین لباس هایی برید فقط باید دقت کنید که به هر میزان که خطوط باریک تر باشن اندام شما کشیده تر و لاغرتر به نظر خواهد اومد.

لباسایی که قد رو بلند نشون میدن

برای قد بلند دیده شدن به سراغ شلوار بوت کات و یا گشاد برید

شلوار میتونه توی قد بلند یا کوتاه دیده شدن شما بسیار موثر باشه و در این بین دوتا از بهترین مدل های شلوار که مناسب خانوم های قدکوتاه هستن شلوارهای جین بوت کات و یا گشاد هستن چون هر دو به علت گشاد بودن کوتاهیه پاها رو پنهان میکنن. همچنین شما میتونید به سراغ کفش های پاشنه بلند هم برای تکمیل استایلتون با این مدل از شلورها برید و در نتیجه قدبلند دیده شدن خودتون رو تضمین کنید.

لباسایی که قد رو بلند نشون میدن

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها