|

بهترین کرم های آبرسان برای پوست خشک / اینا تو کویر پوستت گل میکارن همونقدر نرم و لطیف

در این مقاله چندتا از بهترین کرم های آبرسان برای پوست خشک رو بهتون معرفی کردیم که با وجودشون پوست نرم و لطیفی خواهید داشت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شما کمتر کسی رو پیدا میکنید که به دنبال زیبایی نباشه و از زیبایی بدش بیاد خصوصا اگر خانوم باشه در اصل بیشتر خانوم ها در جستجوی زیبایی بیشتر تلاش هم میکنن حتی حالا یه عده در این بین میرن به سراغ عمل های زیبایی و امثالهم و یه عده میان راه های طبیعی تر  و امتحان میکنن مثلا به سراغ استفاده از خواص سفید آب برای پوست میرن که واقعا هم تاثیرگزاره و یا یه عده در این بین به ترفندهای آرایشی متوسل میشن تا با استفاده از اون ها زیبایی چهره شون رو ببیشتر و بیشتر کنن مثلا یه عده که لب های خطی دارن و نمیخوان از تزریق ژل استفاده کنن به سراغ برجسته کردن لب با آرایش میرن و از این طریق به خواسته ی خودشون میرسن.

البته که باید برای آرایش زیبا هم مهارت داشت و هم لوازم خوب و خب این دو باید در کنار هم باشن چون شما لوازم بد داشته باشی ولی مهارت بالا در انتها آرایش بعد از یه مدت رو صورتتون میماسه مثلا در صورتی که صورتتون جوش دار هست باید بهترین کرم پودر برای پوست جوش دار رو تهیه کنید تا به راحتی جوش هاتون رو کاور کنید. ولی خب در این بین انتخاب لوازم مراقبتی از پوست بسیار مهم تر از لوازم آرایش هست چون شما در صورتی که پوست زیبایی داشته باشید مطمئنا آرایش هم بهتر روی اون میشینه به همین دلیل در این مقاله میخواهیم چندتا از بهترین کرم های آبرسان برای پوست خشک رو بهتون معرفی کنیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین کرم های آبرسان برای پوست خشک

با آبرسان ووچه از ضخیم‌شدن لایه سطحی پوست جلوگیری کنید

یکی از بهترین کرم های آبرسان که میتونید ازش در هر ساعت از روز استفاده کنید و میشه اون رو مخصوص پوست های خشک و معمولی دونست کرم آبرسان ووچه هست که از یه برند خاص و با کیفیت ایرانیه. این برند با ترکیب بهترین مواد طبیعی همراه با ترکیبات موثر شیمیایی تونسته یکی از بهترین تولیدکننده های آبرسان در حال حاضر باشه که طرفداران زیادی هم داره این محصول خارق العاده فاقد سیلیکون و پارابن هست که همراه با هیالورونیک اسید و پروتئین هیدرولیز شده گندم میتونه تاثیر شگفت انگیزی روی نرمی و لطافت پوست شما داشته باشه به همین دلیل توصیه میکنیم که بدون درنگ و تامل به سراغ خرید اون برید.

ان آبرسان برای افرادی که دارای پوست های خشک تا نرمال هستن مناسبه و علاوه بر ویژگی هایی که گفتیم باید این رو هم ذکر کنیم که به علت داشتن ترکیبات عالی میتونه از کدر شدن، ضخیم شدن لایه ی سطحیه پوست و ایجاد خستگی در اون هم جلوگیری کنه.

بهترین کرم های آبرسان برای پوست خشک

با آبرسان ژوت نرمی و سبکی رو به پوست خودتون برگردونید

در صورتی که به دنبال بهترین آبرسان برای پوست خشک میگردید اون هم در بین برندهای ایرانی باید بگیم که کار خیلی سختی در پیش ندارید چون در بین برندهای عالی و مشهور داخلی این موضوع مثل آب خوردنه مثلا آبرسان برند ژوت میتونه گواهی بر این ادعا باشه. این کرم آبرسان هیدراکتیو به علت داشتن بافت بسیار سبک و همچنین جذب بالا و سریع میتونه یکی از بهترین ها در بازار فعلی باشه. از ویژگی هایی که افراد رو شیفته ی این محصول میکنه میشه به عدم وجود پارابن، روغن و همچنین الکل در اون اشاره کرد.

علاوه بر داشتن هیالورونیک اسید این محصول دارای دکسپانتول هست که سبب کم شدن سوزش، خارش و هر علامت دیگه ای که تاثیر اگزما هست میشه و صد البته در صورت گزیدگی پوست شما توسط حشرات هم درد و التهاب اون رو تسکین میده. از دیگر ترکیبات موجود در اون میشه به شی باتر، ویتامین E و آلوئه ورا اشاره کرد که همه و همه به نرمی پوست کمک میکنن.

بهترین کرم های آبرسان برای پوست خشک

آبرسان هرمودر مناسب پوست های خشک و حساس

در صورتی که از اون دسته از  افرادی هستید که دارای پوست های حساس هستن میتونید بدون درنگ و تامل به سراغ آبرسان هرمودر برید که دارای روغن جوجوبا، ویتامین A، B5 و E هست و به علت داشتن این ترکیبات میتونه یکی از بهترین کرم های ضد رادیکال های آزاد بشمار بیاد. از دیگر خوبی هایی که این کرم داره میشه به حجم بالای اون همراه با قیمت مناسبش اشاره کرد که به همین دلیل میتونه برای استفاده ی روزانه ی شما مناسب و مقرون به صرفه باشه.

بهترین کرم های آبرسان برای پوست خشک

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها