|

کارت همستر کامبت امروز چهارشنبه 30خرداد و دریافت 5 میلیون سکه رایگان!

یکی از جذاب‌ترین بخش‌های بازی کارت‌های کامبو هستند. کاربران می‌توانند هر روز، رأس ساعتی مشخص، کارت‌های کامبو را از قسمت Mine خریداری کنند.

لینک کوتاه کپی شد
1

در دنیای پرهیاهوی بازی‌های کریپتویی، همستر کامبات در تاریخ ۲۵ مارس ۲۰۲۴ (۶ فروردین ۱۴۰۳) راه‌اندازی شد. این پروژه توجه زیادی را در جامعه‌ی ارز دیجیتال به‌ خود جلب کرد و پس‌ از ۱۱ روز از راه‌اندازی اولیه به رکورد قابل‌توجه یک میلیون کاربر رسید که تعداد آن‌ها هر روز بیشتر می‌شود. طبق ادعای سازندگان Hamster Kombat تاکنون بیش‌ از ۱۵۰ میلیون کاربر و ۴۰ میلیون کاربر فعال روزانه دارد.

همستر کمبت یک بازی تلگرامی است که کاربر در آن می‌تواند درابتدا با ضربه‌زدن روی نمایشگر گوشی و با گذشت زمان با افزایش پرافیت (profit per hour)، سکه‌های مجازی کسب کند؛ سکه‌هایی که احتمال دارد به ایردراپ و درنهایت به پول واقعی تبدیل شوند.

کاربران می‌توانند به دو روش در همستر کمبات سکه جمع کنند: ضربه‌زدن روی صفحه (Tap to Earn) و جمع‌آوری خودکار سکه با سیستم پرافیت ساعتی (profit per hour) که مستلزم خرید و ارتقاء کارت‌ها است.

این موضوع که تعداد سکه‌ها را افزایش دهیم یا میزان پرافیت ساعتی، به یکی از مهم‌ترین سؤالات کاربران تبدیل شده است. در ابتدای ورود به بازی ناچار هستید با ضربه‌زدن سکه جمع کنید تا بتوانید برای خرید و ارتقاء کارت‌های داخل بازی همستر کامبت، سکه‌ها را خرج کنید. هرچقدر که به مراحل (level) بالاتری بروید، حتی با این که انرژی و تعداد سکه دریافتی برای هر ضربه افزایش پیدا می‌کند، تاثیر ضربه زدن روی صفحه کمتر می‌شود و درنهایت پرافیت تعیین‌کننده خواهد شد.

کارت های کامبو

یکی از جذاب‌ترین بخش‌های بازی Hamster Kombat، کارت‌های کامبو هستند. کاربران می‌توانند هر روز، رأس ساعتی مشخص، کارت‌های کامبو را از قسمت Mine خریداری کنند و 5 میلیون کوین رایگان جایزه بگیرند. متاسفانه یکی از مشکلات کاربران، پیدا کردن کارت‌های کامبو و باز کردن قفل آنها است.

کارت های امروز 30 خرداد

IMG_1747

کارت های سه شنبه 29 خرداد

IMG_1742

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها