|

بیوگرافی سارا و نیکا فرقانی و زندگی مدرن در سوئد / دهه هشتادین اما با چهره هایی زنانه

سارا و نیکا فرقانی بازیگران سریال پایتخت هستند که از بچگی به عرصه بازیگری ورود کردن و حالا تبدیل به بازیگرانی مشهور شده اند.

لینک کوتاه کپی شد
8

شایانیوز- سریال "پایتخت" فصل هفتم رفت واسه ساخت. احتمالا خیلی از خونواده های ایرانی الان خوشحالن چرا که طرفدار این سریال بودن و هستن. خیلی کم پیش میاد فیلم و یا سریالی اینچنین اتفاق بیوفته و اونقدر قشنگ و دوست داشتنی باشه که مخاطب دلش بخواد ادامه داستانش رو هم ببینه و بدونه. پایتخت از دست سریال های تلویزیونی بود که این موضوع براش رخ داد تازه اونم نه به شکل معمولی، بلکه تا فصل هفتم کشید و حالا افراد زیادی هستن که با شنیدن خبر ساخت پایتخت 7 خوشحال هستن. اولین فصل این سریال که در سال 1390 در عید نوروز پخش شد، بازیگرانی همچون محسن تنابنده و ریما رامین فر و علیرضا خمسه و البته احمد مهرانفر حضور پیدا کردند. همچنان این بازیگران حضور دارند به جز بابا پنجعلی که مثلا فوت شده! از طرفی هم سارا و نیکا فرقانی در فصل ششم دیگه حضور نداشتن چرا که ممنوع التصویر شدن و کارگردان کار مجبور به چیدن سناریویی بدون سارا و نیکا (دختران دوقلوی نقی و هما) شد.

گرچه که خیلی از افراد بر این نظر بودند سارا و نیکا بازیگری بلد نیستن و دیالوگ خاصی هم نداشتن، ما بود و نبودشون به شدت تو پایتخت حس شد و خیلی به دل مخاطب ننشست. سارا و نیکا فرقانی که اون زمان تنها 7 سال سن داشتند، حالا دخترانی جوان و بیست ساله شده اند که زیبایی خاص خود را دارند.

سارا و نیکا فرقانی

بیوگرافی سارا و نیکا فرقانی

سارا و نیکا فرقانی اصل از متولدین دهه هشتاد هستند که خب در 8 مرداد 1383 در تهران به دنیا اومدن و خیلی ساله که ساکن سوئد هستند. وود خواهران دو قلو به دنیای بازیگری از پایتخت نیست و در واقع برمیگرده به سالها قبلش که تقریبا زیر یک سال سن داشتند. سارا و نیکا هنوز 1 سالشون هم نشده بود که با سریال دوباره زندگی پا به این عرصه گذاشتند.

سارا و نیکا فرقانی

اولین تجربه بازیگری سارا و نیکا 

همونطور که اشاره شد اولین تجربه حضور هنری سارا و نیکا فرقانی به سریال "دوباره زندگی" به کارگردانی نادر مقدس در سال 1384 بر میگرده که خب این دو خواهر تنها 9 ماه داشتند و در اون سریال هم نقش دو خواهر رو ایفا کردند و جالبه که هیچ کجا هم به تنهایی حضور نداشتن و همیشه هر جا که خواهر دو قلو نیاز بده سارا و نیکا انتخاب شدند. در این داستان این دو خواهر از هم جدا شده بودن و یکیشون تو خانواده ثروتمند و دیگری در خانواده ای مذهبی بزرگ شد.

سارا و نیکا فرقانی

سارا و نیکا فرقانی چجوری سر از پایتخت درآوردن؟

همین شد که آقای رسول حاتمی از این سریال از خانواده فرقانی خبر داشت و بر اساس شناختی که ازشون داشت، اونها رو به سیروس مقدم برای پایتخت 1 معرفی نمود. سپس سارا و نیکا تست داده و بعدش در دفتر برزو نیک نژاد (فیلمنامه نویس) برای نقش دوقلوهای پایتخت انتخاب شدند.

سارا و نیکا فرقانی

علاقمندی های سارا و نیکا

سارا و نیکا فرقانی درست به مانند دیگر بازیگران ازشون مصاحبه های گوناگونی گرفته شد که خب همیشه در پاسخ به این سوال که آیا تمایل بر ادامه بازیگری دارند یا خیر جواب میدادن هنوز هیچ تصمیمی ندارند و دلشون میخواست که درس بخونن. نیکا اون زمان به دندانپزشکی علاقمند بود و جالبه که تصاویر بسیار هم در کنار سگ ها دارند و از علاقشون به حیوانات بنوشن میده. سارا و نیکا فرقانی سال گذشته بود که در یکی از استوری ها خبر از بازیگری دادند اما خب هنوز هیچ رد و نشونی از بازیگری در پروژه یا دیگر نیست.

خانواده و مهاجرت

سارا و نیکا فرقانی سالهاست که در سوئد زندگی می کنند و حتی برای بازی در پایتخت هم میومدن چند ماهی ایران و برمیگشتن. پدر سارا و نیکا فوتبالیست بود و تو لیگ جوانان در تیم های عقاب و راه آهن 15 سال توپ زد و به خاطر حادثه ای که در فوتبال براش پیش اومد دیگه نتونست فوتبال رو ادامه بده و همین شد که بعد از مدتی پس از فصل دو پایتخت از سال 1392 خانواده فرقانی برای ادامه تحصیل دختران دوقلو عازم کشور سوئد شدند تا دخترا در این کشور به تحصیلات خود ادامه دهند.

سارا و نیکا فرقانی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها