|

راهنمای خرید بهترین گوشیه 15 میلیونی / اینا صدتا جون دارن بنداز تو لباسشویی آخ نمیگن

در این مقاله چندتا از بهترین گوشی های 15 میلیونی رو بهتون معرفی کردیم تا خرید بهتر و راحت تری داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- گوشی رو میشه یکی از وسلیه های مهم در این روزها بشمار آوورد که یه جورایی زندگی بدون اون سر نمیشه و همه بهش وابستگی دارن و فرقی هم نمیکنه که در چه سن و سالی باشن پیر باشن و بهترین گوشی برای افراد سالمند رو داشته باشن و یا کوچیک باشن و بهترین گوشی ها برای کودکان در دستشون باشه در این بین همه استفاده های خودشون رو از این وسلیه دارن و میشه گفت شبشون بدون گوشی روز و روزشون بدون اون شب نمیشه پس یه جورایی این وسیله تبدیل به یه دوست و به قولی محرم اسرار برای خیلی هامون شده و خب اطلاعات زیادی از ما تو اون گنجونده شده.

پس با این حساب شما باید یه گوشیه با کیفیت و خوب داشته باشید چون بالاخره در صورتی که این دوست همیشگیه شما خوب کار نکنه و هی هنگ کنه و سوال براتون پیش بیاره که چرا گوشیم مدام خاموش و روشن میشه و... حسابی کلافه خواهید شد پس دقت کنید که گوشی با کیفیت بالا تهیه کنید تا اینطور مشکلات براتون پیش نیاد و در این بین هم اصلا فرقی نمیکنه که بودجه تون به بهترین گوشی تا 5 میلیون برسه و یا بیشتر، مسئله ای که خیلی مهمه این هست که بهترین بازار رو باید از آن خودتون کنید به همین دلیل ما هم در این مقاله برای این که به شما برای خرید بهترین گوشی تا 15 میلیون یه سری راهنمایی ها کرده باشیم چندتا از اونا رو بهتون معرفی میکنیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

خرید بهترین گوشیه 15 میلیونی

گلکسی A54

بریم سراغ اولین محصولی که در لیست این مقاله قصد معرفیش رو داریم یعنی گلکسی A54 تاز برند سامسونگ که از زمان عرضه تا به امروز تونسته رضایت کاربرهای زیادی رو جلب کنه. کمپانی کره ای برای این محصول از یه نمایشگر به اندازه ی 6.4 اینچ استفاده کرده که از نوع سوپر امولده و رزولوشنش فول اچ دی پلاسه و توان نوسازی تصویردر هر ثانیه در این نمایشگر برابر با 120 هرتزه و حداکثر میزان روشناییش در طول روز و زیر نور خورشید 1000 نیت هست که این عدد کار کردن با اون رو زیر نور خورشید راحت میکنه.

در زمینه ی پردازنده برای این محصول از یه تراشه ی 5 نانومتری اگزینوس 1380 استفاده شده که قدرت پردازشی خوبی داره. دوربین اصلیش سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفیش هم سنسور 32 مگاپیسکلس داره که روی هم رفته عکس و فیلم های با کیفیتی رو ثبت و ضبط میکنن. باتری هم از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره و طول عمر خوبی از خودش نشون میده.

خرید بهترین گوشیه 15 میلیونی

ردمی نوت 12 پرو

نوبتی هم که باشه نوبت یکی از بهترین های شیائومی در این بازه ی قیمت در بازاره یعنی ردمی نوت 12 پرو که خریداران زیادی داره و میتونه یه گوشی همه چی تموم باشه. برای نمایشگر این محصول از یه پنل به اندازه ی 6.67 اینچ استفاده شده که رزولوشن فول اچ دی پلاس داره و توان نوسازی تصویر در اون در هر ثانیه برابر با 120 هرتزه واین عدد یعنی شما محتواهای مختلف رو در این پنل با کمترین میزان تاخیر مشاهده خواهید کرد.  

در زمینه ی پردازنده هم برای این محصول از یه تراشه ی 6 نانومتری مدیاتک دیمنسیتی 1080 استفاده شده که برای کارهای روزمره مناسبه. دوربین اصلی سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی سنسور 16 مگاپیکسلی داره که میتونن لحظات شما رو به خوبیه هر چه تمام تر براتون ثبت کنن. باتری هم از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره وشارژدهیه خوبی هم داره.

خرید بهترین گوشیه 15 میلیونی

آنر X9a نسخه 256/8 گیگابایت

بریم سر وقت آخرین محصولی که در لیست این مقاله قصد معرفی اون رو بهتون داریم یعنی آنر X9a که کمپانی سازنده براش از یه نمایشگر به اندزه ی 6.67 اینچ استفاده کرده که از نوع امولده و رزولوشن اون فول اچ دی پلاسه که با این حساب کیفیت تصویر خوبی ارائه میکنه. توان نوسازی تصویر در هر ثانیه در این پنل هم برابر با 120 هرتزه. اما موضوعی که ظاهر این گوشی رو بسیار خاص کرده نسبت نمایشگر به بدنه در اون هست که حدود 90 درصده و این عدد تنها در گوشی های پرچمدار به چشم میخوره.

به عنوان پردازنده برای این گوشی یه تراشه ی 6 نانومتری اسنپدراگون 695 تعبیه شده که نسبت به قیمت عملکردش خوبه. دوربین اصلی گوشی سنسور 64 مگاپیکسلی و دوربین سلفی سنسور 16 مگاپیکسلی داره. باتری هم از 5100 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره و طول عمر خوبی داره.

خرید بهترین گوشیه 15 میلیونی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها