|

ماجرای رقص و آواز داملا خواننده زن بی حجاب آذربایجانی در اردبیل+ داملا کیست؟

ویدئوهای منتشر شده از اجراهای هنجارشکنانه داملا در فضای مجازی با واکنش بسیاری از کاربران همراه شد.

لینک کوتاه کپی شد

در روزهای گذشته تصاویری از اجرای برنامه توسط دامالا خواننده زن آذربایجانی بدون حجاب و پوشش مناسب در اردبیل منتشر شد که واکنش های زیادی را به همراه داشت.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از میزان؛ ممدوا معصومه غریب ثیزی معروف به دامالا با سوئ استفاده از حسن نظر و اعتماد ایرانیان با اجرای برنامه با پوشش نیمه عریان و ظاهر شدن در ملا عام موجبات جریحه دار شدن عفت عمومی شد و موجبات ترویج فساد را فراهم کرد.

دادستان مرکز استان اردبیل به اقدامات قضائی صورت گرفته در این رابطه اشاره و تصریح کرد: با توجه به مطالبه گسترده هم‌وطنان از دستگاه قضائی موضوع با جدیت در حال پیگیری است و با عوامل دخیل نیز به شدت برخورد خواهد شد.

گفتنی خانم خواننده چندی پیش هم به ایران سفر کرده بود و حتی در تبریز به گلزار شهدای این شهر هم رفته بود و به مقام شهدای کشور ادای احترام کرده بود و ویدیو حضور خودش در گلزار شهدا را در صفحه اینستاگرامش هم منتشر کرده بود.

اما داملا کیست؟

داملا با نام اصلی “ممدوا معصومه غریب قیزی” خواننده اهل آذربایجان بوده که ۳۶ سال سن دارد و متولد ۱۹۸۸ در سومقایت کشور آذربایجان می‌باشد اون سال‌ها در عرصه موسیقی فعالیت دارد و با خواننده‌های مختلفی همکاری کرده است.

داملا فعالیت هنری خود را در سال ۱۳۸۰ آغاز کرد و با تولید چند آهنگ توانست به شهرت برسد.

بیشتر شهرت او برای آهنگ‌های دهه ۸۰ بوده که در بین علاقمندان به موسیقی مورد توجه قرار گرفت است

او در اواخر دهه ۹۰ موفق شد شهرت خود را در بین واننده‌های آذری افزایش بدهد و حتی علاقمندان به موسیقی ایرانی به آهنگ‌های او علاقمند شدند.

داملا در مناُطق آذری زبان کشورمان نیز محبوب است آهنگ‌های او را گوش می‌کنند این خواننده تا به حال آهنگ‌های کُردی را هم کار کرده است و در بین علاقه‌مندان به موسیقی کردی نیز هوادارانی دارد

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها