|

صاف کردن فوری مو با مواد طبیعی بدون نیاز به اتو / اینارو موقع کراتینه هم به سرت میزنن

در این مقاله در خصوص صاف کردن موها بدون اتو یه سری راه حل ها بهتون یاد دادیم که بسیار کارآمد و مفید هستن.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دقت کرده باشید در دنیایی داریم به سر میبریم که خیلی از افراد از چیزی که هستن راضی نیستن و مدام در حال تغییر خودشون هستن که خب این خلاء از کمبود عزت نفس هست که نشات میگیره چون این افراد چیزی که هستن رو قبول نکردن و در صورت یه تعریف و تمجید یهو خیلی ذوق میکنن و در صورت یه انتقاد هم به کلی نیست و نابود میشن که خب اینجوری بودن در نهایت اونا رو بلاتکلیف میذاره در واقع یکی از اصل های جذاب دیده شدن پذیرفتن خودمون با هر بدی و خوبی هست چون اینطوری اصیل و واقعی به نظر میاییم البته که منظور ما این نیست که شما برای زیبایی خودتون تلاش نکنید خیر مثلا در صورتی که خواستید لب هاتون رو از طریق برجسته کردن لب با آرایش برجسته کنید ایرادی نداره ولی اینجوری نباشه که از فرم لب های خودتون نفرت داشته باشید و مدام به فکر این باشید که اونا رو تغییر شکل بدید.

پس تلاش برای زیباتر شدن به هیچ وجه منع شده نیست و شما میتونید برای این منظور تلاش کنید مثلا در صورتی که پوستتون جوش داره چه ایرادی داره برای کاور کردن اون ها به سراغ بهترین کرم پودر برای پوست جوش دار برید و اونا رو صاف و صوف کرده و پوستتون رو آینه ای جلوه بدید. پس برای زیباتر شدن تقلا کنید به شرطی که خودتون رو هم دوست داشته باشید و سعی در زیر سوال بودن چیزی که هستید نداشته باشید مثلا اینطوری نباشه که اگر موی فر دارید و میخواهید اونا رو اصاف کنید هزار و یک راه برید و ؟آسیب های مختلف به موهاتون وارد کنید تنها برای این که به نظر صاف و شلاقی بیان خیر شما میتونید برای این منظور راه های بهتر و بی خطر پیدا کنید مثلا صاف کردن فوری مو با مواد طبیعی اون هم بدون نیاز به اتو مو که در ادامه به چندتا از اون ها اشاره میکنیم، پس با ما همراه باشید.

صاف کردن فوری مو با مواد طبیعی

صاف کردن مو با جو و آلوئه ورا

گفتیم که شما میتونید با مواد طبیعی موهاتون رو صاف کنید ولی مسئله تنها صاف کردن اون ها نیست بلکه میشه از این طریق تغذیه اون ها رو هم انجام بدید مثلا جوی دوسر یه ماده ی فوق العاده برای این منظور و همچنین تقویت و مرطوب کردن موها بشمار میره چرا که از مواد معدنی، پروتئین ها و ویتامین های متنوعی برخورداره که همه و همه موردنیاز مو هستن و از اون طرف آلوئه ورا هم دست کمی از این ماده نداره و میتونه علاوه بر تحریک کردن مو جهت رشد سبب نرم شدن اون هم بشه و حالا تصور کنید که این دو ماده با هم ترکیب بشن میتونن به چه بمبی برای موها تبدیل بشن پس معطل نکنید و ازشون برای این منظور استفاده کنید.

مواد لازم

  • یه دونه آلوئه ورا 
  • دو قاشق سوپ خوری جو، چیزی حدود سی گرم

طریقه ی مصرف

در وهله ی اول خمیر آلوئه ورا رو بردارید و با میزان جویی که گفتیم مخلوط کنید تا یه خمیر درست بشه و بعد اون رو به موهای خودتون بمالید و پوست سرتون رو باهاش ماساژ بدید و ماسک به دست اومده رو برای بیست دقیقه روی موهاتون باقی بذارید و بعد موها رو با آب سرد بشورید و از نرمی و لطافتشون نهایت لذت رو ببرید.

صاف کردن فوری مو با مواد طبیعی

صاف کردن مو با سرکه سیب و آب

شما میتونید از سرکه ی سیب علاوه بر سم زدایی بدن و کمک کردن به فرآیند گوارش برای صاف کردن موها اون هم بدون اتو استفاده کنید. در اصل این ماده میتونه PH موهای شما رو متعادل کرده و با شوره ها هم مبارزه کنه و در نهایت موهای سالم و قوی برای شما به ارمغان بیاره پس برای استفاده از اون برای این منظور به روش زیر عمل کنید.

مواد لازم

  • دو قاشق سوپ خوری سرکه سیب
  • یه فنجون آب

دستور العمل

در مرحله ی اول سرکه ی سیب رو با میزان آب گفته شده رقیق کنید و بعد محلول به دست اومده رو بعد از این که موهاتون رو شستید روی پوست سر بمالید و اجازه بدید که خشک بشه.

صاف کردن فوری مو با مواد طبیعی

صاف کردن مو با تخم مرغ و آرد برنج

تخم مرغ خواص بسیار زیادی داره و به همین علت یکی از اجزای اصلی در ماسک های مو بشمار میره چون موها رو قوی و سالم میکنه و ترکیب شدن اون با آرد برنج میتونه تاثیر بیشتری در این زمینه داشته باشه و چربی های اضافه ی مو رو بگیره و اونا رو از حالت وز بودن بودن خارج کنه پس طبق دستور العمل زیر به سراغ استفاده از این مواد برید.

مواد لازم

  • یه دونه سفیده تخم مرغ
  • سه تا قاشق آرد

دستور العمل

  • اول آرد برنج رو با سفیده ی تخم مرغ قاطی کنید و هم بزنید.
  • بعد مخلوط به دست اومده رو روی موهاتون بمالید.
  • حالات موها رو شونه کنید و بذارید مواد به همه ی قسمت های اون ها مالیده بشه و برای یک ساعت باقی بمونه.
  • بعد از گذشت این مدت زمان حالا موهاتون رو شامپو بزنید و با آب ولرم آبکشیشون کنید.

صاف کردن فوری مو با مواد طبیعی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها