|

مانتوهای تابستانی ترند 1403 / فصل خنک پوشیدنه ولی سانتالیسم تیپت نیوفته اینا خوراکن

در این مقاله چندتا از مانتوهای تابستانی ترند 1403 رو بهتون نشون دادیم تا برای این فصل استایل های زیبا و خاص داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- استایل خوب داشتن این روزا بسیار مهمه چرا که ما خواه ناخواه بخواهیم و یا نخواهیم از روی لباس هامون قضاوت خواهیم شد مثلا در صورتی که جهت استخدام لباس مناسب برای مصاحبه ی کاری نپوشید و به جای این که با استایل رسمی حاضر بشید لباس های غیر رسمی بپوشید به عنوان مثال برید سراغ شلوار زاپ دار مسلما در نظر کارفرما آدمی که دل به کار بده به نظر نیایید چرا که بالاخره آدمی که در لباس پوشیدنش نظم نداشته باشه مسلما در کارش هم این نظم رو نخواهد داشت هر چند که استثنا هم در این موضوع وجود داره ولی موضوع اینجاست که ما باید سعی کنیم که در زمینه های مختلف و از جنبه های متفاوت خودمون رو به کمال برسونیم حالا میخواد از لحاظ کاری باشه یا حتی استایل.

پس مهمه که برای داشتن استایل شیک تلاش کنید و برای این منظور یه سری از اصول و قواعد مد و فشن رو بدونید و سبک های مختلف استایل رو بشناسید و تفاوت های اونا رو از هم تشخیص بدید تا بتونید به سراغ اون سبکی برید که علاوه بر این که دلخواه و مورد پسندتون هست مناسب ویژگی های ظاهری و فیزیکیتون هم باشه بنابرین باید در خصوص خودتون و این که چی بهتون میاد و چی نمیاد هم اطلاعات کافی داشته باشید و بر اساس اون ها به سراغ انتخاب برید. اما نکته ی دیگه ای که در این زمینه وجود داره این هست که شما باید از مدهای روز هم خبر داشته باشید تا بلکه بتونید استایل به روزی داشته باشید به همین دلیل در این مقاله میخواهیم چندتا از مانتوهای تابستانی ترند 1403 رو بهتون نشون بدیم تا با رفتن به سراغ اون ها خوشتیپ تر بشید، پس با ما همراه باشید.

مانتوهای تابستانی ترند 1403

مانتوهای دو تکه نخی خنکی و سادگی رو یکجا دارن

یکی از مدل های مانتو که به تازگی بین خانوم ها بسیار محبوب و ترند شده مانتوهای دو تکه هست که از اون جایی که دامن و مانتو با هم هستن شما دیگه نیازی به این که فکر کنید برای ست کردن شلوار با مانتوتون چیکار کنید نخواهید داشت. همچنین این مدل از مانتوها بسیار خنک و راحت هستن به همین دلیل در گرمای تابستون میتونن یه انتخاب بسیار مناسب باشن. در بیشتر مواقع طراحان لباس این مدل از مانتوها رو با دامن اون ها یه رنگ طراحی میکنن ولی خب این روزا برای این که جذابیت بیشتری به استایل شما داده بشه و تیپتون جوری نباشه که احساس یکنواختی از اون دریافت کنید این دو آیتم رو با رنگ های مختلف تولید میکنن که البته کنار هم زیبایی خاص و منحصر به فردی دارن.

مانتوهای تابستانی ترند 1403

مانتوهای جلو بسته ی نخی آیتم های همه چی تموم و تابستونی

در صورتی که از طراحان و فروشندگان لباس بخواهید که یه استایل پرطرفدار و صد البته محبوب رو بهتون معرفی کنن بی شک انتخاب اون ها استایل های کژوال هست و دلیل این موضوع هم اینه که این مدل از استایل ها کاربردی هستن و شما میتونید برای موقعیت های زیادی به سراغ استفاده ازشون برید و باهاشون به زیبایی هر چه تمام تر بدرخشید مثلا میشه با یه استایل این مدلی به بهترین شکل ممکن در قرار دوستانه ای که توی کافه دارید حاضر بشید. 

از اون جایی هم که این مدل از استایل زرق و برق نداره و سادگی توی اون حرف اول رو میزنه باید به سراغ آیتم هایی رفت که این ویژگی رو دارن مثلا مانتوهای جلو بسته ی نخی که همیشه ترند هستن یکی از این مدل از آیتم ها اند که تابستون امسال هم مجددا مورد توجه قرار گرفتن و شما میتونید با رفتن به سراغشون هم شیک و پیک و هم ترندی جلوه کنید.

مانتوهای تابستانی ترند 1403

کفتان میتونه یه انتخاب خاص باشه برا تابستون

در صورتی که میخواهید تو تابستون به سفر برید و به دنبال یه مانتو هستید که علاوه بر شیک بودن کارتون رو هم راحت کنه و باهاش مجبو نباشید لباس های دیگه هم ست کنید کفتان میتونه یه انتخاب عالی باشه که به صورت یکپارچه از قسمت سرشونه ها تا ساق پا ادامه داره و یه سره اومده و برای هر اندامی از چاق تا لاغر مناسبه و شما میتونید باهاش حسابی خوشتیپ به نظر بیایید. گفتیم هم که از اون جایی که یه سره و جلو بسته هست دنگ و فنگی هم برای ست کردن لباسو شلوار از زیر اون نخواهید داشت.

مانتوهای تابستانی ترند 1403

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها