|

بهترین گوشی های سامسونگ با قیمت مناسب / سامسونگ برا اینا جیبتو خالی نمیکنه خیالت تخت

در این مقاله چندتا از بهترین گوشی های سامسونگ با قیمت مناسب رو بهتون معرفی کردیم تا خرید بهتر و راحت تری داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا دیگه از کوچیک و بزرگ همه یه گوشی دارن و زندگی ها سخت با این وسیله ی الکترونیکی کوچک گره خورده و انگار بدون گوشی نمیشه اصلا شب رو روز و روز رو شب کرد و خیلی از ماها از اول صبح با این وسیله چشم باز میکنیم و تا آخر شب هم که بخواهیم بخوابیم با این وسیله سر و کله میزنیم و برای آخرین بار یه دوری تو اینستا میزنیم و بعد تازه چشم میبندیم برای خواب که خب این روند نشون میده که وقتی که گوشی نباشه انگار یه چیزه مهم در زندگی نیست و شما مسلما کمبود اون رو حس خواهید کرد ولی خب در این بین باید خیلی مواظب باشید که به این وسیله معتاد نشید و اینطوری نباشید که مدام سرتون توی گوشی باشه و نشه دو کلام تو دنیای واقعی باهاتون حرف زد.

همچنین موضوع دیگه ای که در این بین وجود داره این هست که شما باید دقت کنید که گوشیتون از کیفیت بالایی برخوردار باشه چون بالاخره دارید ساعات زیادی رو باهاش سپری میکنید و در صورتی که محصول بد و بی کیفیتی تهیه کرده باشید باید منتظر این باشید که با مدام هنگ کردن بره روی مختون پس باید در وهله ی اول و قبل از خرید گوشی تحقیقات لازم رو کرده باشید تا یه محصول درست و حسابی تهیه کنید و بتونید بهترینه بازار رو با توجه به بودجه تون از آن خودتون کنید که در همین راستا و برای این که ما هم در تحقیقات شما یه کمکی بهتون کرده باشیم میخواهیم چندتا از بهترین گوشی های سامسونگ با قیمت مناسب رو بهتون معرفی کنیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین گوشی سامسونگ با قیمت مناسب

گلکسی A15 از بهترین گوشی های سامسونگ با قیمت مناسب

بریم سراغ اولین محصولی که در لیست این مقاله میخواهیم بهتون معرفی کنیم یعنی گلکسی A15 که با داشتن 200 گرم وزن یه گوشیه خوش دست بشمار میاد. این محصول از یه نمایشگر به اندازه ی 6.58 اینچ برخورداره که از نوع سوپر امولده و روزلوشن خوبی داره. حداکثر میزان روشنایی این محصول 800 نیت هست که با این عدد کار کردن با اون زیر نور خورشید کار خیلی سختی نیست. 

در زمینه ی پردازنده هم برای این محصول یه تراشه ی Helio G99 تعبیه شده که سرعت پردازشیه خوبی داره. دوربین اصلی محصول سنسور 50 مگاپیکسلی داره و دوربین سلفی سنسور 13 مگاپیکسلی داره که روی هم رفته میتونن عکس و فیلم های باکیفیتی رو ثبت و ضبط کنن. باتری محصول هم از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره که از فست شارژ هم پشتیبانی میکنه.

بهترین گوشی سامسونگ با قیمت مناسب

گلکسی A35 از بهترین گوشی های سامسونگ با قیمت مناسب

بریم سر وقت دومین محصول این مقاله یعنی گلکسی A35 که از زمان عرضه تا به امروز تونسته طرفدارهای بسیاری رو جذب کنه و رضایت کابران رو به خوبی جلب کنه؛ کمپانی کره ای برای این محصول خودش از یه صفحه نمایش به اندازه ی 6.6 اینچ استفاده کرده که رزولوشن فول اچ دی و کیفیت تصویر خوبی داره و توان نوسازی تصویر در هر ثانیه در اون برابر با 120 هرتزه و حداکثر میزان روشناییش در محیط بدون سقف برابر با 1000 نیته که این عدد نشون میده که شما موقع کار کردن باهاش در زیر نور خورشید اذیت نخواهید شد.

به عنوان پردازنده هم از یه تراشه ی Exynos 1380 استفاده شده که قدرت و کیفیت خوبی از خودش ارائه میکنه. دوربین اصلی محصول سنسور 50 مگاپیکسلی داره و دوربین سلفی هم سنسور 13 مگاپیکسلی که روی هم رفته میتونن لحظات شما رو به خوبی ثبت و ضبط کنن.

بهترین گوشی سامسونگ با قیمت مناسب

گلکسی A05s از بهترین گوشی های سامسونگ با قیمت مناسب

نوبتی هم که باشه نوبت گلکسی A05s هست که با داشتن 194 گرم وزن یه گوشی بسیار سبک بشمار میاد و دستتون از کار کردن طولانی مدت با اون خسته نخواهد شد. نمایشگر این محصول 6.7 اینچ اندازه داره و رزولوشنش فول اچ دیه و با توجه به قیمت کیفیت تصویر خوبی هم ارائه میکنه و همچنین توان نوسازی تصویر در هر ثانیه در این نمایشگر برابر با 90 هرتز هست.

یه تراشه ی Snapdragon 680 4G به عنوان پردازنده به کار برده شده که میتونه برای کارهای روزمره عملکرد خوبی از خودش نشون بده. دوربین اصلی محصول سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سنسور 13 مگاپیسکلی داره و روی هم رفته کیفیت خوبی ارائه میکنن. باتری هم از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره بوده و طول عمر خوبی از خودش نشون میده.

بهترین گوشی سامسونگ با قیمت مناسب

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها