|

بازی هوشی؛ اگه ابر قدرت باهوشایی بگو کدوم از خانوما که از فشن بوتیک خرید کرده پولدار؟

هدف یک بازی فکری اغلب یافتن راه حل یا الگوی پنهانی است که بلافاصله آشکار نیست و از تفکر انتقادی و استدلال برای رسیدن به پاسخ استفاده می کند.

لینک کوتاه کپی شد

بازی فکری نوعی پازل است که برای حل آن نیاز به تفکر زیاد با استفاده از منطق، خلاقیت و مهارت های حل مسئله دارد. این تست هاغ برای به چالش کشیدن و تحریک مغز طراحی شده است که اغلب به ترکیبی از ریاضی، زبان و مهارت های بصری نیاز دارد. بازی های فکری می توانند به اشکال مختلف مانند معما، پازل و بازی ارائه شوند. آنها می توانند از نظر دشواری از آسان تا بسیار چالش برانگیز متغیر باشند و می توانند به صورت فردی یا گروهی حل شوند.

هدف یک بازی فکری اغلب یافتن راه حل یا الگوی پنهانی است که بلافاصله آشکار نیست و از تفکر انتقادی و استدلال برای رسیدن به پاسخ استفاده می کند. حل بازی های فکری می تواند عملکرد شناختی، حافظه و خلاقیت را بهبود بخشد و همچنین می تواند راهی سرگرم کننده و سرگرم کننده برای گذراندن زمان باشد. علاوه بر این، والدین به دلایل زیادی کودکان خود را با معماها آشنا می کنند.  حل معماها برای بچه ها می تواند به طور قابل توجهی رشد مغز را تسریع کند. ما برای شما چندین بازی فکری بصری آماده کرده ایم امیدواریم که لذت ببرید.

لبل

 

پاسخ

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

زمان شما به اتمام رسید، توانستید پاسخ درست را پیدا کنید؟ اگر هنوز به جواب نرسیده اید، تصویر زیر راه حل این سوال ما بود

یکیش چون تخفیف داشته اون یکیم کارت طلایی داشته پس اولی فقط پولدار

لبل

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها