|

شگفت انگیز ترین موزه ها در نیویورک سیتی؛ اینا در کنار موزه بودن معماری های عجیبی دارن

نیویورک به مدت دو قرن پیشگام معماری و مفهوم آسمان خراش است که امروز این ترکیب منحصر به فرد از ساختمان های کلاسیک تاریخی و آسمان خراش های…

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این پنهانی نیست که شهر نیویورک سیتی با سازه ها و ساختمان های عجیبی پوشانده شده است و علاوه بر آن فکر کردن در مورد درخشیدن سازه های برج های مدرن در آن به سرعت قابل تشخیص است و شهر نیویورک به مدت دو قرن پیشگام معماری و مفهوم آسمان خراش است که امروز این ترکیب منحصر به فرد از ساختمان های کلاسیک تاریخی و آسمان خراش های مدرن شیشه ای است.

9f2e369c9bd536abbc739b70899751bb

توسعه دهندگان و معماران به دنبال راه های ابتکاری برای ساخت برج های بلندتر، بهتر و پایدارتر هستند که باعث می شود شهر نیویورک به عنوان یک تریلر معماری ادامه دهد و دارای برخی از ساختمان های منحصر به فرد و غیر معمول جهان باشد.

برج مسکونی jenga لاکچری و زیبا 

این برج در خیابان 56 لئونارد واقع شده است که در سال 2017 تکمیل شد و به طور رسمی بلندترین ساختمان و گران قیمت ترین در کل ساختمان های منهتن است. این برج در محله ای است که به دلیل فضاهای شیک خود شناخته می شود. از طرف دیگر ظاهر منحصر به فرد جنگا هم به معروفیت آن افزوده است.

xd6c460iht5b1

9-3-1

این ملک ممکن است این تصور را به شما بدهد هر طبقه قابلیت جابجایی دارد اما در حالی که نمای بیرونی می تواند به صورت فریبنده ای به نظر برسد، فضای داخلی لوکس خالص است. به دلیل شکل منحصر به فرد ساختمان هر اقامتگاه دارای فضایی خصوصی و منظره ای نفیس از منهتن است.

oculus ایستگاه قطار نوآورانه در نیویورک

تا کنون ساختار Oculus قطب حمل و نقل و یکی از ساختار های نوآورانه در شهر است یا حتی گرانترین ایستگاه قطار در جهان باشد. این ایستگاه مرکزی قلب حمل و نقل منهتن است که یکی از امن ترین و رو به رشد ترین زیر مجموعه های نیویورک است.

Arch2O-oculus-nyc-world-trade-center-transportation-hub-santiago-calatrava-4

oculus-photo-brittany-petronella-nyc-and-company5731-2

طراح این سازه آن را با دقت طراحی کرد و آن را با زاویه های خورشیدی ساخت به طوری که در 11 سپتامبر یک پرتوی نور کف را از طریق مرکزی سازه روشن می کند از همین رو تعجب ندارد که چرا ساختن این سازه 14 سال زمان برده است.

میدان 41 کوپر در روستای شرقی منهتن

برای آخرین سازه در لیست ما در ساختمان های غیر معمول نیویورک به سمت روستای شرقی در منهتن اتحادیه کوپر حرکت می کنیم و در اینجا یک ساختار غیر معمول را پیدا می کنیم. ساختمانی 9 طبقه است که در ساختمان سابق هنر ابرام هیویت قرار دارد.

58bec6ad5fb9d713d81e2e369ebd7bab

ساخت و ساز بر روی ساختار غیر معمول در سال 2006 آغاز شده است و بلافاصله به دلیل طراحی تهاجمی جنجالی را به پا کرد. با این حال منتقدین متفاوت فکر می کنند نیکولای اوروسوف از نیویورک تایمز این ساختمان را به عنوان نمونه ای از ایجاد معماری قدرتمند می توان توصیف کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها