|

همه چیز درباره فیلم "روشن" از داستان و بازیگران تا نقد

فیلم سینمایی روشن به کارگردانی روح الله حجازی و با حضور رضا عطاران، سارا بهرامی و سیامک انصاری در جشنواره فیلم فجر به نمایش در می آید.

لینک کوتاه کپی شد

فیلم روشن به نویسندگی، کارگردانی و تهیه کنندگی روح الله حجازی زمستان سال گذشته مقابل دوربین رفت و اولین نمایش این فیلم در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر خواهد بود.

تیزر رسمی فیلم روشن

بازیگران فیلم سینمایی روشن

این فیلم ایرانی با بازی رضا عطاران، سارا بهرامی، سیامک انصاری، مهدی حسینی نیا، مسعود میرطاهری، محمد ولی زادگان، ابراهیم عزیزی، علی رحیمی، حمیدرضا حیدری، هدیه آذیدهاک، امیر کیوان معصومی، محمد نیکبخت، سید علیرضا میرسالاری، اصغر رضایی،علیرضا نقیبی، صادق حسنی، نازنین سهامی زاده و سرگل لواسانی ساخته شده است.

1

روح الله حجازی از فیلم "روشن" می گوید

روشن برای من تجربه بسیار متفاوتی بود و نگارش فیلمنامه این اثر و رسیدن به فرم و زبانی که در ذهن داشتم برایم سخت بود. این فیلم، قصه‌ای اجتماعی را روایت می‌کند اما در عین حال رگه‌هایی از کمدی نیز در آن دیده می‌شود. همواره در زمان نگارش فیلمنامه‌هایم به یک خط داستانی یا بصری می‌رسیدم، اما در این فیلم، برای اولین بار به یک شخصیت به نام «روشن» رسیدم و سلیقه و شخصیتش را تعریف کردم.

روح الله حجازی سابقه ساخت فیلم‌های «در میان ابرها»، «زندگی خصوصی آقا و خانم میم»، «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو»، «سبز به رنگ زمرد»، «مرگ ماهی»، «هیهات» و «اتاق تاریک» را ساخته است.

داستان فیلم روشن درباره چیست؟

در خلاصه داستان فیلم آمده است: روشن، مرد میانسالِ عشق بازیگری نمی‌تواند خانه ثبت نامی‌اش را بگیرد و در آستانه فروپاشی همه چیز، تصمیم می‌گیرد نقشش را بازی کند. 

تصاویری از فیلم روشن

2

5ee5a00270047

large_2280fbd8-64cd-4c84-b0b8-6adb27fd68fe

large_436e39ff-cac2-4b8f-baf6-94013b6c999a

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها