|

معرفی ایده‌آل ترین ضد آفتاب سبک / اینا هم ده سال سنتو کم میکنن هم پوشانندگی دارن اوف

ضد آفتاب ها انواع بسیار مختلفی دارند که در این مطلب قراره با اون دست از محصولاتی که کادر خوبی دارند همراه با سبکیه قابل توجه، آشنا بشیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خب داشتن یه پوست صاف و یکدست بیخود و بی جهت به دست نمیاد و حتی افرادی که صاف ترین پوست ها رو هم دارند، باز وقتی روتین پوستی مناسب نداشته باشن و مراقبت های لازمه رو نکنند، به پوست لطیف و صاف و قشنگ آسیب جدی وارد کرده اند. بی شک یکی از بهترین آیتم ها در این راستا و برای رسیدن به چهره ای زیبا، استفاده از کرم ضد آفتاب می باشد. ضد آفتاب ها انواع بسیار مختلفی دارن که برای پوست های مختلف تولید میشن. اما جدا از محافظتی که ضد آفتاب ها میتونن داشته باشن، بسیاری از بانوان اون کاوری که کرم به پوست میده هم براشون مهمه. چرا که میان و کرم پودر رو حذف میکنن، در عوض ضد آفتاب رو دو جانبه استفاده می کن. یعنی هم محافظت از پوست و هم کاوری که چهرشون رو آراسته و تمیز تر نشون بده. اما اینکه کدوم برند از کرم ضد آفتاب میتونه این وظیفه رو بهتر انجام بده اهمیت فراوونی داره که در این مطلب با چند تا از بهترین اونها آشنا میشیم. پس در ادامه مطلب ما همراه باشید.

354634

پوشش سبک و قوی معیار ثابتی که همه خانوما انتظار دارن

همه ما میدونیم که ضد آفتاب ها به عنوان پلی مستحکم میون سلامت و زیبایی هستند که هر دو آیتم رو به ما هدیه میدن. از طرفی به دلیل اینکه تنوع و تعداد در این محصولات فراوون هستند، جهت یتونید از خواص معجزه آسای اونها بهره مند بشید، به ویژگی های غلظت رنگدانه و قدرت پوشانندگی و همچنین بافت ابریشمی که دارند دقت داشته باشید.

فراموش نکنید که اگر غلظت پیگمنت رنگ در فرمولاسیون ضدآفتاب‌ های رنگی زیاد باشه، کرم روی پوست ماسیده میشه و اگر غلظت کم باشه، قدرت پوشانندگی کرم کاهش پیدا میکنه. اگر به‌ دنبال محصولی با پوشانندگی بالا هستید، یادتون باشه که بررسی کمی و کیفی رنگدونه‌ها رو یادتون نره.

دومین ملاکی که در انتخاب ضدآفتاب باید بهش توجه داشت، سبک و میزان جذب بافت کرم هستش. کرم‌ های سبک، چربی و پارابن ندارن، پوست صورت رو چرب و براق نمیکنن و همچنین خیلی سریع جذب خواهند شد که خب همه اینها ویژگی های قابل توجهی هستند. از طرفی این محصولات میتونن خیلی در جلوگیری از پیری زودرس، بروز لک، تیرگی، حساسیت و التهابات پوستی تاثیر داشته باشند.

001

ضد آفتاب بایودرما واسه پوست های لک داره

بایودرما خیلی معروفه و یکی از بهترین محصولاتش ضد آفتاب ها هستند که خب بایودرما اومده و ویژه افرادی که روی پوستشون خیلی لک دارن محصولی تولید کرده. این ضد آفتاب از نظر پزشک ها هم میتونه روی کاهش لک‌ های پوستی، در برابر طیف گسترده‌ای از امواج مضر محافظت کنه و هم کاوری مناسب داره.

این محصول چربی و پارابن نداره و از طرفی هم با بافت سبک و ملایمش میتونه به سرعت جذب پوست شما بشه. همچنین این محصول به‌ دلیل داشتن ویتامین C و E بر خاصیت آنتی‌اکسیدانی افزوده و از بروز لکه‌ های جدید میتونه جلوگیری و پیشگیری داشته باشه. خاصیت مرطوب‌کنندگی و آبرسانی این کرم، باعث پیشگیری از افتادگی و کم شدن چین‌ وچروک خواهد شد.

635465

ضد آفتاب برایت مکس فیوژن یکی از بهترین ضد آفتاب های دنیا

اگر دلتون میخواد که هم یه آرایش ملایم داشته باشید و هم از محصولی استفاده کنین که از پوست شما به خوبی مراقبت کنه، میتونید برید سراغ ضدآفتاب های رنگی فیوژن که گزینه ای به شدت مناسب هستند. این کرم بر پایه آبه و میتونه به شدت فوق‌العاده سبک باشه که به‌ همین دلیل سرعتش تو جذب به پوست بالاست. همچنین به دلیل نداشتن الکل، یه پوسس طبیعی روی پوست ایجاد میکنه و باعث هیچ حساسیتی نخواهد شد.

ضد آفتاب برایت مکس فیوژن، غیر کومدوژنیک و چربیه و با خواص آبرسانی که داره، خطر حساسیت رو به شدت کاهی میده. این کرم به‌ عنوان یکی از بهترین ضد آفتاب های دنیا در 3 رنگ لایت، برنزی و همچنین مدیوم تولید میشه. نوع رنگی این ضد آفتاب ها، نیاز روزانه شما رو در استفاده از کرم‌ پودر برطرف کنه.

65464

ضد آفتاب پریم جوان کننده

شما با هر تیپ پوستی، میتونید از این ضد آفتاب رنگی جوان‌ کننده استفاده داشته باشید. چرا که این محصول نه‌ تنها لایه‌ های فوقانی و عمیق رو از اشعه‌ های آسیب زای اطراف حفظ میکنه، بلکه با بهبود در بافت ارتجاعی پوست، میتونه به استحکام پوست و کاهش چروک‌ ها میشه.

پریم، یک ایده جدید و مبتکرانه هستش که 3 عملکرد هم‌ زمان جذاب داره. ضد آفتاب، ضد چروک و البته مرطوب‌ کننده. از ویژگی های این کرم اینه که هم فاقد چربی و هم دارای عصاره تاک هستش که عملکردی به شدت جذاب در جوان‌سازی از نظر کلینیکی داره.

1684153702

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها