|

ایده برا ست کردن فرش آشپزخانه با کابینت/ مهم نیس کابینتت چه رنگه این فرشا به همش میاد

در این مقاله در خصوص ست کردن فرش آشپزخانه با کابینت صحبت کردیم و یه سری ایده ها برای این منظور بهتون دادیم که به کارتون میاد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در صورتی که یه خانوم امروزی باشید مسلما برای این که دکوراسیون خودتون رو به بهترین شکل ممکن بچینید تلاش خودتون رو میکنید چون میدونید که دکور خوب داشتن نیازمند تلاشه و خب در صورتی که یه فرد تنبل باشید از این تلاش دریغ خواهید کرد در حالی که اگر بدونید که بدون رنج گنج میسر نمیشود برای رسیدن به یه دکور زیبا اطلاعات لازم رو به دست میارید و با تکیه بر اون ها دکور رو میچینید مثلا در خصوص فرش باید بدونید که بهترین رنگ فرش روی سرامیک سفید باید چه رنگی باشه تا زیبایی و هارمونی در فضا برقرار بشه طوری که هر کسی با دیدنش حیرت کنه.

حالا گفتیم فرش لازمه که بگیم ما در این سری از مقالات خودمون در خصوص این آیتم صحبت کرده و میکنیم و این موضوع به این دلیل هست که فرش یه وسیله ی بزرگ در منزل بشمار میاد که بسیار توی چشم هست به همین دلیل از واجبات هست که شما در زمینه های مختلف راجبه اون اطلاعات داشته باشید مثلا در مورد ترندهای جدید اون در ابتدا باید بدونید که چه فرش هایی از مد افتاده تا با نرفتن به سراغ اون ها یه انتخاب به روز تر داشته باشید یا اطلاعات بعدیه شما باید در خصوص ست کردن این وسیله با سایر المان های موجود در فضا باشه مثلا برای خیلی ها چطور ست کردن فرش آشپزخانه با کابینت ها سواله که در این مقاله میخواهیم یه سری ایده ها در این زمینه بهتون بدیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

ست کردن فرش آشپزخانه با کابینت ها

ست کردن فرش آشپزخانه با کابینت قهوه ای

آشپزخانه ای که دارای کابینت های قهوه ای هست یه فضای گرم و دلپذیر داره و شما باید برای رنگ فرش اون به سراغ رنگ های غنی برید که میتونن رنگ های طبیعی باشن مثلا رنگ هایی مثل خرمایی، بژ گرم و یا کاراملی میتونن بی نهایت با کابینت هایی به رنگ کرم بیان. این رنگ های طبیعی همراه با کابینت های قهوه ای هماهنگ میشن و یه محیط دنج و منسجم به وجود میارن. یه راه خلاقانه ی دیگه هم برای ست کردن فرش با کابینت قهوه ای بهره گرفتن از فرش های وینتیج هست که یه حالت زیبا و خاص ایجاد کرده و عمق دکور رو بیشتر میکنن و صد البته که توجه های بیشتری رو به جزئیاتشون جلب میکنن.

همچنین شما میتونید برای ایجاد یه تضاد پیچیده هم به سراغ فرش هایی به رنگ طوسی برید که این روزا بسیار هم ترند شدن و یه رنگ مدرن بشمار میاد. پس در صورت علاقمندی به ایجاد یه فضای مدرن میتونید به سراغ سایه های طوسی از روشن تا زغالی برید و به فضا جلوه ی خارق العاده ای ببخشید.

ست کردن فرش آشپزخانه با کابینت ها

ست کردن فرش آشپزخانه با کابینت سفید

کابینت هایی به رنگ سفید میتونن احساس تمیزی  رو از فضای شما متنقل کنن و صد البته که محیط رو دلباز و بزرگ به نظر بیارن و شما باید برای این که زیبایی رو هم چاشنیه این فضا کنید یه فرش مناسب برای قرار گرفتن در کنار کابینت های سفید انتخاب کنید که خب برای این منظور میتونید یه فرش به رنگ تضاد رو انتخاب کنید و با تضاد به وجود اومده جلوه بصریه بینظیری به فضا ببخشید ولی خب در این بین رنگ های خنثی هم میتونن یه انتخاب بی نهایت شیک و پیک باشن مثلا شما میتونید به سراغ رنگ هایی مثل طوسی روشن، بژ و یا کرمی برید که از اون جایی که خنثی هستن دست شما رو برای انتخاب اکسسوری های رنگارنگ در فضای آشپزخانه باز میذارن.

در این بین هم در صورتی که یه چیدمان جسورانه میخواهید میتونید به سراغ یه فرش طرح دار و سیاه سفید برید که کنتراست بینظیری با فضا خلق میکنه و صد البته پیچیدگی خاصی بهش میبخشه.

ست کردن فرش آشپزخانه با کابینت ها

انتخاب رنگ با توجه به میزان کار در آشپزخانه

یه موضوعی که بسیار در انتخاب رنگ فرش برای آشپزخانه تاثیرگذار هست اینه که شما چقدر در این فضا کار دارید یعنی بیشتر ترجیح میدید که پخت و پز رو خودتون انجام بدید و شستن لباس ها و ظرف ها هم در این فضا انجام یشه و یا زیاد گذرتون به آشپزخونه نمیفته که خب در صورت پر تردد بودن آشپزخونه باید در نظر بگیرید که این فضا در معرض آلودگی و کثیفی قرار داره به همین دلیل شما باید برای این که لکه ها روی فرش زیاد خودشون رو نشون ندن یه فرش به رنگ تیره انتخاب کنید چون فرش روشن لکه ها رو خیلی بد نشون میده.

ست کردن فرش آشپزخانه با کابینت ها

دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها