|

عکس‌های زیبای زن مرحوم آرش میراحمدی و دختر بامزه‌اش/ عشقی که ربع قرن مانایی داشت

آرش میراحمدی و مرجان صفابخش به ترتیب در سن 23 و 17 سالگی با یکدیگر زندگی کردند و پس از 24 سال، مرگ این دو را از یکدیگر جدا کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- «نون خالی خور» محله گل و بلبل در روزهای آخر زندگی به خوردن همان نان خالی بسنده کرده بود چراکه سرطان امانش را بریده بود؛ آرش میراحمدی تنها 48 سال داشت که زندگی را ترک گفت و همسر و خانواده‌اش و جامعه هنری در سیل غم فرو برد. این بازیگر که بیشتر به دلیل حضور در «خنده بازار» شناخته می‌شود؛ او دانش‌آموخته کارشناسی هنرهای نمایشی از دانشکده هنرهای زیبایی دانشگاه تهران بود. این بازیگر نه تنها یک بازیگر حرفه‌ای است بلکه در زمینه کارگردانی و نویسندگی نیز مهارت خاصی دارد و کارهای زیادی را تولید کرده است.

16

آرش میراحمدی در تاریخ اردیبهشت سال 74 با خانم مرجان صفابخش که در زمینه طراحی صحنه و لباس فعالیت دارند ازدواج کرده است. خانم مرجان صفابخش در مصاحبه هایش در مورد آشنایی با آرش میراحمدی گفته من آرش را پیدا کردم، من در پشت صحنه بعد از اتمام برنامه نوروز 72 به او گفتم که چقدر خوش تیپ است او هم حسابی جا خورد و دفعه دومی که او را دیدم پیشنهاد خواستگاری داد و من هم درجا پذیرفتم، آن زمان او 23 سال و من 17 سال داشتم. حاصل این ازدواج دو فرزند بودبه نام‌ای کارمانیا و ارشام.

12

20

21

11

13

17

18

19

15

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها