|

بهترین گوشی های شیائومی با قیمت مناسب / چه نشستی که شیائومی با اینا آتیش زده به مالش

در این مقاله چندتا از بهترین گوشی های شیائومی با قیمت مناسب رو بهتون معرفی کردیم که از کیفیت خوبی برخوردار هستن.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا جایگاهی که گوشی در زندگی ما داره برای هیچ کس پوشیده نیست چرا که این وسیله ی الکترونیکی کوچک کاربردهای بسیار زیادی در زندگیه ما داره مثلا شما فکرش رو کنید که میتونید با یه گوشی با عزیزان و دوستاتون در یه قاره ی دیگه تماس تصویری داشته باشید و رفع دلتنگی کنید که خب این واقعا خارق العاده هست ولی خب استفاده از گوشی تا جایی خوبه که تبدیل به اعتیاد نشه چون میدونید که هر چیزی که افراط و تفریط در اون باشه مسلما خوب نیست پس حد رو در این موضوع رعایت کنید و سعی کنید بیش از اندازه به گوشیاتون وابسته نشید طوری که وصل کردنتون به دنیای واقعی کاره سختی باشه و مدام اطرافیانتون از این که سرتون تو این وسیله هست ازتون گله کنن.

البته که در این بین یه موضوعی که وجود داره این هست که افرادی که استفاده شون از این وسلیه زیاده باید یه گوشیه با کیفیت داشته باشن که مدام هنگ نکنه و با استفاده ی زیاد جوری داغ نکنه که انگار زغال دستتون گرفتید که خب به همین دلیل شما باید در بازار امروز که تنوع بسیار زیادی در زمینه ی گوشی وجود داره بهترین جنس ها رو شناسایی کرده و با توجه به بودجه ای که در اختیار دارید یه گوشی مناسب از بین اون ها اون ها انتخاب کنید. حالا ما هم در این مقاله برای این که در این زمینه بهتون کمک کرده باشیم تا انتخاب بهتری داشته باشید میخواهیم چندتا از بهترین گوشی های شیائومی با قیمت مناسب رو بهتون معرفی کنیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین گوشی های شیائومی با قیمت مناسب

Redmi Note 13 Pro 4G

بریم سر وقت اولین میان رده ای که در لیست این مقاله میخواهیم بهتون معرفی کنیم یعنی Redmi Note 13 Pro 4G که از زمان عرضه تا به امروز حسای ترکونده و طرفدارهای بیشماری رو جذب کرده. کمپانی سازنده برای این محصول از یه نمایشگر به اندازه ی 6.67 اینچ استفاده کرده که از نوع امولده و توان نوسازی تصویر در اون در هر ثانیه برابر با 120 هرتزه و حداکثر میزان روشناییش در زیر نور خورشید به 1300 نیت مرسه که با این عدد کار کردن باهاش در محیط باز راحت خواهد بود.

در زمینه ی پردازنده از یه تراشه ی Mediatek Helio G99 Ultra استفاده شده که قدرت پردازشی خوبی داره. دوربین اصلیه محصول سنسور 200 مگاپیکسلی و دوربین سلفی سنسور 16 مگاپیکسلی داره که روی هم رفته کیفیت خوبی ارائه میکنن. باتری هم از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره.

در حال حاضر این گوشی در محدوده ی 15 میلیون و پانصد به فروش میرسه.

بهترین گوشی های شیائومی با قیمت مناسب

ردمی نوت 12 پرو 5G

بریم سر وقت محصول دوم یعنی ردمی نوت 12 پرو 5G که یه میان رده ی فوق العاده ی دیگه بشمار میاد که کیفیت بسیار خوبی ارائه میکنه و از ظاهر و ارگونومی جذابی هم برخورداره. کمپانی چینی شیائومی برای این محصول خودش از یه نمایشگر به اندازه ی 6.67 اینچ استفاده کرده که از نوع امولده و توان نوسازی تصویر در اون در هر ثانیه برابر با 120 هرتزه که با این عدد یعنی شما محتواهای مختلف رو بدون تاخیر در این نمایشگر مشاهده خواهید کرد. حداکثر میزان روشنایی این صفحه نمایش هم برابر با 900 نیت هست که خب کار کردن باهاش زیر نور خورشید کار سختی نیست.

پردازنده یه تراشه ی مدیاتک دایمنسیتی 1080 هست که کیفیت خوبی ارائه میکنه. دوربین اصلی سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی سنسور 16 مگاپیکسلی داره که روی هم رفته میتونن عکس و فیلم های با کیفیتی رو براتون ثبت و ضبط کنن. باتری هم از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره.

در حال حاضر این محصول با قیمت حدودی 15 میلیون و 500 به فروش میرسه.

بهترین گوشی های شیائومی با قیمت مناسب

Poco X5 Pro 5G

بریم سر وقت آخرین محصولی که در بین میان رده های باکیفیت شیائومی میخواهیم بهتون معرفی کنیم یعنی Poco X5 Pro 5G که رضایت کاربران بسیاری رو جذب کرده. نمایشگر این محصول از 6.67 اینچ اندازه برخورداره و از نوع امولده و میران روشناییش در محیط سقف باز 900 نیت هست.

به عنوان پردازنده برای این گوشی یه تراشه ی Snapdragon 778G 5G تعبیه شده که قدرت و سرعت خوبی داره. دوربین اصلی سنسور 108 مگاپیکسلی و دوربین سلفی سنسور 16 مگاپیکسلی داره که کیفیت عکس ها و فیلمایی که میگیرن خوبه. باتری هم از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره و طول عمر و دووم خوبی داره.

این گوشی در حال حاضر با قیمت 15 میلیون و 200 به فروش میرسه.

بهترین گوشی های شیائومی با قیمت مناسب

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها