|

طرح فروش کرمان موتور؛ قیمت بازار اما شرایط پرداخت قسطی

کرمان موتور در یک طرح فروش نقد و اقساطی یه محصول خود را برای فروش عرضه کرد

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شرایط فروش سه محصول کرمان موتور با دو روش نقد و اقساط فعال از چهارشنبه هفته گذشته فعال شده است. اما در این طرح کدام محصولات کرمان موتور و تا چه تاریخی عرضه می‌شوند؟

عرضه محصولات کرمان موتور از 29 خرداد 1403 آغاز شد و قرار است تا نیمه تیر ماه ادامه یابد. 

شرایط فروش محصولات کرمان موتور

در این طرح سه خودروی جک J4، کی ام سی T8 و کی ام سی A5 به فروش می‌رسند.

خودروی KMC A5 فقط به صورت اقساطی به فروش می‌رسد و دو طرح ۱۸ و ۳۰ ماهه برای فروش این کراس اوور در نظر گرفته شده است. سود تاخیر سه درصد ماهانه محاسبه می‌شود و موعد تحویل پس از ۹۰ روز کاری خواهد بود.

دو خودروی جک J4 و کی ام سی T8 هم به صورت نقدی و هم به صورت اقساطی به فروش می‌رسند. این دو خودرو با اقساط ۱۸، ۲۴ و ۳۰ ماهه به فروش می‌رسند و سود تاخیر آن‌ها سه درصد ماهانه محاسبه می‌شود.

این نکته را باید در نظر گرفت که KMC T8 با موعد تحویل ۶۰ روز کاری به فروش می‌رسد و J4 موعد تحویل ۹۰ روزه دارد.

کرمان موتور

خودروهای کرمان موتور در بازار آزاد چند؟

محصولاتی که کرمان موتور در این طرح فروش عرضه می کند در بازار و کارخانه اختلاف قیمت چندانی ندارند و همین امر شاید سبب شود متقاضیان از عرضه اقساطی این محصولات استقبال کنند. کی ام سی T8 که قیمت موصبش یک میلیارد و 697 میلیون تومان است در بازار آزاد 50 میلیون تومان ارزان تر یعنی حدود به یک میلیارد 650 میلیون تومان قیمت گذاری می شود. جک J4 هم که قیمت کاخانه اش 791 میلیون تومان است در بازار آزاد 797 میلیون ارزش گذاری می شود و در نهایت کی ام سی A5 هم که هنوز به بازار عرضه نشده و این اولین سری از فروش این خودرو است.

رونمایی و معرفی KMC A5

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها