|

سروش رفیعی هم در مسیر بیرانوند؟

اقدام سروش رفیعی باعث شد تا سؤال‌هایی درباره آینده او در پرسپولیس و حضور احتمالی‌اش در تراکتور مطرح شود.

لینک کوتاه کپی شد

سروش رفیعی هافبک خلاق و خوش تکنیک باشگاه پرسپولیس در حرکتی عجیب در صفحه اینستاگرامی خود پست‌های زمان حضورش در باشگاه تراکتور را از آرشیو خارج کرد و این حرکت، گمانه‌زنی‌های زیادی را به دنبال داشت.

به گزارش «شایانیوز»  و به نقل از خبرورزشی؛ باید منتظر ماند و دید حرکت جنجالی سروش رفیعی به چه هدفی انجام شده. آیا بار دیگر او را در پیراهن تراکتور خواهیم دید یا رفیعی برای این کار، هدف دیگری داشته است.

این در حالی است که اخباری مبنی بر توافق بازیکنانی نظیر ترابی، اسماعیلی‌فر و بیرانوند نیز با باشگاه تراکتور به گوش می‌رسد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • کارشناس ارسالی در

    چه عالی؛خدا کنه تو اولین فرصت بره.واقعا سروش بدرد پرسپولیس نمیخوره.بازیکنی که بجای اینکه بازی کنه همش حرف میزنه و فقط فیگور میگیره و دنبال ریاست وسط زمینه بدرد نمیخوره.سروش فقط خطا کردن رو بلده.ای کاش بجای این شلوغ بازیها و حاشیه هایی که تراکتور واسه پرسپولیس درست کرد ( البته چوبش رو هم میخوره)!سه چهار بازیکن پرسپولیس رو یه شبه میبرد و پرسپولیس رو پاکسازی میکرد.پرسپولیس تو آسیا هم قهرمان میشه.این چهار نفر دانیال و سروش و فرجی و بیرانونده.بجاشون چهارتا بازیکن شش دانگ مث اورونوف می‌گرفت و عالی...
    البته که امیری هم باید می‌رفت و یه جای خالی واسه جذب یه بازیکن جوان و با کیفیت خالیی میکرد.ولی چه فایده که ....

  • پرسپولیس ارسالی در

    اینا بخاطر پول هرکاری میکنند طرف رفت خارج از کشور اصلا نتونست کاری کنه نمیکت نشین شد افت کرد همین تیم پرسپولیس بود طرف را بهترین کرد الان ببینید چطور جواب داد کسی که اصل نسب نداشت خوب نمیشه الانم سروش میخواد نامردی کنه مشکلی برید ولی اینا بدونید مثل قبلا نمیشه دوباره بیاید پرسپولیس چون ما هواداران اجازه نمیدیم واقعا پول پرست هستید و به هواداران پرسپولیس میگید همه چیز ما شما هستید بعد بخاطر یک چند میلیونی پرسپولیس را از پشت خنجر میزنید تف به این غیرت

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها