|

جذاب ترین رنگ رژها که ازتون ملکه میسازه / اگه هنوز اینارو نداری باید بگم از دنیا عقبی

در این مقاله در خصوص رژهای پر استفاده و جذابی که باید به عنوان یه خانوم داشته باشید صحبت کرده و چند رنگ زیبا بهتون معرفی کردیم.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- یه موضوعی که در خصوص آرایش وجود داره این هست که این روزا افراد پی بردن که باید با استفاده از اون زیبایی های صورتشون رو بولد و صد البته ایرادات اون رو کاور کنن مثلا دیگه دوره ی آرایش های عروس قدیمی که به کلی از عروس خانوم یه آدم دیگه میساختن طوری که داماد از خودش میپرسید این زنه منه گذشته و الان همه به دنبال میکاپ های لایت و نچرال هستن مثلا تا وقتی آرایش شیک برا دانشگاه هست دخترای دانشجو به دنبال آرایش های غلیظ نمیرن چون اینطوری جلف دیده میشن و صد البته که هیچ کسی این رو نمیخواد حتی اگر تو عروسی باشه چه برسه دیگه تو یه محیط عمومی و رسمی  مثل دانشگاه!

در این بین البته در صورتی که یه میکاپ خوب میخواهید باید مهارت لازم رو در این زمینه داشته باشید مثلا در صورتی که صورت لاغر و استخونی دارید ولی میخواهید که گونه هاتون به چشم بیاد باید آرایش برجسته کردن گونه رو بلد باشید و با اجرای اون به این هدف برسید که البته با تمرین و تکرار هست که این مهارت به دست میاد پس سعی کنید که دست خودتون رو هم برای این موضوع روون کنید. اما نکته ی بعدی برای رسیدن به یه میکاپ خوب لوازم آرایشی خوب هست چون بدون ابزار خوب نتیجه ی کار هم خوب نمیشه البته که یه سری لوازم آرایش هست که هر خانومی باید اونا رو داشته باشه مثل رژهای جذاب که بودنشون تو کیف هر خانوم به روزی از واجباته و حالا ما تو این مقاله چندتا از اونا رو که باید داشته باشید بهتون معرفی میکنیم تا کیف لوازم آرایش خودتون رو تکمیل کنید، پس با ما همراه باشید.

رژهای پر استفاده

رژ های نود نچرال و البته شیک

طیف رنگ های نود رو توی رژ لب میشه از محبوب ترین رنگ ها بشمار آوورد که در این سال های اخیر بسیار مورد توجه خانوم ها بودن و دلیل این موضوع همه کاره بودن این رنگ رژها هست چون شما میتونید ازشون برای هر مناسبتی چه رسمی و چه غیر رسمی استفاده کنید و به زیبایی هر چه تمام بدرخشید. همچنین این مدل از رژها برای استفاده های روزمره مثل محل کار و دانشگاه هم ایده آل هستن و جلوه ی شیکی به چهره ی شما میبخشن.

شما میتونید این رنگ رژها رو بسته به مناسبت ها استفاده کنید مثلا برای یه دورهمی دوستانه یه رنگ نود با ته رنگ صورتی میتونه بسیار زیبا باشه و برای یه قرار رسمی نود با ته رنگ قهوه ای زیباست.  البته که شما باید در انتخاب رنگ نودی که بهتون میاد به رنگ پوستتون هم توجه کنید و ببینید که به تناژ پوستیه شما چه رنگی بیشتر میاد و مطمئن باشید که دست خالی نخواهید موند.

از دیگر خوبی هایی هم که این رنگ ها دارن این هست که شما نگرانی از بابت ست کردنشون نخواهید داشت چون به هر رنگ لباسی میان.

رژهای پر استفاده

رژ های قهوه ای سرسنگین و البته مدلینگی

محبوبیت رنگ قهوه ای بین رژلب ها اصلا چیز تازه ای نیست چون این رنگ به خصوص قهوه ای تیره و مات راه خودش رو در دنیای مد هم باز کرده و بسیار پر استفاده هست و شما میتونید در میکاپ مدل ها به این رنگ بربخورید و خوبی هم که دارن میتونید طیف روشن این رنگ رژها رو برای استفاده ی روزانه بزنید و در صورتی هم که میخواهید عمق بیشتری به میکاپتون ببخشید به سراغ رنگ های تیره ترش برید. همچنین از دیگر ویژگی های این مدل از رژ ها میشه به این که برای رنگ پوست های مختلف مناسب هستن اشاره کرد که خب این یعنی شما میتونید بدون درنگ و تامل به سراغش برید.

البته که در بین تنوع زیادی که رژ های قهوه ای دارن قهوه ای شکلاتی بسیار همه پسند تر بوده و طرفدار های بیشتری داره در صورتی هم که از روی اون برق لب بزنید میتونید یه زیبایی ترند و جاودانه برای خودتون بسازید که البته برای استفاده در همه جا مناسب نیست.

رژهای پر استفاده

رژ لب صورتی زیبایی دخترانه ای بهتون میبخشه

رژ لب صورتی و یا هماهنگ با لب برای وقتایی که یه آرایش مینیمال و ساده رو ترجیح میدین بسیار مناسبه و برای موقعیت های مختلف مثل سره کار و دانشگاه مناسبه. به هر میزان هم که رژ شما به رنگ طبیعیه لب هاتون نزدیک باشه زیباتر خواهید شد و به چشم اطرافیانتون نچرال به نظر میایید. 

رژهای پر استفاده

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها